فهرست مشخصات احتمالی ذن‌فون 7 ایسوس در وبسایت گیک‌بنچ منتشر شد

به‌نظر می‌رسد که تصویر پیش‌تر منتشر شده از راگ‌فون 3 ایسوس با استفاده از ویدیوی بررسی کوتاه‌مدت این هندست تهیه شده است. همچنین اسمارت‌فون آینده سری ROG تنها دستگاه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 نیست که ایسوس در زمینه توسعه آن فعالیت می‌کند؛ بلکه اخیرا هندست دیگری نیز با همین تراشه در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه جدید در قسمت پشتی دستگاه کاملا مشهود است. همچنین مطابق روال همیشگی لوگوی ROG با نورپردازی پس‌زمینه RGB نیز در همین بخش قابل رویت است. با این‌حال موارد مذکور نبایستی ما را از تماشای ویدیوی بررسی هندست غافل نمایند. برای تماشای این ویدیو کافیست اینجا کلیک کنید.

در عوض بایستی به لوگوی Tencent Games توجه کنیم. سال گذشته ایسوس به منظور تولید نسخه ویژه‌ای از راگ‌فون 2 تحت عنوان برند Tencent با این غول صنعت گیمینگ همکاری کرد. قیمت‌گذاری این محصول به میزان قابل‌توجهی ارزان‌تر بود؛ اما محتوای Tencent به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی بارگذاری شده بود و این اسمارت‌فون صرفا در بازار چین قابل دسترس بود. به‌نظر می‌رسد که ایسوس قصد دارد ورژن مشابهی از راگ‌فون 3 را نیز تولید نماید.

به‌هرحال پایگاه داده گیک‌بنچ دربردارنده برخی نتایج مربوط به دستگاهی موسوم به “Asus ZF” است؛ گجتی که توان پردازشی آن از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 865 (با اسم رمز Kona) تامین خواهد شد. متاسفانه جدول بنچمارک صرفا دربردارنده سرعت فرکانس خوشه کوچک‌تر CPU است. بر این اساس هسته‌های پردازشی ضعیف‌تر تراشه با فرکانس 1.8 گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد. لذا در خصوص افزایش احتمالی فرکانس هسته‌های بزرگ پردازنده همانند اسمارت‌فون سری ROG به هیچ عنوان نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

اسمارت‌فون ایسوس ZF با تراشه اسنپ‌دراگون 865 و رم 16 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

با این‌حال هندست مذکور مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی خواهد بود؛ لذا یقینا با یک محصول کاملا قدرتمند سروکار خواهیم داشت. در حال حاضر این محصول می‌تواند ورژن دیگری از گوشی گیمینگ ایسوس باشد (که نخستین اسمارت‌فون کمپانی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 خواهد بود)؛ اما عبارت “ZF” ظاهرا مخفف کلمه “ZenFone” است. ذن‌فون 6 در اواسط ماه مه سال گذشته معرفی شد؛ لذا کاربران منتظر عرضه مدل جانشین این هندست هستند. شایعات اخیرا منتشر شده از معرفی هندست‌های ذن‌فون 7 و راگ‌فون 3 ایسوس در ماه جولای حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH