محدودیت فروش آیفون

اپل بر گوشی‌های آیفون محدودیت فروش اعمال کرده است!

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، شرکت اپل برای کسانی که قصد خرید گوشی‌های آیفون را دارند، برنامه جدیدی تدارک دیده است. بر اساس این رویه جدید، اکنون خریداران قادر هستند تا فقط دو گوشی را به‌صورت یکجا سفارش دهند. از زمان عرضه اولین گوشی آیفون در سال 2007، این اولین باری است که کوپرتینویی‌ها چنین سیاستی را در پیش می‌گیرند. 

محدودیت فروش آیفون

گوشی‌های آیفون در حال حاضر در ایالا‌ت‌متحده، اروپا و چندین بازار آسیایی ازجمله چین، هنگ‌کنگ، تایوان و سنگاپور با کمبود عرضه مواجه هستند. همچنان فروشگاه‌های فیزیکی اپل نیز در خارج از کشور چین تعطیل هستند. به‌علاوه، این غول آمریکایی همچنان در تلاش است تا پس از تعطیلی کارخانه‌های کلیدی شرکای خود، چرخه تولید این گوشی‌ها را به حالت عادی بازگرداند.

اوایل ماه جاری میلادی، اپل به کارمندان خویش اعلام کرد که به دلیل اختلالات زنجیره تأمین، کمبودهایی در زمینه تأمین قطعات آیفون و همچنین تعویض آن‌ها به وجود خواهد آمد. علاوه بر این‌ها، این شرکت همچنین قصد دارد تا به سبب مشکلات شرکای خود در زمینه تولید لنزهای اولتراواید، زنجیره تأمین این محصولات را تنوع ببخشد.  اخیرا نیز رسانه‌ها پی برده‌اند که شرکت اپل به آرامی مشغول تسریع فرآیند تولید گوشی‌های آیفون خود است، که این را می‌توان خبر خوبی برای طرفداران محصولات این شرکت به حساب آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH