وان پلاس نورد

اولین تصویر واضح و کامل از تلفن میان‌رده وان پلاس نورد توسط یک افشاگر منتشر شد

اسمارت‌فون جدید وان پلاس نورد (OnePlus Nord) در تاریخ 21 جولای (31 تیر) معرفی خواهد شد و تاکنون نیز برخی از مشخصات فنی آن توسط منابع رسمی و غیررسمی فاش شده است. وان پلاس با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، ما را از طراحی هندست جدید خود آگاه کرده بود. امروز هم یک تصویر جدید از این تلفن توسط Evan Blass، افشاگر معروف حوزه دیجیتال منتشر شده که نمای واضح‌ و کاملی از وان پلاس نورد را به ما نشان می‌دهد.

همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، دوربین سلفی وان پلاس نورد در حفره قرصی شکل سمت چپ بالای پنل نمایشگر قرار گرفته است که دو سنسور را شامل می‌شود. براساس اطلاعات قبلی، این دوربین از یک سنسور واید 32 مگاپیکسل و یک سنسور التراواید 8 مگاپیکسل تشکیل شده است.

به علاوه، حساب رسمی شرکت وان پلاس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار یک تصویر کارتونی اعلام کرد که تلفن جدید این شرکت از نمایشگر آمولد استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، یک صفحه تبلیغاتی در وب‌سایت آمازون هندوستان نیز به طور غیرمستقیم به بالا بودن نرخ رفرش پنل وان پلاس نورد اشاره کرده است. مقدار دقیق نرخ رفرش صفحه‌نمایش مشخص نشده، اما با اطمینان می‌توان گفت که با توجه به میان‌رده بودن هندست جدید چینی‌ها، این گوشی به یک پنل 90 هرتزی مجهز می‌شود.

در قسمت سمت چپ بالای پنل پشتی تلفن یک دوربین چهارگانه با آرایش عمودی تعبیه شده است. این مجموعه از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، یک سنسور التراواید 8 مگاپیکسل، یک ماژول ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل بهره می‌گیرد.

وان پلاس نورد

از دیگر موارد مشاهده شده در این تصویر می‌توان به دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور و دکمه کشویی هشدار در لبه راست تلفن اشاره کرد. وان پلاس قبلا در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده بود که مدل نورد در مجموع از شش دوربین استفاده خواهد کرد. اضافه بر این، وان پلاس بهره‌‌مندی میان‌رده جدید خود از تراشه اسنپدراگون 765G را هم تایید کرده بود. دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره می‌گیرد.

وان پلاس نورد

انتظار می‌رود که در روزهای منتهی به 21 جولای اطلاعات بیشتری درباره میان‌رده جدید وان پلاس منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH