موتور جستجوگر Bing

مایکروسافت اپلیکیشن والپیپرهای بینگ را برای اندروید معرفی کرد

مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن جدید والپیپرهای بینگ (Bing Wallpapers) را برای اندروید معرفی کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر روزانه بینگ را روی گوشی‌تان ببینید.

این اپلیکیشن به شما اجازه دسترسی به تصویر کنونی بینگ و همچنین آرشیو تصاویر روزانه آن در گذشته را می‌دهد. شما به‌سرعت می‌توانید هر کدام از عکس‌ها را به‌عنوان تصویر صفحه هوم یا والپیپر قفل گوشی‌تان انتخاب کنید. همچنین یک گزینه آپدیت اتوماتیک وجود دارد که به اپلیکیشن اجازه می‌دهد والپیپر هندست را به‌طور اتوماتیک تغییر دهد.

به گفته مایکروسافت، اپلیکیشن والپیپرهای بینگ به مجموعه‌ای از تصاویر زیبای بینگ در طول ۱۰ سال گذشته دسترسی دارد و کاربران می‌توانند علاوه بر تنظیم هر کدام از آن‌ها به‌عنوان والپیپر موبایل‌شان، درباره عکس‌ها نیز اطلاعات مفیدی یاد بگیرند.

در جزییات هر تصویر، اطلاعاتی درباره موضوع، محل و عکاس آن ارایه شده است. هنگام جستجو در تصاویر قبلی بیگ، شما می‌توانید آن‌ها را براساس رنگ، دسته‌بندی و محل‌شان فیلتر کنید. همچنین قسمتی در اپلیکیشن وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا رنگ‌های ساده را به‌عنوان والپیپرتان انتخاب نمایید.

مایکروسافت همچنین یک نوار جستجو در بالای اپلیکیشن ارایه کرده که امکان جستجوی سریع عکس‌های بینگ در وب را برای شما فراهم می‌‌کند.

در حالیکه مرورگر بینگ در بخش جستجو عقب‌تر از گوگل قرار دارد، اما یکی از منحصربه‌فردترین قابلیت‌های آن تصاویر باکیفیتی که هر روز در صفحه اصلی آن به نمایش گذاشته می‌شوند. قبلا، تنها راه آپدیت خودکار والپیپر گوشی‌ به این تصاویر، استفاده از لانچر مایکروسافت بود. مایکروسافت ماه گذشته نیز اپلیکیشن مشابهی را برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH