سهم 80 درصدی سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو طی سال 2020

گوشی‌های تاشو به آرامی در حال جذب مشتریان بیش‌تری در سراسر جهان هستند و به‌نظر می‌رسد که در سال آینده شرکت سامسونگ بیش‌ترین سهم از این بازار را به خود اختصاص خواهد داد. غول فناوری کره‌ای سریعا نام خود را به‌عنوان تولیدکننده پیشرو اسمارت‌فون‌های تاشو مطرح کرد. اگرچه با معرفی اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 2 گوشی‌های تاشو به تازگی وارد دومین نسل خود شده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که در سال آینده نیز سامسونگ کماکان به سیطره خود بر بازار گوشی‌های تاشو ادامه خواهد داد.

داده‌های ارائه شده توسط موسسه (Display Supply Chain Consultants (DSCC نشان می‌دهند که بر اساس پیش‌بینی‌ها سهم سامسونگ از بازار اسمارت‌فون‌های تاشو طی 12 ماه پیش رو به 80 درصد خواهد رسید و در این مدت مجموع میزان فروش این گجت‌ها معادل 4 میلیون دستگاه خواهد بود. این موضوع چندان مایه تعجب نیست؛ چرا که هندست‌های ارائه شده توسط شرکت‌های موتورولا و هواوی تنها رقبای محصولات سامسونگ در این حوزه به‌شمار می‌روند. تحریم‌های طولانی‌مدت ایالات‌متحده و ناتوانی هواوی در تولید به موقع گوشی تاشوی میت X2 همچنان برای غول چینی آزاردهنده است؛ در حالی‌که موتورولا نیز با وجود عرضه مجدد سری ریزر خود کماکان در جلب توجه کاربران به میزان مورد انتظار ناکام بوده است.

بر اساس برآوردها سامسونگ گلکسی زد فلیپ عنوان پرفروش‌ترین دستگاه تاشو در سال 2020 را به خود اختصاص خواهد داد. گوشی‌های گلکسی زد فولد 2 و  موتورولا ریزر 5G نیز در رتبه‌های بعدی جای خواهند گرفت. با توجه به استقبال گرم مشتریان از گلکسی زد فولد 2 به‌نظر می‌رسد که اکنون مدت‌هاست سامسونگ در زمینه چشم‌انداز یک اسمارت‌فون تاشو به جایگاهی مستحکم و قابل اعتماد دست یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH