راه‌های دسترسی به اسنپ و تپسی هنگام قطعی اینترنت

قطعی اینترنت در روزهای اخیر باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی علی‌الخصوص در بخش تاکسی‌های اینترنتی به مشکل بخورند. این مشکلات نه تنها شرکت‌ها را بلکه صدها هزار نفر از رانندگان و میلیون‌ها نفر از مسافرین این شرکت‌ها را نیز تحت تاثیر گذاشته ولی مشکل عدم دسترسی به این تاکسی‌ها حل شده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، دسترسی اپلیکیشن‌های مربوط به تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپ‌سی در روزهای اخیر، به دلیل اتصال به داده‌های گوگل و بعضی از سرویس‌های محاسبه ترافیک و سایر ابزارها به مشکل خورده بود که با تلاش مسئولین فنی این شرکت‌ها تا حد زیادی حل شد.

اسنپ و تپ‌سی که عملا روز شنبه از دسترس بسیاری از مردم خارج شده بود، با حذف اتصالات اپلیکیشن به داده‌های خارج از کشور توانستند ارتباط کاربران را با اپلیکیشن برقرار کرده و سرویس‌دهی به رانندگان و مسافرین را برقرار کنند. در این گزارش انواع روش‌های دسترسی به اسنپ و تپ‌سی را مرور می‌کنیم که به دلیل از دسترس خارج‌شدن گوگل برای بسیاری از مردم مورد توجه خواهد بود:

  • اسنپ و تپسی هر دو از اپلیکیشن تحت وب برخوردار هستند که از طریق آدرس سایت‌شان قابل دسترس هست.
  • اپلیکیشن هر دو تاکسی اینترنتی بدون مشکل در حال کار بوده و امکان اتصال از طریق اینترنت سیم کارت و ثابت وجود دارد.
  • همچنین هر دو تاکسی اینترنتی امکان ثبت درخواست تاکسی از طریق تلفن را فراهم کرده‌اند. البته گفتنی است که این سرویس در تپ‌سی به صورت رسمی و با امکانات بیشتری در اختیار کاربران است.

قابل ذکر است که منظور از قطعی اینترنت، عدم دسترسی به شبکه خارج از کشور است. به معنای دیگر اینکه اپلیکیشن‌ها و سایت‌های اینترنتی داخل کشور از طرق گفته شده قابل دسترس بوده و صرفا هر گونه ارتباط با خارج از کشور محدود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH