بهترین سریال های در حال پخش

معرفی 10 سریال برتر در حال پخش

اگر اهل سریال باشید قطعا در این روزهای کرونایی به دنبال بهترین سریال ‌های در حال پخش خواهید بود تا از این پس به تماشای آن‌ها بنشینید. در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، اوضاع اکران فیلم‌های سینمایی در جهان به هم ریخته و خیلی از فیلم‌هایی که قرار بود تا کنون اکران شوند، با تاخیر همراه شدند.

اما در نقطه مقابل اکثر سریال‌های تلویزیونی، پخش شده و اتفاقا طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. از حدود 6 ماه پیش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خانه نشین شدند و به تماشای سریال‌های تلویزیونی نشستند.

سریال‌هایی که در این مدت پخش شدند نیز افزایش مخاطب داشتند، در واقع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم به نفع سریال‌ها بوده و موجب شد تا تعداد بیشتری مخاطب سریال‌های روز دنیا شوند. در حال حاضر سریال‌های بسیار جذاب و متفاوتی در حال پخش است که هر کدام از یکی از شبکه‌های آمریکا مهمان مردم در خانه‌ها هستند.

این مطلب را نیز مشاهده کنید: معرفی بهترین سریال های جهان

به همین جهت قصد داریم در این مقاله 10 سریال برتر در حال پخش را معرفی کنیم. سریال‌هایی که با داستان‌هایی جذاب و بالاترین کیفیت در حال تولید هستند و در میانه پخش قرار دارند. با معرفی بهترین سریال های در حال پخش همراه ما باشید:

بهترین سریال های در حال پخش

سریال Westworld

وست ورلد با کارگردانی جاناتان نولان و لیزا جوی یک پارک بزرگ مدرن و خیالی را به تصویر کشیده که شبیه یک شهر کوچک با تم وسترن یا غرب وحشی است. در این پارک همه انسان‌ها و حیوانات ربات هستند اما از نظر ظاهری بسیار طبیعی ساخته شده‌اند و در مواجهه با آن‌ها متوجه ربات بودنشان نمی‌شوبد.

ایده کلی داستان بر این پایه است، فرض کنید یک بازی جهان باز مانند جی‌تی‌ای به صورت یک پارک طراحی شده باشد و شما می‌توانید مانند بازی، شورش و اغتشاش به پا کنید، آدم‌ها را بکشید و هر ماجراجویی را تجربه کنید.

آدم‌هایی که وارد این پارک می‌شوند همین حس را خواهند داشت، می‌توانند با ربات‌هایی که بی‌نهایت شبیه به انسان هستند مبارزه کنند، دزدی کنند، یا مانند یک شهروند معمولی بدون هیچگونه ماجراجویی لذت چند ساعت زندگی با تم غرب وحشی را بچشند، اما این آزادی عمل باعث می‌شود شخصیت حقیقی انسان‌ها فاش شود.

حضور پیمان معادی در فصل سوم این سریال یکی از جذابیت‌های آن برای طرفداران ایرانی به شمار می‌رود. اگر به سریال‌های پیچیده و معنا گرا علاقه دارید، وست ورلد را از دست ندهید.

وایکینگز

سریال Vikings

سریال وایکینگز همانطور که از نامش پیداست، به عصر وایکینگ‌ها در اسکاندیناوی رفته تا روایت‌گر داستانی جنگجویانه و درام در دل تاریخ باشد. در این سریال شخصیت راگنار لاثبروک به عنوان یک واکینگز کشاورز و دلاور، به پا می‌خیزد و با متحد کردن قبیله‌های مختلف یک امپراطوری را تشکیل داده و به دنبال حمله به انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی، برای غارت و گسترش قلمرو خود است.

این سریال همه چیز را در خود جای داده، در طول تماشای آن با فراز و فرودهای مختلفی همراه خواهید شد، اتفاقات ناخواسته و ناگهانی به همراه خشونت از جمله خصوصیت‌های این سریال هستند که آن را به یک سریال تاریخی و جذاب تبدیل کرده است. واکینگز به طور قطع یکی از بهترین سریال های در حال پخش است.

اگر به سریال‌های تاریخی و جنگجویانه با چاشنی درام علاقه دارید، وایکینگز را از دست ندهید.

بهترین سریال های در حال پخش

سریال The Walking Dead

والکینگ‌دد را می‌توان بهترین سریال زامبی محور در تاریخ دانست. هرچند سریال‌هایی که در این ژانر تولید شده‌اند، تعداد زیادی ندارند اما والکینگ‌دد، با فضای تاریک، ترسناک و درام خود یکی از برترین سریال‌های تولید شده در سال‌های اخیر است.

والیکنگ‌دد مانند دیگر داستان‌های زامبی محور، ویرانه‌های تمدنی را نشان می‌دهد که به دست زامبی‌ها در حال نابود شدن است. در این داستان انسا‌ن‌های محدودی برای بقاء تلاش می‌کنند و در دل وحشت، به دنبال زنده ماندن هستند.

والکینگ‌دد یک سریال طولانی محسوب می‌شود، این سریال از سال 2010 آغاز شده و تا کنون 10 فصل از آن منتشر شده است. طولانی شدن سریال یکی از نقاط ضعف والکینگ‌دد محسوب می‌شود، زیرا داستان آن در فصل‌های اخیر دچار تکرار و کاهش جذابیت شده و خیلی از تماشاگران خود را از دست داده است. اما با این وجود، داستان درام و سکانس‌های دلهره‌آور والکینگ‌دد هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

اگر به سریال‌های درام و زامبی محور علاقه دارید، والکینگ‌دد را از دست ندهید.

سریال Better Call Saul

طرفداران بی‌شمار سریال تحسین شده بریکینگ‌بد، قطعا با سریال بتر کال ساول، آشنایی دارند. این سریال در واقع اسپیناف بریکینگ‌بد به شمار می‌رود، جایی که در آن به داستان کاراکتر ساول گودمن، وکیل شناخته شده‌ای که در سریال بریکینگ‌بد کمک‌های زیادی به والتر وایت و جسی کرد، پرداخته می‌شود.

ساول گودمن با بازی درخشان باب ادنکیرک در میانه راه سریال بریکینگ‌بد به این مجموعه اضافه شد و نقش وکیلی را بازی کرد که در برخی از خراب‌کاری‌های والتر وایت و جسی پینک من، به کمک آن‌ها می‌آمد. داستان این سریال در زمانی موازی با داستان بریکینگ‌بد در جریان است و تعدادی از بازیگران بریکینگ‌بد در بتر کال ساول نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برای لذت بردن از این سریال نیاز است تا ابتدا سریال بریکینگ‌بد را مشاهده کنید تا متوجه خط داستانی و اتفاقاتی که برای ساول گودمن می‌افتد قرار بگیرید. اگر به سریال‌های جنایی و درام علاقه دارید، بتر کال ساول را از دست ندهید.

پیزهای عجیب

سریال Stranger Things

سریال چیز‌های عجیب روایات داستان چند پسر مدرسه‌ای در دهه 80 میلادی است که به طرز ناگهانی یکی از آن‌ها ناپدید می‌شود. داستان به طور کلی به دنیا‌های موازی یا دنیای چندگانه اشاره دارد، به طوری که در یک مکان دو دنیای مختلف در جریان است ولی هیچ کس از وجود دنیای دوم با خبر نیست و هیچ تاثیری بر روی یک دیگر نمی‌گذارند.

اما به طرز عجبی راهی برای ورود به دنیای موازی پیدا می‌شود، دنیای دوم جایی مخوف است و هیولایی ترسناک در آن زندگی می‌کند. با اتصال این دو دنیا، هیولا به دنیای اصلی (جایی که آدم‌ها در آن زندگی می‌کنند) راه پیدا می‌کند و انسان‌ها را قربانی کرده یا به دنیای خود می‌برد.

در طول سریال تلاش‌های پلیس و خانواده کودک مفقود شده برای نجات کودک منجر به شناخت دنیای دوم شده و ماجرا برای نجات کودک آغاز می‌شود.

چیزهای عجیب یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش است و طرفداران بی‌شماری دارد. اگر به سریال‌های رازآلود، ترسناک و ماجراجویانه علاقه دارید، چیزهای عجیب را از دست ندهید.

بهترین سریال های در حال پخش

سریال Peaky Blinders

به دنبال بهترین سریال در حال پخش می‌گردید؟ پیکی بلایندرز یکی از پیشنهادهای ما است. در این سریال به روزهای پس از جنگ جهانی اول در انگلستان می‌رویم. جایی که یک گروه خانوادگی به سرپرستی تامی شلبی با بازی درخشان کیلین مورفی که به نوعی مافیای شهر بیرمنگام به شمار می‌روند و به دنبال پول و قدرت هستند.

در عین حال گروه‌های دیگر نیز وجود دارند که هر کدم قدرت خاصی دارند و در طول این سریال اتفاقات میان این گروه‌ها به نمایش در می‌آید. در کنار کیلین مورفی، بازی تام هاردی در این سریال نیز یکی از جذابیت‌های پیکی بلایندرز به شمار می‌رود.

اگر به سریال‌های پیجیده گنگستری در فضای انگستان سال‌های 1900 علاقه دارید، پیکی بلایندرز را از دست ندهید.

بهترین سریال های در حال پخش

سریال The Handmaid’s Tale

فرض کنید در آمریکا انقلابی رخ داده، کاخ سفید از بین رفته و حکومت به دست عده‌ای از فرقه‌های مذهبی افراطی و متعصب افتاده است. قوانین سختگیرانه‌ای وضع شده و حتی افراد زیادی اعدام می‌شوند. بسیاری از حقوق اجتماعی و فردی از مردم گرفته شده و حتی داشتن تلفن همراه نیز جرم است.

در عین حال به دلایلی که کامل بیان نمی‌شود، باروری در زنان به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده است، به همین جهت تعدادی از زنان سالم، به عنوان ندیمه مجبور هستند تا با افراد قدرتمند حکومت در رابطه باشند و فرزندان آن‌ها را به دنیا بیا‌ورند. حال ندیمه‌ها برای جلوگیری از این اتفاق به دنبال فرار از کشور هستند.

دو پاراگراف بالا، داستان اصلی سریال سرگذشت ندیمه است که از سال 2017 پخش آن شروع شده و تاکنون برنده دو جایزه گلدن گلاب در بخش سریال درام شده است. اگر به سریال‌های درام و معناگرا علاقه دارید، سرگذشت ندیمه را از دست ندهید.

فلش

سریال The Flash

سریال فلش نیازی به معرفی ندارد، ابرقهرمان سریع دنیای DC در شهر سنترال سیتی که بر اثر یک حادثه در آزمایشگاه، عملکرد بدنش تغییر کرده و به سریع‌ترین انسان بر روی کره زمین می‌شود و به مبارزه انسان‌های شرور می‌رود.

فلش داستانی تخیلی، ماجراجویانه، پرهیجان و درام دارد، بازخورد مردم و منتقدان به این سریال خیلی خوب بوده و طرفداران دنیای DC عاشق این سریال هستند. فلش یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانانه در حال پخش محسوب می‌شود. اگر به سریال‌های اکشن، تخیلی و ابرقهرمانانه علاقه دارید، فلش را از دست ندهید.

بهترین سریال های در حال پخش

سریال The Blacklist

داستان این سریال حول محور لیست سیاهی که حاوی نام برجسته‌ترین تبهکاران در دنیاست، می‌چرخد. در سریال بلک لیست، با یکی از نظامیان سابق نیروی دریایی آمریکا با نام رینگتون که بعد از خروج از نیروی دریایی به یک تبهکار حرفه‌ای تبدیل می‌شود، مواجه هستید. او غیر قابل ردیابی است و FBI هرگز نتوانست او را دستگیر کند.

اما رینگتون با بازی جیمز اسپیدر با پای خود به FBI رفته و خودش را تسلیم می‌کند. وی به دنبال مصونیت و آزادی است و برای این کار می‌خواهد فهرست برترین جنایتکاران در دنیا را که خود تهیه کرده در اختیار FBI قرار دهد و عملیات هرکدام از تبهکاران را لو دهد. البته این تمام ماجرا نیست، با دیدن این سریال به نیت اصلی رینگتون پی‌خواهید برد.

سریال بلک لیست یک مجموعه تلویزیونی جنایی و پیچیده است که پایان آن برای هیچکس مشخص نیست. تولید این سریال از سال 2013 کلید خورد و حالا به پایان نزدیک شده است. اگر به سریال‌های رازآلود جنایی علاقه دارید، بلک لیست را از دست ندهید.

100

سریال The 100

سریال 100 یک داستان پساآخرالزمانی را نشان می‌دهد، جایی که پس از گذشت حدود 100 سال از یک اتفاق هسته‌ای، حیات در کره زمین نابود شده و فقط عده‌ای انسان در ایستگاه فضایی زندگی می‌کنند.

اما داستان از آنجایی آغاز می‌شود که تعداد انسان‌ها در ایستگاه فضایی افزایش پیدا کرده و جمعیت زیادی در این ایستگاه زندگی می‌کنند. از این رو ظرفیت ایستگاه فضایی در حال پر شدن است و برای همین، مسئولان ایستگاه تصمیم می‌گیرند تا 100 جوان خلافکار ایستگاه را که شناخته شده هستند، به زمین بفرستند تا بدانند آیا زمین قابل سکونت است یا خیر.

در واقع این 100 جوان موجودات آزمایشگاهی هستند تا مشخص شود می‌توان در زمین زندگی کرد یا مرگ هنوز انسان‌ها را تهدید می‌کند. 100 یکی از بهترین سریال ها در ژانر بقا است. اگر به سریال‌های پساآخرالزمانی درام و تخیلی علاقه دارید، 100 را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH