شرکت HTC سال 2020 را بسیار بد آغاز کرد!

گزارش‌ها درباره عملکرد HTC حاکی از آن است که عدم معرفی اسمارت‌فون‌های جدید و اقبال کم مشتریان نسبت به این برند باعث شده تا سال 2019 بدترین سال این شرکت تایوانی باشد. حالا ارقام جدید نشان می‌دهند که سال 2020 ممکن است حتی بدتر از سال گذشته باشد.

ژانویه 2020 یکی از بدترین ماه‌های HTC بوده است

براساس گزارش‌های جدید، واحد موبایل و واحد جدیدتر هدست‌های واقعیت مجازی HTC در ماه ژانویه امسال فقط ۱۶ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. بدین‌ترتیب، ماه آغازین سال 2020، بدترین ماه شرکت بعد از جولای 2019 بوده است.

درآمدهای ماه ژانویه امسال نسبت به ماه دسامبر سال گذشته، ۲۱.۴ درصد کاهش یافته است. البته این میزان کاهش، با در نظر گرفتن پایان فصل تعطیلات شاید قابل توجیه باشد، اما موضوع نگران‌کننده‌تر، کاهش ۵۲.۴ درصدی آن نسبت به درآمدهای ژانویه 2019 (حدود ۳۳ میلیون دلار) است.

آمار نشان می‌دهند که درآمدهای HTC از شروع امسال بی‌وقفه کاهش یافته است و متاسفانه هیچ نشانه‌ای از کند شدن این روند دیده نمی‌شود. با وجود این، HTC همچنان درباره آینده خود مثبت فکر می‌کند.

مدیر اجرایی جدید شرکت که در ماه اکتبر سال گذشته منصوب شد گفته است که تمرکز خود را بر روی فناوری واقعیت مجازی و بازگشت به بخش اسمارت‌فون‌های رده‌بالا با قابلیت 5G افزایش خواهد داد. اینکه آیا این اقدامات می‌توانند اوضاع شرکت را تغییر دهند یا نه، چیزی است که فقط گذشت زمان آن را ثابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH