گوشی‌های اوپو Find X2 و Find X2 Pro تاییدیه NBTC را دریافت کردند

اوپو به‌زودی پرچمدار جدید خود یعنی اوپو Find X2 را معرفی خواهد کرد. اما ظاهرا امروز دو هندست تحت این نام، در وب‌سایت NBTC تایلند رویت شده‌اند: یکی، اوپو Find X2 استاندارد (با شماره مدل CPH2023) و دیگری، اوپو Find X2 Pro (با شماره مدل CPH2025).

همچنین، Brian Shen نایب‌رییس شرکت، اخیرا در حساب ویبوی خود به‌طور تلویحی تایید کرده بود که گوشی‌های آینده اوپو دارای نمایشگرهای 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC خواهند بود. این در حالی است که شایعات اولیه نیز این مشخصات را برای اوپو Find X2 ذکر کرده‌اند.

Shen همچنین چند روز پیش در حساب توییتری خود گفت که تجربه به دست گرفتن اوپو Find X2 را داشته و نمایشگر آن رقیبی ندارد و این گوشی دنیای بازی‌ها را دگرگون خواهد کرد. به نظر می‌رسد، مواردی که نایب‌رییس اوپو در ویبو و توییتر عنوان کرده، تکمیل‌کننده همدیگر هستند و مشخصات Find X2 را تایید می‌کنند.

داشتن یک «نمایشگر 2K»، شعاری تبلیغاتی است که اولین بار در چین مورد استفاده قرار گرفت. این پنل در واقع دارای وضوح QHD یا 1440p است. اوپو از زمان Find 7، که شش سال پیش آن را با پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و ترکیب حافظه ۳/۳۲ گیگابایتی معرفی کرد، هندستی با چنین نمایشگری نداشته است. اما فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC، چیزی نیست که در بازار موجود نباشد. گوشی اوپو رنو Ace، با اینکه در خارج از چین عرضه نشده، اما این فناوری شارژ را در اختیار دارد.

هنوز تاریخ رسمی رونمایی از اوپو Find X2 اعلام نشده، اما اوپو حضور آن را در نمایشگاه MWC 2020 که ماه آینده در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد تایید کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH