فهرست مشخصات اسمارت‌فون‌های ردمی 9، ردمی 9A و ردمی 9C لو رفت

پیش‌تر فروش هندست‌های سری ردمی نوت 9 در سراسر جهان آغاز شده است؛ اما اسمارت‌فون‌های سری غیر نوت هنوز معرفی نشده‌اند. بر اساس اظهارات یک  شخص خبرچین در توئیتر خانواده ردمی 9 شامل 4 هندست با 3 نام مختلف خواهد بود. تمامی این دستگاه‌ها مجهز به نمایشگرهای 6.53 اینچی LCD مشابه همراه با یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و باتری داخلی 5000 میلی‌آمپرساعتی هستند. این پدیده احتمالا از شباهت نسبی هندست‌های فوق حکایت دارد.

جدول مشخصات اسمارت‌فون‌های سری ردمی 9

ردمی 9A ارزان‌ترین عضو خانواده ردمی 9 به‌شمار می‌رود؛ همان‌طور که ردمی 8A ارزان‌ترین اسمارت‌فون‌ برند ردمی 8 محسوب می‌شد. این هندست مجهز به یک دوربین منفرد 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی است. تراشه داخلی مورد استفاده در این محصول از نوع هلیو G25 ساخت شرکت مدیاتک بوده و نمایشگر گوشی نیز از رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار است.

اسمارت‌فون ردمی 9 مجهز به تراشه هلیو G70، دوربین چهارگانه (شامل حسگرهای 13، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی)، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با برچسب قیمتی 160 تا 180 یورویی عرضه خواهد شد.

بر اساس اظهارات وبسایت Sudhanshu1414 اسمارت‌فون ردمی 9C احتمالا جالب‌ترین عضو سری ردمی 9 قلمداد می‌شود. این هندست در 2 مدل مختلف عرضه خواهد شد. نخستین مدل فاقد تراشه NFC بوده و مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه (شامل سنسورهای 13، 5 و 2 مگاپیکسلی) خواهد بود؛ در حالی‌که مدل دوم مجهز به تراشه NFC و ماژول دوربین دوگانه (شامل حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسلی) خواهد بود. هر 2 مدل مجهز به تراشه هلیو G35 و برچسب قیمتی مشابه (در بازه 130 تا 150 یورو) هستند. شیائومی احتمالا یکی از این هندست‌ها را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل دیگر صرفا در بازار چین به فروش خواهد رفت.

سایر مشخصات کلیه هندست‌های فوق شامل درگاه USB-C (مشخصه‌ای که روح تازه‌ای را در کالبد این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خواهد دمید)، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه مادون‌قرمز و حسگر اثرانگشت در بخش جانبی بدنه با یکدیگر مشترک هستند. با این‌حال انتقال حسگر اثرانگشت به پنل پشتی این هندست‌ها نیز چندان دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH