عذرخواهی رسمی سونی از کاربران به‌خاطر مشکلات فرآیند پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5

شرکت سونی به‌دلیل مشکلات ایجاد شده در فرآیند پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5 از مشتریان عذرخواهی کرد. این کمپانی از طریق حساب‌کاربری رسمی پلی‌استیشن در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: “بگذارید صادق باشیم: فرآیند پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5 می‌توانست به شکلی بسیار کم‌دردسرتر اجرا شود. ما واقعا از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.” پیش‌سفارش کنسول جدید پلی‌استیشن 5 از روز چهارشنبه 16 سپتامبر (26 شهریورماه) و یک روز پیش از اعلام دریافت سفارشات توسط خرده‌ فروشی‌ها آغاز شد. این پدیده موجب ایجاد نوعی هرج‌ومرج شد؛ چرا که فروشگاه والمارت و برخی خرده فروشی‌های دیگر اقدام به بازگشایی درگاه‌های خود برای دریافت پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5 کردند. حتی برخی از پیش‌سفارشات پس از مدت حدودا 1 دقیقه ناپدید شدند.

اکنون سونی اعلام کرده که ظرف مدت چند روز آینده کنسول‌های PS5 بیش‌تری را برای پیش‌سفارش عرضه خواهد کرد. همچنین غول ژاپنی وعده داده که خرده‌ فروشی‌ها با شفافیت بیش‌تری عمل کرده و جزئیات بیش‌تری را با مشتریان به اشتراک بگذارند. هنوز مشخص نیست که آیا این پیش‌سفارشات در روز عرضه کنسول به مشتریان تحویل داده خواهند شد یا خیر. همچنین سونی وعده داده که تا پایان سال جاری تعداد بیش‌تری کنسول پلی‌استیشن 5 قابل دسترس خواهد بود.

فروشگاه آمازون نیز اخیرا به مشتریان هشدار داد که تعدادی از پیش‌سفارشات پلی‌استیشن 5 این فروشگاه احتمالا پس از روز عرضه محصول تحویل مشتریان خواهند شد. دلیل چنین اظهاراتی به احتمال فراوان این است که خرده فروشی مذکور از تعداد دقیق دستگاه‌های دریافتی خود آگاهی ندارد.

وضعیت آشوبناک پیش‌سفارش تنها چند هفته پس از آغاز ثبت‌نام دعوتنامه برای پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5 توسط سونی آغاز شد. به‌نظر می‌رسید که این اقدام از شرایط نابه‌سامان ایجاد شده طی هفته جاری جلوگیری می‌کند. اریک لمپل؛ رئیس واحد بازاریابی جهانی پلی‌استیشن نیز پیش‌تر اعلام کرد: “ما با اطمینان اعلام می‌کنیم که زمان آغاز پیش‌سفارش PS5 را با مشتریان خود در میان خواهیم گذاشت. این پدیده به‌صورت ناگهانی و ظرف مدت 1 دقیقه روی نخواهد داد.” سونی در توئیت روز چهارشنبه خود اعلام کرد که فرآیند پیش‌سفارش از روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد؛ اما تنها 2 ساعت بعد فروشگاه والمارت دریافت پیش‌سفارش پلی‌استیشن 5 را آغاز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH