آمار زنده مبتلایان به کرونا را با این اپلیکیشن مشاهده کنید!

گسترش ویروس کرونا در دنیا و البته کشورمان سبب شده تا بسیاری از فعالیت‌های روزمره اجتماعی و اقتصادی مردم تحت تاثیر قرار بگیرد و اکثر افراد با رعایت موازین بهداشتی در کنار برنامه‌ریزی‌های دولت، در پی مهار این بیماری جدید بر آیند.

آمارها متاسفانه همچنان نشان از گسترش ویروس کرونا دارد که توسط سازمان بهداشت جهانی با نام کووید 19 شناخته می‌شود. برای مقابله با این نوع خاص از ویروس کرونا که مبدا شروع آن کشور چین بود، تمهیدات گوناگونی را بایستی اندیشید که آموزش‌های بسیاری در سایت‌ها و شبکه‌های جهانی بدین منظور وجود دارد.

اما اگر شما علاقه‌مند هستید که آمار مبتلایان، کشته شدگان و البته درمان یافتگان از این بیماری را هم بدانید، یک اپلیکیشن با نام طول و دراز COVID-19 Virus Case Count Globally ساخته شده که همان‌گونه که از اسمش پیداست، آمار مبتلایان به این ویروس را به‌صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند.

این اپلیکیشن که در پلی استور گوگل قابل دسترسی است، با نام Corona Tracker یا همان ردیاب کرونا بر روی گوشی شما نصب شده و هنگامی‌که واردش بشوید، ابتدا آمار کلی مبتلایان و سپس فوت شدگان و بهبود یافتگان را نمایش می‌دهد. در ادامه نیز بر اساس آمار رسمی اعلام شده توسط هر کشور، افراد مبتلا به کرونا چیده می‌شوند.

در کل این اپلیکیشن اینترفیس بسیار ساده و ابتدایی دارد و صرفا به عنوان یک مرجع جهت اطلاع شما از شیوع این بیماری می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای دانلود اپلیکیشن فوق می‌توانید از لینک زیر در پلی استور گوگل استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH