کدهای iOS 14 اطلاعاتی را درباره آیفون 9، آی‌پد پرو جدید و ریموت کنترل جدید اپل‌ تی‌وی نشان می‌دهند

این هفته وب‌سایت 9to5Mac گزارش‌هایی را منتشر کرده که در آن‌ها تقریبا به اکثر چیزهایی که اپل قرار است در بخش نرم‌افزار در کنفرانس WWDC معرفی کند اشاره کرده است. این وب‌سایت دیروز اطلاعاتی را درباره قابلیت‌های جدید watchOS 7 داده بود و امروز هم گفته است که iOS 14 دارای یک لیست “همه اپلیکیشن‌ها” خواهد بود. در کدهای این نسخه جدید، همچنین جزییاتی درباره دستگاه‌های جدید اپل پیدا شده است.

البته گزارش امروز هیچ شگفتی خاصی ندارد، برای اینکه به محصولاتی اشاره کرده که ما انتظار معرفی آن‌ها را در بهار امسال داریم. این دستگاه‌ها شامل یک آی‌پد پرو جدید، آیفون 9 و احتمالا یک ریموت کنترل جدید اپل تی‌وی می‌شوند. طبق گزارش‌های قبلی، آیپد پرو جدید دارای سه لنز دوربین خواهد بود. همچنین در کنار لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو (مانند آیفون 11 پرو)، یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) نیز وجود خواهد داشت. این سنسور برای کاربردهای واقعیت افزوده استفاده می‌شود. آیفون 9 نیز گرچه قرار است ظاهری شبیه آیفون 8 داشته باشد، اما سخت‌افزار داخلی آن، ارتقا یافته و از فناوری‌های Touch ID و Express Transit پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی قرار است که کاربران آیفون 6 را نسبت به ارتقا هندست‌شان تحریک کند، چراکه Express Transit بر روی این دستگاه پشتیبانی نمی‌شود. ضمن اینکه آیفون 6 به دلیل آنکه iOS 13 را دریافت نکرد، با جدیدترین مدل اپل واچ و قابلیت‌های متنوع دیگر کار نمی‌کند.

و مورد آخر و شاید کمی جالب‌تر اینکه یک ریموت کنترل جدید اپل تی‌وی نیز وجود خواهد داشت. غیر از این، چیز دیگری درباره آن معلوم نیست، اما ما می‌دانیم ریموت کنترل فعلی اپل تی‌وی در زمینه تاچ‌پد و ژست‌های سوایپ‌اش، تاحدودی بحث‌برانگیز شده است.

شایعات اخیر نشان می‌دهند که اپل به خاطر شیوع ویروس کرونا، رویداد سخت‌افزار خود را در بهار امسال آن‌گونه که ما در ابتدا انتظار داشتیم برگزار نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH