شبیه ساز ios

معرفی بهترین شبیه‌سازهای آیفون برای ویندوز 10 و مک

تقاضای شبیه ساز iOS (آیفون) برای کامپیوتر، روزبه‌روز در حال افزایش است. هدف از این کار نیز این است که کامپیوتر شما، رفتاری همانند یک گوشی آیفون داشته باشد. شبیه ساز iOS بیشتر برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل iOS جذاب است. چنین ابزارهایی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند که با سرعت بیشتری اپلیکیشن‌های خود را تست کنند.

شبیه ساز iOS برای کامپیوترهای ویندوزی و مک، به شما این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور را بر روی رایانه خود نصب کنید.

شبیه ساز iOS برای کسانی که قصد ضبط صفحه‌نمایش و یا به اشتراک گذاری آن با دیگران را دارند نیز مفید هستند. همچنین شاید بخواهید که اپلیکیشن‌های گوشی خود را بر روی یک نمایشگر بزرگ‌تر اجرا کنید. شاید هم گوشی آیفون نداشته و می‌خواهید که با نرم‌افزارهای آن، کار کنید. این‌ها از دلایل نیاز شما به یک شبیه ساز iOS است.

شبیه‌سازهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. در این مقاله ما به پرکاربردترین‌ها، ساده‌ترین‌ها و قدرتمندترین‌ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

بهترین شبیه ساز iOS برای کامپیوترهای ویندوزی

iPadian – محبوب‌ترین شبیه‌ساز iOS

iPadian اولین شبیه‌ساز موجود در این لیست است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را بر روی کامپیوتر ویندوزی خود اجرا کنید. رابط کاربری iPadian یکی از ساده‌ترین و بدون شک، یکی از قدرتمندترین‌ها در این زمینه است. این شبیه‌ساز علاوه بر از اپلیکیشن‌های اپ استور، امکان استفاده از iMessage و Siri را نیز بر روی کامپیوتر شما فراهم می‌کند.

Air iPhone Emulator

با استفاده از Air iPhone Emulator می‌توانید اپلیکیشن‌های iOS را بر روی کامپیوتر ویندوزی خود، بدون مشکل اجرا کنید. Air iPhone Emulator را می‌توان یک جایگزین عالی برای iPadian به حساب آورد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به دانلود و اجرای اپلیکیشن‌ها از طریق اپ استور بپردازید.

iPhone Simulator

iPhone Simulator به شما امکان می‌دهد که رابط کاربری آیفون را شبیه‌سازی کرده و همچنین تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این دستگاه را نیز امتحان کنید. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید یک آیفون خریداری کنید، آنگاه iPhone Simulator می‌تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از این شبیه‌ساز می‌توانید احساس کار با گوشی‌های آیفون را لمس کنید.

Smartface

Smartface، شبیه ساز ios برای کامپیوترهای ویندوزی است. این نرم‌افزار علاوه بر فراهم آوردن امکان استفاده از اپلیکیشن‌های iOS بر روی ویندوز، به دلیل فراهم آوردن گزینه‌های مختلف اشکال‌زدایی، توسعه‌دهندگان را نیز در زمینه تست اپلیکیشن‌های خود، یاری می‌رساند. در حقیقت با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به اسکن برنامه‌های خود بپردازید.

MobiOneStudio

MobiOneStudio به شما این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های خود را بر روی پلنفرم‌‌های مختلف، تست کنید. کار کردن با این نرم‌افزار، دردسر چندانی نداشته و با استفاده از آن در عرض چند دقیقه می‌توانید اپلیکیشن‌های میان پلتفرمی ایجاد کنید. تنها مشکل در این زمینه این است که رابط کاربری آن چندان بصری نبوده و نسخه رایگان آن نیز تنها برای 15 روز قابل استفاده است.

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش نصب و استفاده از ICloud در ویندوز 10

بهترین شبیه ساز iOS برای مک

 

App.io

App.io آسان‌ترین راه‌کار برای تمام کسانی است که قصد دارند تا اپلیکیشن‌های iOS را امتحان کنند. تنها کاری که لازم است در این زمینه انجام دهید، این است که اپلیکیشن iOS خود را بر روی App.io بارگذاری کرده و در ادامه مستقیما تمامی تست‌ها را از طریق مک خود انجام دهید. این اپلیکیشن همچنین از رایانه‌های ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند. شوربختانه استفاده از این سرویس، رایگان نیست.

Appetize.io

این سرویس نیز مشابه App.io است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌ها را در فضای ابری قرار داده و سپس آن‌ها را بر روی سایر پلتفرم‌ها، امتحان کنید. علاوه بر این، Appetize.io یک دموی زنده از iOS را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Xamarin Testflight

Xamarin Testflight نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های مفید جهت تست اپلیکیشن‌های iOS است. این پلتفرم مربوط به اپل بوده و بنابراین امکان تست و اجرای اپلیکیشن‌های مرتبط با این شرکت را فراهم می‌آورد.

Transmog.Ne

این شبیه‌ساز آنلاین شاید بهترین شبیه ساز ios باشد و به شما امکان می‎دهد که گوشی آیفون را شبیه‌سازی کرده و بنابراین عملکرد وب‌سایت‌های مختلف بر روی آن را مشاهده کنید. این ابزار رایگان است. می‌توانید وب‌سایت موردنظر را در چندین اندازه صفحه مختلف، بررسی کنید. همچنین با استفاده از Firebug و یا Chromebug نیز می‌توانید به اشکل‌زدایی وب‌سایت خود بپردازید. Transmog.Ne می‌تواند یک رابط کاربری لمسی را نیز برای شما به وجود آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH