سامسونگ گلکسی A21

جدیدترین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از گلکسی A21 سامسونگ

تصاویری از جدیدترین رندر اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A21 به بیرون درز کرده است. در هفته گذشته نیز تصاویری از رندر‌های تلفن‌های سامسونگ گلکسی A11 و گلکسی A41 منتشر شدند که طراحی این هندست‌ها را فاش کردند. هم‌اکنون نیز تصاویری از عضو دیگر خانواده گلکسی A با نام گلکسی A21 منتشر شده است.

نخستین تصاویر از رندر‌های سامسونگ گلکسی A21 در دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شدند که صفحه‌نمایش مجهز به شکاف قطره‌ای دوربین سلفی و دوربین اصلی سه‌گانه آن را به ما نشان می‌داد. اما رندر‌های جدید این تلفن نشان می‌دهند که طراحی آن نسبت به رندر اول تفاوت‌هایی دارد.

با مشاهده این رندر می‌توان متوجه شد که یک نمایشگر Infinity-O با حاشیه‌های ضخیم و حفره پانچ شده در سمت چپ بالای آن برای دوربین سلفی در بدنه گلکسی A21 تعبیه شده است.

در پشت تلفن جدید سامسونگ یک سنسور اثرانگشت دیده می‌شود و دوربین اصلی چهارگانه با آرایش عمودی در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.

به علاوه، در این رندر، دکمه پاور دستگاه و تنظیم صدای آن در سمت راست تلفن خودنمایی می‌کند. پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در بخش پایین گوشی دیده می‌شود.

سامسونگ تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره گلکسی A21 منتشر نکرده است، اما شایعات نشان می‌دهند که میان‌رده جدید کره‌ای‌ها از تراشه اگزینوس 7904 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند از یک صفحه‌نمایش آمولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس و باتری 4000 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد.

گفته می‌شود که این تلفن به‌زودی در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH