وان پلاس Z

اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه وان پلاس Z در گیک‌بنچ رویت شد؛ زمان معرفی نزدیک است

در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی‌بر معرفی اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه وان پلاس Z منتشر شد که نشان می‌دادند این تلفن به احتمال زیاد در ماه جولای رونمایی می‌شود. جدیدترین گزارش درباره این تلفن نشان می‌دهد که هندست وان پلاس با شماره مدل AC2003 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که اطلاعاتی بیشتری را درباره آن فاش می‌کند.

وان پلاس Z

تلفن جدید وان پلاس در بخش آزمایش تک هسته‌ای 612 امتیاز و در آزمایش چند هسته‌ای 1955 امتیاز کسب کرده است. با توجه به امتیازات کسب شده توسط این تلفن می‌توان متوجه شد که وان پلاس Z از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. البته، ما قبلا هم این مورد را پیش‌بینی کرده بودیم. تلفن هوشمند مورد بحث ما دارای 12 گیگابایت رم بوده و نرم‌افزار آن نیز توسط سیستم‌عامل اندروید 10 اجرا می‌شود.

وان پلاس Z

وان پلاس Z یکی از تلفن‌هایی است که اطلاعات بسیار کمی درباره آن وجود دارد و تاکنون فقط چند تصویر از رندرهای آن منتشر شده است. براساس رندرهای سابق، حفره دوربین سلفی این اسمارت‌فون در قسمت مرکز بالای صفحه‌نمایش قرار دارد و یک دوربین سه‌گانه هم در پشت آن تعبیه شده است. شایعات منتشر شده درباره این گوشی نشان می‌دهند که شرکت چینی وان پلاس در این گوشی از پنل آمولد استفاده می‌کند. با توجه به این که پنل‌های وان پلاس به نرخ رفرش بالا مشهور هستند، پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس Z در حداقل انتظارات به یک پنل 90 هرتزی مجهز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH