گلکسی S10 لایت

تصاویری از دفترچه راهنمای تلفن سامسونگ گلکسی S10 لایت منتشر شد

به تازگی، یک تصویر از دفترچه راهنمای اسمارتفون سامسونگ گلکسی S10 لایت منتشر شده است که طراحی دکمه‌ها و قابلیت‌های احتمالی هندست جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. این دفترچه به زبان پرتغالی بوده و تصویر آن نیز توسط وب‌سایت SamMobile منتشر شده است. هرچند، در این دفترچه هیچ نامی از گلکسی S10 لایت وجود ندارد، اما طراحی دستگاه و شایعات نشان می‌دهند که دفترچه فوق متعلق به نسخه لایت گلکسی S10 است.

در این دفترچه، برخی از قابلیت‌ها و عملکرد‌های دستگاه که شایعاتی هم درباره آن‌ها منتشر شده بود نیز وجود دارند. با مراجعه به تصویر دفترچه می‌توان شکاف دوربین سلفی در فضای مرکزی بالای نمایشگر، مجموعه دوربین سه‌گانه با آرایش مستطیل شکل (عمودی) و سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش را مشاهده کرد.

هم‌چنین، دکمه‌های فیزیکی دستگاه هم به سمت راست منتقل شده‌اند. دفترچه تلفن وجود چیپست NFC را در این دستگاه تایید می‌کند. پورت USB-C در پایین دستگاه تعبیه شده است و هیچ اثری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در تصویر منتشر شده دفترچه وجود ندارد.

هیچ جزییات دیگری درباره مشخصات فنی گلکسی S10 لایت در دفترچه آن وجود ندارد، اما شایعات نشان می‌دهند که عضو جدید خانواده گلکسی S10 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس نیز در بدنه این تلفن گنجانده شده است و باتری 4500 میلی‌آمپری درون آن وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار گوشی را برعهده دارد.

انتظار می‌رود که این تلفن در کنار هندست گلکسی نوت 10 لایت در نمایشگاه CES 2020 شهر لاس‌وگاس معرفی شود. اگر شما هم به دنبال خرید یک اسمارتفون ارزان هستید، می‌توانید صبر کنید تا سامسونگ با عرضه این تلفن به نیاز‌های شما پاسخ دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH