وان پلاس 8 پرو

تصاویر رسمی تلفن پرچمدار وان پلاس 8 پرو با رنگ خاص Ultramarine Blue لو رفت

طبق شایعات جدید، اسمارت‌فون پرچمدار وان پلاس 8 پرو در یک رنگ منحصربه‌فرد آبی موسوم به Ultramarine Blue معرفی خواهد شد. تصاویر رسمی پرچمدار جدید وان پلاس با این رنگ نیز پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

مدل 8 پرو همانند مدل معمولی در رنگ‌های جدید سبز (Glacial Green) و مشکی (Onyx Black) معرفی و روانه بازار خواهد شد. البته رنگ آبی مدل پرو برخلاف نسخه Interstellar Glow مدل معمولی حالت گرادیانی ندارد.

فرد افشاکننده این تصاویر، جزییات دیگری را هم درباره این تلفن به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، صفحه‌نمایش هندست وان پلاس 8 پرو برخلاف نمایشگر تخت مدل 8 کمی خمیده است. اسمارت‌فون پرچمدار وان پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی آمولد با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌گیرد که میزان روشنایی آن در حداکثر حالت به 1300 نیت خواهد رسید.

وان پلاس 8 پرو

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Roland Quandt، افشاگر معروف، این گوشی دارای دو دوربین 48 مگاپیکسل اصلی است که سنسور IMX689 سونی درون آن قرار دارد. ابعاد این سنسور نیز 1/1.43 اینچ بوده و از پیکسل‌های 1.12 میکرو‌متری استفاده می‌کند.

یک سنسور IMX586 نیز به عنوان دوربین الترا‌واید با اندازه 1/2.0 اینچ و پیکسل‌های 0.8 میکرو‌متری درون مجموعه دوربین وان پلاس 8 پرو تعبیه شده است. هم‌چنین، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسل با قابلیت زوم 3 برابر به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی برای دریافت اطلاعات اضافه رنگی در بدنه پشتی این تلفن رویت می‌شوند.

شرکت چینی وان پلاس پیش از این، بهره‌گیری تلفن‌های جدیدش از پنل 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 865 به همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.0 را تایید کرده بود. به علاوه، تلفن جدید این شرکت به یک مودم 5G نیز مجهز شده است. به گفته مدیرعامل وان پلاس، این تلفن‌ها با قیمت زیر 1000 دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

اسمارت‌فون‌های جدید وان پلاس 8 و 8 پرو در رنگ‌های فیروزه‌ای (Cyan Sandstone) و سبز (Glacial Green) نیز معرفی خواهند شد. رنگ‌های مشکی (Black Sandstone) و کربنی (همان مشکی) را نیز به مجموعه رنگ‌بندی تلفن‌های جدید چینی‌ها اضافه کنید. رنگ آبی موسوم به Ultramarine Blue فقط به مدل 8 پرو محدود خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH