اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا از طریق پخش زنده به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک کنید

اینستاگرام در حال حاضر از طریق استیکر اهدای پول در بخش استوری‌ها و همچنین دکمه اهدا در اکانت‌های بیزنس، از سازمان‌های غیرانتفاعی پشتیبانی مالی می‌کند. امروز این شرکت از روش جدیدی برای جمع‌آوری پول برای این سازمان‌ها از طریق پخش زنده رونمایی کرد.

این پلت‌فرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو، قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به پخش‌کنندگان ویدیو اجازه می‌دهد تا یک مراسم زنده جمع‌آوری پول را برای یک سازمان غیرانتفاعی میزبانی کنند. پول‌های جمع‌آوری شده از بینندگان، همگی به یک گروه خیریه مورد انتخاب پخش‌کنندگان ارسال خواهد شد و اینستاگرام هیچ درصدی از آن برای خود بر نخواهد داشت. پخش‌کنندگان همچنین می‌توانند وضعیت اهداها را به‌طور لحظه‌ای رصد نمایند و دنبال‌کنندگانی که پولی اهدا ‌کنند، استیکر “I donated” را برای مدت کوتاهی دریافت خواهند کرد. این استیکر توسط یک طراح برزیلی به نام Leo Natsume ایجاد شده است.

میزبان‌ها برای جمع‌آوری پول می‌توانند به‌سادگی دوربین اینستاگرام را از گوشه بالا سمت چپ Feed یا یا سوایپ کردن فید به سمت راست و ضربه روی گزینه Live باز کنند. آن‌ها سپس باید گزینه Fundraiser را انتخاب کرده و یک سازمان غیرانتفاعی را به دلخواه خودشان برگزینند. این اقدام، بخشی از تلاش‌های جمع‌آوری پول اینستاگرام بعد از عرضه استیکر اهدا برای کشورهای بیشتری در ماه مارس امسال است. فیس‌بوک هم با اضافه کردن دکمه اهدا روی ویدیوهای زنده در پلت‌فرم‌هایش، به جمع‌آوری پول برای اهداف مختلف کمک کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH