ورزش شکم در خانه

معرفی بهترین برنامه‌های ورزش در خانه برای لاغری و تناسب اندام

اگر به دنبال ورزش در خانه برای لاغری شکم و دانلود برنامه ورزش در خانه برای لاغری و یا تناسب اندام هستید، در این مقاله هشت اپلیکیشن برتر ورزش در خانه معرفی شده است.

هیچ چیزی مانند ورزش و تغذیه صحیح، نمی‌تواند به طور مستقیم به افزایش سلامت جسم و روح شما کمک کند. به همین دلیل همه انسان‌ها باید حداقل روزی 20 دقیقه یا هفته‌ای 140 دقیقه ورزش کنند و در کنار آن از مواد خوراکی سالم و مغذی برای تامین انرژی بدن بهره ببرند. اما زمان گذاشتن برای ورزش آنقدری که به نظر می‌رسد آسان نیست، همه انسان‌ها در طول روز با مشکلات و اتفاقات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کنند که انرژی انجام فعالیت ورزشی را از افراد می‌گیرد. حتی در صورت وجود زمان برای ورزش، خستگی فکری و دغدغه‌های مختلف نمی‌گذارد که وسایلمان را برداشته و به باشگاه برویم.

البته این روزها اوضاع تغییر کرده است، حتی اگر زمان و انرژی کافی برای ورزش داشته باشیم، به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر مراکز ورزشی بسته هستند، همچنین باید برای کمک به سلامت خود و دیگران سعی کنیم تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شویم، به همین دلیل خیلی‌ها به ورزش در خانه تمایل پیدا کرده‌اند.

جدا از ورزش روزانه‌ای که برای سلامت بدن انجام می‌گیرد، خانه نشینی و قرنطینه باعث شده تا خیلی از افراد با افزایش وزن مواجه شوند و به دنبال تمارین ورزشی مخصوص لاغری باشند. حتی پیش از شیوع ویروس کرونا نیز ورزش در خانه برای لاغری یکی از دغدغه‌های بخش زیادی از مردم جهان محسوب می‌شد. تغذیه ناصحیح و تحرک کم در طول روز موجب شده تا خیلی‌ها اضافه وزن داشته باشند و به سمت چاقی بروند.

به همین دلیل اپلیکیشن های موبایل زیادی با عناوین ورزش در خانه ، ورزش در خانه برای لاغری ، ورزش شکم در خانه ، ورزش در خانه برای لاغری شکم و ورزش لاغری در خانه تولید شده است. این اپلیکیشن ها هر کدام توسط تیمی از متخصصین، مربی‌ها و محققین حوزه علوم ورزشی ساخته شده و اطلاعات زیادی از تمارین، نحوه انجام حرکات ورزشی، تغذیه صحیح، زمان تمرین و تغییر سبک زندگی برای رسیدن به سلامت بدن را ارائه می‌دهند.

تعداد زیادی از برنامه های ورزش لاغری در خانه به صورت رایگان در مارکت‌ها اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند، معمولا این اپلیکیشن ها دارای تبلیغات درون برنامه‌ای بوده یا برخی از قابلیت‌های پیشرفته آن‌ها با خرید درون برنامه‌ای قابل استفاده است. اگر به دنبال برنامه برای ورزش در خانه هستید، ما در این مقاله، به معرفی برنامه های رایگان، پرطرفدار و کاربردی ورزش در خانه پرداخته‌ایم.

برنامه Home Workout؛ ورزش در خانه برای همه

ورزش در خانه

اپلیکیشن Home Workout، با اختلاف زیادی پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برنامه ورزشی برای تلفن‌های همراه است. این برنامه توسط گروه توسعه دهنده Leap Fitness Group تولید شده که اپلیکیشن های متنوع و پرطرفداری برای ورزش در خانه تولید کرده است. اپلیکیشن Home Workout یک برنامه کامل است، گروه‌های ورزش مختلف تمرینی در خانه برای عضلات پا، سینه، شکم، ران، پشت و غیره همگی به طور مفصل در این برنامه یافت می‌شود، همچنین روش انجام هر حرکت ورزشی به طور خلاصه هم به شکل انیمیشن و هم به شکل متنی نشان داده شده است.

در این اپلیکیشن متناسب با زمان روزانه، درجه سختی و نوع حرکات مد نظر شما، برنامه متناسب برایتان تنظیم می‌شود، حتی جزئیات برنامه های ورزشی را می‌توانید تغییر دهید، مثلا یک حرکت ورزشی را اضافه یا کم کنید. همچنین روزهای تمرین و زمان تمرین به طور کلی قابل تغییر و شخصی‌سازی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه انجام تمرین با خود برنامه به صورت همزمان است، یعنی برای تمرین هر روز با زدن دکمه Start برنامه ورزشی شروع به کار کرده و شما باید همزمان حرکات ورزشی را با اپلیکیشن انجام دهید، با این قابلیت زمان بندی انجام حرکات ورزشی و زمان استراحت به طور همزمان توسط اپلیکیشن نشان داده می‌شود که این اتفاق به ورزش شما نظم خواهد داد، در پایان نیز با صدای تشویق، پایان تمرین ورزشی اعلام می‌شود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Home Workout:

  • معرفی حرکات ورزشی متناسب با محیط خانه
  • شخصی سازی برنامه های تمرینی
  • زمان بندی دقیق برنامه تمرینی
  • یادآور زمان تمرین
  • تمرینات متنوع و چندگانه
  • افزایش سختی تمرینات با پیشرفت در برنامه
  • آموزش دقیق حرکات ورزشی به صورت انیمیشن
  • بیش از 100 میلیون بار دانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه ورزش در خانه Home Workoutدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

برنامه Fitness & Bodybuilding؛ بدنسازی حرفه‌ای در خانه یا باشگاه

ورزش در خانه برای لاغری

برنامه Fitness & Bodybuilding به طور کلی برای بدنسازی جدی و نیمه حرفه‌ای در باشگاه و خانه تولید شده است، به همین علت حرکات ورزشی آن اکثرا شامل دمبل و وزنه‌های ورزشی می‌شود که باید پیش از شروع تمرینات تهیه شوند. اگر به طور جدی به دنبال پرورش اندام و بدنسازی هستید، این برنامه مناسب شما است.

در این روزها برای عضله‌سازی یا ورزش لاغری در خانه می‌توانید از پایگاه داده تمرینات ورزشی برنامه Fitness & Bodybuilding استفاده کنید. در این اپلیکیشن مجموعه گسترده‌ای از تمرینات ورزشی در منزل، تمرینات ورزشی برای کاهش وزن، تمرینات با وزنه، تمرینات پاور لیفتینگ و تمرینات باشگاهی حرفه‌ای وجود دارد. هر تمرین نیز به صورت مفصل به صورت متن، ویدئو و تصویر توضیح داده شده است. در ابتدا با وارد کردن وزن، قد، جنسیت و هدف ورزشی خود می‌توانید برنامه های ورزشی متناسب خود را دریافت کنید، در ادامه با انجام تمرینات، می‌توانید از  نمودار موفقیت و درصد نزدیک شدن به هدف برنامه استفاده کنید تا روند پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Fitness & Bodybuilding:

  • مجموعه‌ای گسترده از انواع ورزش‌های هوازی و با وزنه
  • انتخاب هدف و پیگیری وزن و تمرینات روزانه فرد
  • برنامه‌ریزی دقیق متناسب با سطح فرد
  • توضیح روش انجام هر تمرین ورزشی با تصویر و ویدئو
  • تمرین داخلی و تایمر
  • بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه ورزش در خانه Fitness & Bodybuildingدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

برنامه Daily Workouts Free؛ ورزش در خانه برای لاغری و سلامتی

ورزش در خانه برای لاغری شکم

اپلیکیشن Daily Workouts Free یک برنامه ساده و مفید برای ورزش در خانه است. البته در این برنامه انواع حرکات ورزشی ساده و پایه‌ای آموزش داده می‌شود که در هر محیطی می‌توان انجام داد. برنامه ورزشی اپلیکیشن Daily Workouts Free نیاز به وزنه یا دیگر تجهیزات ورزشی ندارد، در این برنامه حرکات ورزش اصولی که عضلات مختلف بدن را درگیر می‌کند آموزش داده می‌شود.

اپلیکیشن Daily Workouts Free توسط مربیان ورزشی مجرب تولید شده و در آن برنامه های تمرینی متناسب با هر فرد در زمان کوتاه 10 تا 30 دقیقه‌ای پیشنهاد می‌شود. تمامی حرکات ورزشی برنامه به صورت تصویر و ویدئو آموزش داده می‌شود. تمرینات برنامه برای تمام گروه‌های عضلانی بوده و برنامه ریزی تمرین نیز قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین تنوع تمرینات برای عضله‌سازی، تناسب اندام و ورزش در خانه برای لاغری شکم موجب شده تا هر فردی با هر هدفی بتواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

این مطلب را نیز مشاهده کنید: با بهترین هدفون‌های ورزشی آشنا شوید

این برنامه توسط گروه توسعه دهنده Daily Workout Apps, LLC تولید شده که اپلیکیشن های دیگری به صورت تخصصی برای ورزش در خانه برای لاغری، ورزش شکم برای لاغری، تمرینات تقویت عضلات و تمرینات یوگا دارد که آن‌ها نیز قابل استفاده هستند. تاکید گروه توسعه دهنده برنامه Daily Workouts Free، آموزش حرکات ورزشی مناسب برای آقایان و خانوم‌ها در منزل است، به این ترتیب این برنامه هر دو گروه مردها و زن‌ها تولید شده و همه می‌توانند از آن بهره ببرند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Daily Workouts Free:

  • برنامه تمرینی کوتاه برای زمان 10 تا 30 دقیقه
  • حرکات ورزشی پایه و متنوع برای قسمت‌های مختلف بدن
  • قابلیت شخصی سازی برنامه تمرینی
  • بیش از 100 تمرین مختلف برای خانه
  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه ورزش در خانه Daily Workouts Freeدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

برنامه Spartan Home Workouts؛ ورزش مانند جنگجویان یونانی

ورزش در خانه برای لاغری

جنگجویان و گلادیاتورهای اسپارتان یونان باستان در تاریخ معروف بودند. اگر می‌خواهید از نظر سرعت، قدرت و تناسب اندام شبه به جنگجویان اسپارتان نزدیک شوید، می‌توانید از اپلیکیشن Spartan Home Workouts استفاده کنید. تمرینات این اپلیکیشن مناسب با سطح افراد از مبتدی تا حرفه‌ای تنظیم شده و شما با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانید به سطح تمرینات مناسب خودتان دسترسی داشته باشید.

تمرینات ارائه شده در این برنامه همه عضلات بدن را شامل می‌شود، کاربران بسته به نوع توان تمرینی می‌توانند حرکات پرفشار یا کم فشار را انتخاب کنند. اپ Spartan Home Workouts به طور اختصاصی برای ورزش در خانه تولید شده، به همین دلیل تمرینات ارائه شده از طرف برنامه بدون نیاز به وزنه یا تجهیزات حرفه‌ای باشگاه بدنسازی قابل اجرا هستند.متناسب با هدف شما، انواع تمرینات کم فشار، پر فشار هیت و کاردیو در برنامه Spartan Home Workouts قابل انتخاب است، همچنین تمامی حرکات به طور مفصل توضیح داده شده است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Spartan Home Workouts:

  • ارائه برنامه های ورزشی متناسب با سطح شما
  • تمرینات متنوع از مبتدی تا تمرینات سنگین و پرفشار
  • توضیح روش صحیح انجام تمامی حرکات
  • قابلیت برنامه ریزی دقیق و پیشرفته
  • قابلیت شخصی سازی برنامه ورزشی
  • تمارین تخصصی برای ورزش در خانه برای لاغری شکم
  • بخش ویژه راهنمای تغذیه
  • بیش از یک میلیون دانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه ورزش در خانه Spartan Home Workoutsدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

برنامه Nike Training Club؛ یک باشگاه ورزشی در خانه

شرکت نایکی برنامه‌ای ورزشی تولید کرده که یک باشگاه ورزشی را به خانه شما می‌آورد. این برنامه با اپلیکیشن های معرفی شده کمی متفاوت است. تفاوت در آنجاست که در برنامه های متداول ورزش در خانه، متناسب با سطح تمرینی شما و ساعاتی می‌توانید ورزش کنید، یک برنامه تمرینی پیشنهاد داده شده که جزئیات آن قابل تغییر است.

اما در برنامه Nike Training Club، ویدئوهای ورزش در خانه در سطوح مختلف و در سبک‌های متفاوت، از یوگا تا تمرینات هوازی پرفشار در دسترس کاربران قرار داده شده است و شما می‌توانید متناسب با خود یک کلاس را برداشته و جلسات آن را طی کنید. روش کلی این برنامه به شکلی است که شما ویدئو کلاس ورزشی مورد نظر خود را پخش کرده و همراه با ویدئو ورزش را آغاز می‌کنید.

شرکت نایکی در این برنامه از متخصصین برجسته ورزشی کمک گرفته و  تمامی ویدئوها توسط مربیان ورزشی شناخته شده در جهان ساخته شده‌‌اند. تمارین ورزشی این برنامه از سطح پایه تا حرفه‌ای در دسترس هستند. همچنین تنوع بالا تمرینات این برنامه یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می‌آیند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Nike Training Club:

  • ویدئو‌های ورزشی در سطوح مختلف
  • بیش از 180 تمرین ورزشی از یوگا تا تمرینات هیت پرفشار
  • بخش ویژه تغذیه
  • تولید ویدئو‌ها توسط مربیان برجسته ورزشی
  • توضیح نحوه انجام صحیح تمارین ورزشی در خود ویدئو
  • بیش از یک میلیون دانلود از گوگل پلی
دانلود برنامه ورزش در خانه Nike Training Clubدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

اپلیکیشن Strava؛ مناسب‌ترین گزینه دویدن

Strava-workout-app

Strava یکی از بهترین و مناسب‌ترین اپلیکیشن های تمرینی برای دوندگان، دوچرخه‌سواران و علاقه‌مندان پیاده‌روی است. این برنامه می‌تواند 31 ورزش از قبیل پیاده‌روی، قایق‌رانی، اسکی، شنا و یوگا را ردیابی کند. کاربران همچنین می‌توانند در صورت استفاده از گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند، تمرین‌ها و وضعیت سلامتی خود را پیگیری کنند.

این برنامه دارای یک ویژگی اجتماعی منحصر به فرد است که به شما امکان می‌دهد مسیرهای سایر کاربران را در شهر و محدوده اطراف خود مشاهده کنید. کاربران همچنین می‌توانند موقعیت مکانی خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارند. از نظر معیارهای عملکرد، Strava یکی از بهترین برنامه های تمرینی موجود در مارکت است. با این حال، بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته آن به نسخه پولی برنامه محدود شده است.

دانلود برنامه ورزش در خانه Stravaدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Strava:

  • ردیابی ورزش‌های مختلف
  • بهترین برنامه برای دویدن و دوچرخه سواری
  • مجهز به GPS
  • نمایش مسیر دیگران
  • امکانات تعاملی خوب با دوستان

اپلیکیشن Peloton؛ بهترین برنامه برای کار با تجهیزات ورزشی

peleton

اپلیکیشن Peloton یکی دیگر از برنامه های تمرینی عالی برای دارندگان تجهیزات ورزشی این کمپانی است اما حتی اگر دستگاهی با برند Peloton را ندارید به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن آن استفاده کنید. این شرکت به خاطر ساخت دوچرخه‌های ورزشی و تردمیل‌های عالی مشهور است، بنابراین می‌توان حدس زد که آنها در زمینه تمرینات ورزشی تناسب اندام حرفه‌ای باشند. این برنامه همچنین دارای کلاس‌های تعاملی زیادی با مربیان حرفه‌ای و پر انرژی است که کار کردن با آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند برای تجربه بهتر به کلاس‌های آنلاین و زنده ملحق شوند و تمرین‌ها را در تلویزیون خود مشاهده کنند. علاوه بر این، امکان اضافه کردن کلاس‌های زیادی مانند تمرینات قدرتی، تمرین‌های مناسب برای قلب، یوگا و غیره به تمرین‌های اپلیکیشن وجود دارد. یکی از معایب Peloton این است که در نسخه اندروید برنامه چندین ویژگی پیشرفته مانند ردیابی GPS، آمار و غیره وجود ندارد.

دانلود برنامه ورزش در خانه Pelotonدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه Peloton:

  • دارای بهترین کلاس‌های تمرینات ورزشی
  • دارای قابلیت شخصی‌سازی تمرین‌ها
  • ردیابی GPS و آمارگیری

برنامه JEFIT؛ فعالیت‌های ورزشی خود را، چه در خانه چه در باشگاه، ردیابی کنید

JEFIT

JEFIT یک برنامه عالی برای همه کاربرانی است که به باشگاه می‌روند و می‌خواهند میزان و روند پیشرفت خود را پیگیری کنند. کاربران می‌توانند تمرین‌ها و برنامه های از قبل موجود در برنامه را انتخاب کنند یا این که روال شخصی خود را انجام دهند. همچنین می‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کرده و وزن و سایز‌های بدن خود را ثبت کنید.

یک نکته جالب در مورد این برنامه این است که کاربران می‌توانند به آمارهای دقیق در مورد تمرینات خود دسترسی داشته باشند. با استفاده از این اطلاعات، آنها ایده بهتری در مورد پیشرفت خود و نحوه بهبود تمرینات به دست خواهند آورد.

دانلود برنامه ورزش در خانه JEFITدانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه JEFIT:

  • امکان عالی برای ردیابی تمرینات
  • ارائه آمارهای دقیق
  • ارائه تمرین متناسب با مشخصات شما
اسکرول به بالا
TCH