اشتراک فیلیمو

4 دلیل برای آنکه اشتراک فیلیمو خود را تمدید نکنید!

فیلیمو شاید حتی به صورت روزانه، قیمت اشتراک خود را افزایش می‌دهد در حالی‌‌که هیچ‌کدام از ایرادات این سرویس رفع نشده است!

با توسعه سرعت و کیفیت اینترنت خانگی و اینترنت همراه، شاهد روی کار آمدن VODها یا سرویس‌های ویدیو به‌هنگام درخواست در ایران هستیم. در این سرویس‌ها برخلاف تلویزیون، نیازی به تماشای برنامه‌ها به ترتیب پخش نیست و در هر زمان با انتخاب هر برنامه، فیلم یا سریال، می‌توانید آن را تماشا کنید.

فیلیمو یکی از دو سرویس برجسته پخش آنلاین فیلم و سریال اشتراکی (زیر مجموعه VOD‌ها) در ایران است که در سال 93 به عنوان بخشی از سایت آپارات راه‌اندازی شد. این سرویس در سال 94 به صورت مجزا در اپلیکیشن فیلیمو ارایه شد و شرکت صباایده (شرکت مادر آپارات، فیلیمو و صباویژن) فیلیمو را به طور کلی از آپارات جدا کرد.

حالا فیلیمو بزرگ‌ترین بازار را در میان سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال اشتراکی در ایران دارد و همراه نماوا، به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراجع اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، تماشای سریال‌ها و برنامه‌های اختصاصی سینمای خانگی محسوب می‌شود.

فیلیمو که به لطف پاندمی ویروس کرونا و فیلتر شدن سایت‌های دانلود فیلم و سریال در کشور، موفق به جذب چند هزار کاربر شده است، برخی ایرادات پایه‌ای و اساسی دارد که هیچ عزمی برای رفع آن‌ها دیده نمی‌شود، در نقطه مقابل روزبه‌روز به این مشکلات افزوده شده و مدیران آن نیز توجهی به انتقادات کاربران از خود نشان نمی‌دهند.

در حال حاضر عمده اعتراض کاربران به افزایش بیش از حد قیمت اشتراک این سرویس است تا جایی که گاهی اوقات به وضوح حتی به دو برابر هم می‌رسد، اما به جز موضوع قیمت حق اشتراک، نواقص مهم دیگری در سرویس فیلیمو دیده می‎‌شود که تعدادی از آن‌ها در چند سال گذشته نیز وجود داشته و تاکنون رفع نشده است.

در این مطلب به ایرادات و نواقص اساسی فیلیمو نگاهی خواهیم داشت و 4 موردی که شما را از تمدید اشتراک این سرویس پشیمان می‌کند، برخواهیم شمرد، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

سرمایه‌‎گذاری و تورم بهانه‌ای بیش نیست!

قیمت اشتراک ماهانه فیلیمو در زمستان 99 حدود 30 هزار تومان بود، اما در طول اسفند این حق اشتراک با افزایش تقریبا دو برابری به 59 هزار تومان رسید و در ابتدای سال ۱۴۰۰، مجددا با افزایش حدودا دو برابری، 99 هزار تومان اعلام شد! همین روند به صورت مداوم انجام شد تا جایی که حالا در دی ماه ۱۴۰۱ قیمت اشتراک این سرویس ۱۲۵ هزار تومان است. یعنی در کمتر از ۲ سال قیمت این سرویس بیش از ۴ برابر افزایش یافته که هوش از سر آدم می‌پراند!

برخی مخاطبان ما به فیلیمو و یا کلا استارتاپ‌های دیگر، حق‌ می‌دهند که قیمت‌ها را افزایش دهند! معمولا هم میزان تورم، نرخ دلار و مشکلات موجود را دلیل آن می‌دانند. به همین جهت تصمیم گرفتیم تا قیمت‌ها و نسبت افزایش آن‌ها را مقایسه کنیم. یعنی فیلیمو را در برابر دلار قرار دهیم. نرخ دلار در ۲ سال گذشته حتی ۲ برابر هم نشده است! دلار در اسفند ۹۹ حدودا به قیمت ۲۵ هزار تومان رسیده بود و حالا با افزایش‌های بی‌سابقه و هزار و یک مشکل دیگر به کانال ۴۰ هزار تومانی رسیده است. یعنی اگر دلار ۵۰ هزار تومان شود، تازه 2 برابر قیمت دو سال پیش خودش است، ولی فیلیمو همین حالا هم بیشتر از 4 برابر رشد داشته و نمایش تبلیغات آن هم بسیار بیشتر از گذشته است!

اصلا بیایید قیمت فیلیمو را به دلار حساب کنیم که دیگر افزایش و بالا پایین شدن نرخ دلار هم بی‌تاثیر باشد. دو سال پیش شما حدودا یک دلار برای اشتراک فیلیمو پرداخت می‌کردید اما حالا حدودا ۳ دلار می‌پردازید! یعنی کلا قیمت دلار به‌کنار، بدون محاسبه قیمت هم فیلیمو الان 3 برابر گذشته از شما حق اشتراک می‌گیرد!

زمستان ۱۳۹۹ زمستان ۱۴۰۰ زمستان ۱۴۰۱
قیمت دلار 25000 26000 40000
قیمت اشتراک فیلیمو 30000 99000 125000

 

مدیران فیلیمو دلیل افزایش قیمت اشتراک این سرویس را معمولا رشد کمی و کیفی تولیدات اختصاصی در طول سال و یک‌بار هم تلاش برای ورود به بورس اعلام کردند. اما حقیقتا ما که رشد کمی و کیفی خاصی ندیدیم! بسیاری از کاربران حتی نسبت به محتوای ارائه شده اعتراض هم دارند!

این موارد در حالی مطرح می‌شود که درآمد فیلیمو تنها از طریق هزینه اشتراک کاربران تامین نمی‌شود. اولا باید ذکر کرد که این پلتفرم با وجود دریافت اشتراک، در ابتدای اکثر فیلم و سریال‌ها، تبلیغات ویدیویی به کاربران نشان می‌دهد که در ادامه به این موضوع به طور اختصاصی خواهیم پرداخت، اما بخشی از درآمد فیلیمو از همین تبلیغات پیش از پخش برنامه‌ها تامین می‌شود. همچنین بخش دیگری از درآمد فیلیمو از طریق اپراتورها تامین می‌شود و این سرویس درصدی از فروش ترافیک اینترنتی اپراتورها را نیز دریافت می‌کند، اما باز هم شاهد افزایش قیمت‌ها در فیلیمو هستیم! منظور ما این است که درآمد فیلیمو صرفا از طریق کاربر تامین نمی‌شود و شاید کاربران درصد کمی از میزان درآمد را تشکیل دهند!

نکته دیگر توجیه نامتعارف مدیران فیلیمو برای افزایش قیمت این پلتفرم است. فیلیمو بر اساس چه منطقی می‌خواهد هزینه ورود به بورس را از جیب کاربران خود تامین کند؟ کاربران برای تماشای فیلم و سریال به فیلیمو می‌آیند، نه آنکه بر روی آینده آن سرمایه‌گذاری کنند. فیلیمو اگر به توسعه خدمات خود در آینده چشم دوخته، باید سرمایه‌گذار پیدا کند، نه این که از کاربران پول بیشتر بگیرد، پول را باید از سهام‌دار تامین کرد نه کاربر، این دو با هم فرق دارند!

یکی دیگر از دلایل گرانی حق اشتراک، افزایش تعداد و کیفیت سریال‌های اختصاصی این سرویس در آینده است. اتفاقی که قرار است در آینده رخ دهد و کاربر باید حالا هزینه آن را پرداخت کند. به طور کلی چه اطمینانی وجود دارد که سریال‌هایی که در آینده ساخته می‌شود، باب میل مخاطب باشد؟ چه تضمینی وجود دارد که این سریال‌ها نیز مانند برخی نمونه‌های قبلی نیمه کاره رها نشوند؟ در همه جای دنیا متداول است که ابتدا کاربران خدمات را دیده و بعد نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند، نه آن که به وعده ارائه خدمات بهتر در آینده، در حال حاضر هزینه بیشتری را پرداخت کنند! جالب است بدانید که همین حالا هم خیلی از مخاطبین با محتوای ارائه شده مشکل دارند!

این دلایل از نظر کاربران قابل قبول نیست و اعتراض‌های گسترده به افزایش قیمت این سرویس آن هم به صورت مداوم و همیشگی به همین دلیل است. موضوع افزایش قیمت شاید نشان می‌دهد که مدیران فیلیمو درک درستی از آینده ندارند و هر بار به بهانه‌های مختلف قیمت اشتراک و تبلیغات را بیشتر می‌کنند. در واقع اگر آینده‌نگری وجود داشت، یکبار قیمت افزایش می‌یافت و برای چند سال ثابت می‌ماند.

یادتان باشد که به تمام قیمت‌‌های اعلام شده باید ۹ درصد مالیات را هم اضافه کنید! مثلا برای خرید اشتراک یک ماهه‌ای که در حال حاضر مثلا با تخفیف 118 هزار تومان قیمت دارد، باید حدود 129 هزار تومان پرداخت نمایید!

پیش‌تر در مقاله‌ای به صورت کامل به مقایسه قیمت فیلیمو و نتفلکیس پرداختیم و گفتیم که اگر براساس بازار آمریکا قیمت‌ها را در نظر بگیریم، قیمت نتفلیکس حدودا برابر است با ۲.۵ کیلوگرم سیب‌زمینی؛ در حالی‌که برای اشتراک فیلیمو در ایران باید قیمت بیش از ۱۰ کیلوگرم سیب‌زمینی را بپردازید! یعنی حداقل ۴ برابر گران‌تر از نتفلکیس!! حالا کیفیت، خدمات و تعداد محتواهای فیلیمو کجا و نتفلیکس کجا!

یک کیلوگرم سیب زمینی یک ماه اشتراک هزینه اشتراک براساس سیب‌زمینی!
آمریکا 2.69 دلار نتفلیکس | 6.99 دلار با تبلیغ 2.59 کیلوگرم!
ایران 13 هزار تومان فیلیمو | 136 هزار تومان با مالیات 10.5 کیلوگرم!
نماوا | 108 هزار تومان با مالیات 8.3 کیلوگرم!
باز هم تبلیغات

حتی با وجود افزایش قیمت اشتراک فیلیمو، تبلیغات ابتدای نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها حذف نشده و کاربر مجبور است تبلیغات مزاحم در ابتدای فیلم و سریال‌ها را تجربه کند. نمایش تبلیغات برای سرویس‌هایی است که هزینه اشتراک دریافت نمی‌کنند و برای تامین بودجه خود در ابتدا یا میان پخش فیلم، تبلیغات نشان می‌دهند. یا حداقل در بدترین حالت، تبلیغات برای کسانی است که هزینه اشتراک کمتری می‌پردازند. دقیقا همچون کاری که نتفلکیس انجام می‌دهد و مثلا قیمت اشتراک برای حالتی که تبلیغ نشان داده می‌شود، یک سوم است!

حتی در دنیای خارج از VODها نیز قانون همین است، به طور مثال اکثر اپلیکیشن‌های رایگان هنگام دسترسی کاربر به بخش‌های مختلف برنامه، تبلیغات پخش می‌کنند یا تعدادی از بازی‌ها در ازای تماشای تبلیغات، به کاربر امتیاز می‌دهند. اما اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی به این شکل نیستند، زمانی که شما پول پرداخت می‌کنید، یعنی حق اشتراک دارید و دیگر نباید معطل پخش تبلیغات باشید! آن هم در حدی که تقریبا نمی‌شود فیلمی را بدون تبلیغ دید!

اگر قرار باشد کاربر همانند سرویس‌های رایگان، در ابتدای فیلم تبلیغات مشاهده کند، پس چه دلیلی برای خرید اشتراک وجود دارد؟ آن هم درحالی که اکثر فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو در پلتفرم‌های رایگان پخش آنلاین فیلم و سریال نیز قابل مشاهده هستند.

پخش تبلیغات در پلتفرم آنلاین کاری متداول و قابل توجیه است، اما از سرویسی که حق اشتراک دریافت می‌کند و اتفاقا قیمت اشتراک خودش را در کمتر از ۲ سال تا ۴ برابر افزایش می‌دهد، انتظار می‌رود حداقل برای احترام و قدردانی از کاربران، تبلیغات مزاحم اول فیلم و سریال‌ها را بردارد، کاری که فیلیمو تاکنون انجام نداده است.

تخفیفات همیشگی

فیلیمو عادت دارد که قیمت اشتراک سرویس‌هایش را بالا بگیرد، بعد با تخفیف 40 درصدی به کاربران بفروشد، لابد کاربران هم باید خوشحال شوند که 40 درصد تخفیف گرفته‌اند، اما فیلیمو نمی‌داند که کاربران باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند.

مشخص نیست چرا فیلیمو به جای آنکه با کاربران صادق باشد و یک قیمت سر راست برای سرویس‌هایش تعیین کند، به دنبال فروش مکارانه است. به هیچ وجه قصد تمجید از رقبا را نداریم، ولی اگر سری به باقی VOD‌های ایرانی بزنید، می‌بینید که قیمت اشتراک‌شان بدون تخفیف‌های چند ده درصدی، باز هم از فیلیمو کمتر است!

اشتراک فیلیمو

جدا از قیمت گران‌تر فیلیمو، تخفیفات این شرکت همواره پا برجا هستند، سوال مهم آن است تخفیفی که همواره وجود دارد، آیا واقعا تخفیف است؟ فیلیمو برای احترام به کاربر تخفیف می‌گذارد یا برای فریب او؟ در سال‌های اخیر حق اشتراک فیلیمو همواره با تخفیف‌های عجیب و حتی ۵۰ درصدی همراه بوده که تنها یک ترفند کوچه‌بازاری برای ترغیب کردن کاربران است تا گمان کنند که هنگام خرید اشتراک، سود می‌کنند!

آرشیوی که طبل تو خالی است

آرشیو فیلیمو حرف و حدیث‌های فراوانی دارد. داستان از آنجایی شروع می‌شود که در سال 98 اکثر سایت‌های دانلود فیلم و سریال در کشور فیلتر و مسدود شدند، از همان زمان تعداد کاربران VOD‌ها رشد چشمگیری پیدا کردند و آن‌ها به عنوان جایگزین سایت‌های دانلود معرفی شدند. مدیران فیلیمو بارها اعلام کردند که بدون حمایت‌های دولتی فعالیت می‌کنند اما فیلتر سایت‌های دانلود فیلم و سریال، بعد از تولید سریال نهنگ آبی توسط فیلیمو، به دومین سکوی جهش این پلتفرم تبدیل شد.

پس از مسدودسازی و محدود کردن سایت‌های دانلود فیلم و سریال، فیلیمو همان فیلم‌ها و همان سریال‌ها را با دوبله قدیمی و با همان زیرنویس‌ها، وارد آرشیو خود کرد، البته به مرور زمان برخی دوبله‌ها و زیرنویس‌ها اختصاصی شدند اما کلیت آرشیوی که امروز فیلیمو به آن افتخار می‌کند، همان چیزی است که سال‌ها در سایت‌های دانلود فیلم و سریال به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار داشت و چه بسا همین حالا خیلی از افراد در هارد خودشان آن‌ها را داشته باشند!

حتی بسیاری از تولید کنندگان زیرنویس فارسی فیلم‌ها و سریال‌ها با سایت‌های دانلود آن‌ها قرارداد داشتند و از این راه درآمد کسب می‌کردند، اما فیلیمو بدون رعایت حق تولید کننده محتوا از این زیرنویس‌ها در آرشیو خود استفاده کرده و می‌کند!

با این وجود باز هم آرشیو فیلیمو کامل نیست، می‌توان گفت سریال‌های اختصاصی فیلیمو شاید یک درصد از کل محتوای آرشیوی آن را هم در بر نگیرد و دیگر محتوای فیلیمو همان فیلم و سریال‌هایی است که از قبل به آن‌ها دسترسی داشتیم.

اخیرا تعدادی سریال به صورت اختصاصی از فیلیمو دوبله می‌شود اما این روند به کندی پیش می‌رود و سریالی که 4 سال پیش تمام شده، همچنان به طور کامل در سایت فیلیمو در دسترس نیست، تعداد زیادی از فیلم و سریال‌های مطرح نیز جایی در آرشیو فیلیمو ندارند و یا آن‌قدر سانسور می‌شوند که اصلا داستان سریال به کلی تغییر می‌کند!

کیفیت فیلم‌ها و سریال‌های جدید اضافه شده به فیلیمو نیز مورد بحث است، اگر نگاهی به فیلم‌ها و سریال‌های جدید فیلیمو بیندازید، با موجی از عناوین درجه دو و سه با کارگردان‌ها و بازیگران ناشناخته مواجه می‌شوید که اکثرا تولید کشورهای کره، ترکیه یا چند کشور اروپایی هستند و برای بسیاری از کاربران ارزش تماشا ندارند.

بنابراین از کل آرشیو چند ده هزار عنوانی فیلیمو، تنها فیلم‌ها و سریال‌های جدید ایرانی شاید ارزش دیدن داشته باشند و حتی بسیاری از فیلم‌های جدید خارجی که با تاخیر و کلی سانسور و تحریف عرضه می‌شوند نیز به درد تماشا نمی‌خورند!

نمی‌ارزد…

فیلیمو ایرادات بزرگ و کوچک بسیاری دارد که موجب می‌شود، خرید اشتراک آن ارزش نداشته باشد. اول آن که هزینه اشتراک فیلیمو زیاد است و حداقل باید یک سوم کاهش پیدا کند، مورد دوم استراتژی افزایش قیمت فیلیمو است که هیچ اعتمادی به آن نیست و شاید در آینده نیز دوباره شاهد افزایش چشمگیرش باشیم.

نکته دیگر امکاناتی است که به وسیله خرید اشتراک به شما عرضه می‌شود، اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، اشتراک فیلیمو تنها برای چند سریال ایرانی است که در ماه از طریق فیلیمو پخش می‌شوند و سایر فیلم و سریال‌های خارجی با سرعت و کیفیت بالا از طریق سایت‌های دانلود فیلم و سریالی که هنوز فیلتر نشده‌اند، در دسترس هستند.

قطعا تمام سریال‌های فیلیمو هم برای کاربران جذاب نیستند و فیلمنامه، موضوع، بازیگران و کارگردان این سریال‌ها، همه کاربران را جذب نمی‌کند! همین سریال‌ها نیز به وضوح مشخص است که با داستان‌های کش‌دار ساخته می‌شوند! مثلا سریال جیران که مخاطبان زیادی هم دارد در قسمت‌های اخیر خودش روند داستان به‌کندی پیش می‌رود و شاید مثلا هر ۳-۴ قسمت یک‌بار اتفاق با ارزشی رخ دهد. یعنی عملا یک ماه شما اشتراک‌تان را تمدید می‌کنید تا سریالی را ببینید که داستان آن پیش نمی‌رود و شاید باید چند قسمت قبل‌تر تمام می‌شد! بنابراین با یک حساب سرانگشتی ساده شما دارید بیش از حد برای سریال‌ها پول می‌دهید.

جدا از آن، داشتن اشتراک فیلیمو فایده دیگری ندارد، به عنوان مثال حالا که سینماها بازگشایی شده، هزینه تماشای فیلم‌ها در اکران آنلاین فیلیمو با داشتن اشتراک و بدون داشتن اشتراک تفاوتی ندارد، یعنی فیلیمو برای مشترکین خود حتی یک تخفیف چند درصدی هم قائل نشده است. بنابراین عملا اشتراک یک ماهه شما با آن قیمت فضایی، برای دیدن 4 قسمت از یک یا نهایتا دو سریال ایرانی است که شاید ارزش تماشا هم نداشته باشند؛ تازه آن سریال را می‌توان به صورت کاملا رایگان هم از برخی پلتفرم‌های دیگر همچون روبیکا دید!

یکی دیگر از دلایل مهمی که کاربران را از خرید اشتراک فیلیمو منصرف می‌کند، عدم احترام به حقوق مصرف کنندگان است. در فیلیمو کاربر اشتراک می‌خرد اما باز هم در ابتدای هر فیلم و سریال باید صبر کند تا تبلیغات پخش و تمام شود!

البته فیلیمو نه تنها به کاربران خود، بلکه به شهروندان نیز احترام نمی‌گذارد، چندی پیش بود که انسان‌های تابلونما برای تبلیغ یکی از سریال‌های فیلیمو در شهر تهران، جنجال‌آفرین شد، فیلیمو در شیوه تبلیغاتی جدید خود به آدم‌ها پول می‌داد تا تابلو‌های فیلیمو را به مدت 8 ساعت در شهر بچرخانند، بسیاری از کاشناسان این کار را توهین به این افراد و حقوق شهروندی دانستند و نسبت به این شیوه تبلیغاتی اعتراض کردند.

در این سرویس ثبات قیمتی وجود ندارد و ممکن است شما امروز 100 هزار تومان برای حق اشتراک پرداخت کنید اما ماه بعد این هزینه 5 برابر شود، تازه با تخفیف! حتی فیلیموباکس هم نسبت به مدل‌های مشابه بازار گران‌تر است و همراه آن اشتراک هدیه کم‌تری به کاربر داده می‌شود.

فیلیمو با توجه به همه این درآمدها، نسخه iOS اپلیکیشن خود را تولید نکرده و آیفون‌دارها باید از وب‌اپ فیلیمو استفاده کنند. امکان پرداخت هزینه کمتر برای تماشای یک فیلم یا سریال نیز وجود ندارد.

همه این‌ها نشان می‌دهد سایت‌های دانلود فیلم و سریال با زیرنویس‌ها و دوبله‌های اختصاصی خود، بسیار بهتر و به صرفه‌تر از فیلیمو عمل می‌کردند که متاسفانه با فیلترینگ و مسدودسازی، همه آن‌ها در حال فروپاشی هستند. امیدواریم که فیلیمو به همان اندازه که هزینه اشتراک کاربران را بالا برده است، برای افزایش کیفیت کاری‌اش نیز وقت بگذارد.

57 در مورد “4 دلیل برای آنکه اشتراک فیلیمو خود را تمدید نکنید!”

  1. سلام به خدا مزخرف تر از از این شبکه ندیدم فقط یاد گرفتن سانسورهای بی خودی کنن هر چند نباید تعجب کرد چون ******* عملا مثل مار همه چی رو قورت می ده

  2. ایرانسل گدا دست تو دست سازنده فیلمو با کیفیت بالا دارن خون مردم و تو شیشه میکنن چرا باید هزینه اشتراک انقدر بالا باشه برای ایرتنسل رایگان کردن که پول بچاپن و حجم دانلود رو بردن بالا ترین کیفیت تا مردم فقط پول نت چند بربری پرداخت کنن اینا حق الناس مردم ایران کم مشکلات مال ندارن
    #نه_به_فیلمو

    1
    10
  3. 30 گیگ اینترنت خریدم برای دیدم فیلم های فیلیمو از تلویزیون بعد پند روز متوجه شدم که دو سوم نت من مصرف شده درصورتی که فقط اختصاصی این کار هست اینترنت وای فای و تازه دیروز متوجه شدم که فیلیمو کیفیت فیلم هاشو فقط 1080 داره و بقیه اش را حذف کرده حتی این حق انتخاب را از مشتر هاشون گرفتن

    11
  4. منکه فقط برا بچه م گرفتم که بجای شبکه چرند پویا و جم کیدز اقلا به انتخاب خودمون چندتا کارتون خوب ببینه ولی انقدر تبلیغ نشون میده و انقدر موقع پخش تبلیغ گیر میکنه که روانی شدم!
    یعنی پنجاه بار یه تبلیغو نشون میده ثانیه دوم تبلیغ گیر میکنه باید بذاری از اول! دیگه تمدید نمیکنم همون مثل قبل دانلود میکنیم راحت

    2
    5
    1. مگه تلوبیونه ؟ یا یوتویب ؟
      اصلا این همه تبلیغ نداره فقط اولش 5 ثانیه تبلیغ داره و تمام چرا برای کبوندن چرت پرت میگی ؟

      7
      3
      1. راست میگی به خدا الان یوتویوب میخوایی یک ویدیو ببینی اولش که 2 تا تبلیغ داره وسطشم 2 تا آخرشم 2 تا یا تلوبیون که کلا تبلیغه البته نه به اندازه یوتویوب باز فیلمو و آپارات دیگه ته تهش کلا 5 ثانیه تبلیغه

        4
        2
      2. درست میگه خیلی تبلیغاتش زیاد شده. شما هم بجای این که با بی احترامی صحبت کنی متوجه شو که حق شما بعد پرداخت اشتراک دیدن تبلیغات نیست. البته تقصیر نداری از حقوق خودت اطلاع نداری

  5. با سلام
    من یک ایرانی هستم که تقریبا ۴۵ سال در خارج از ایران زندگی می کنم
    برای یادگیری فرزندان خود اقدام به اشتراک فیلیمو کردم و سالیان دراز اشتراک در این مجموعه داشتم
    چندی پیش برای تمدید اشتراک اقدام نمودم . درست در فردای ان روز پیامی ظاهر شد که ما حق نداریم این شبکه را استفاده کنیم. ما مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ تومان پرداخت نمودیم. وقتی از صاحبان این مجموعه درخواست کردیم مبلغ را باز پرداخت کنند اعلام نمودند که ما پول پس نمی دهیم. بایستی بگوییم که چقدر این مجموعه بایستی چقدر سطح پایین تجارت داشته باشد که مشتری چندین ساله خود را به ۵۰۰٫۰۰۰ تومان بفروشد
    اعلام نظر که این را در صفحات خود اعلام نمودند دروغی بیشتر نیست چرا که در صفحه ورودی هیچ مطلبی ابراز نگردیده شده بود.
    این گروه اعلام می‌کند‌که بروید در صفحه مجازی دیگری و ۶ یورو بدهید و عضو ما شوید. بایستی بگوییم افرادی که ۵۰۰٫۰۰۰ تومان را پس نمی دهند گروهی هستند‌که نه به کیفیت و‌نه به قول و قرار خود متعهد می باشند. نفهمیدن و ندادن سرویس عمر کوتاهی برای این مجموعه در پیش دارد. امیدوارم با پول ما مشکلات مالی این مجموعه برطرف گردد

    14
    1. من کانادا زندگی میکنم و این اتفاق دقیقا برای ما هم افتاد و 640000 تومان پول رو بالا کشیدن و گفتن پس نمیدیم. شاید برای عزیزانی که تو ایران زندگی میکنن این عادی باشه ولی برای ما ها که هر روز با شرکتهای خوب دنیا طرف حسابیم این رفتار چیپ واقعا حس آبروریزی و انزجار رو ایجاد میکنه نه به خاطر پول از دست رفته چون پول زیادی نیست ولی به خاطر وقاحتی که این اینها دارن و بدلیل نبود رقیب جدی در بازار و نبود کنترل هر کار دلشون میخواد میکنن. دارم میبینم روزی رو که بزودی تعداد این شرکتهای نمایش فیلم زیاد شده و فیلیمو با این طرز فکر چیپ اولین ورشکسته این بازار خواهد بود

  6. اون اوایل هم قیمت خوب بود هم کیفیت سریال ها. مافیا و جوکر و….اما متاسفانه الان دیگه برای خیلی ها مهم نیست قانون کپی رایت و حق تولیدکننده همه از کانال های تلگرام یا ماهواره سریال ها رو دنبال می کنند اینطوری خود فیلیمو و نماوا و فیلم نت ضرر می کنند!بخصوص فیلیمو که گرون تره. خود من که حیران رو از سایت میخرم و چندین ماهه فیلیمو رو بخاطر قیمتش تحریم کردم.الانم جالبه واس ایرانسل ،مجانی کرده

    1
    4
    1. بله..بله تبلیغ تو اکثر سایتها میکنه که واسه ایرانسل ترافیک مجانی محاسبه میشه.ولی وقتی کلیک میکنید روی گزینه.و فیلم پلی کنید بعد از چند ثانیه در کادری کوچک بالای صفحه درج میکنه ترافیک شما تمام بها محاسبه میشود..این واقعا مسخره بازی هست.

      14
  7. تا وقتی ملت ما احمق هستن و به جای کمک خیرخواهانه به اپ هائی که دارن فیلم و سدیال خارجی رو با کیفیت بالا و زیر نویس دوبله و از همه مهمتر بدون سانسور که سر و ته فیلم زده نشده باشه ارائه میدن ،بجاش به فیلیموئی ارائه میدن که همه میدونن مدیران ارشدش همه سپاهی ها و بچه های آقازاده ها هستن و از همه بدتر فیلم ها و سریال هاش نه آرشیو کاملی داره همینکه انقدر سانسور شده که اصلا موضوع کلی فیلم تغییر کرده و من نمیدونم یعنی یه آدم چقدر میتونه احمق باشه واسه ارائه خدماتی که نمونه اش و حتی بهترش مجانی داره عرضه میشه ماهی ۹۰ هزار تومان پول میدن وضع همینه و واقعا قصد بی احترامی ندارم ولی حقیقت محض که احمق به تمام معنا باید باشه که کسی به امثال فیلیمو و لنز و آپارات و امثال اون پول مفت میده و در عوض اپ ها و سایت های بیچاره ای که ۱۰ برابر خدمات بهتر و رایگان ارائه میکنن واسه ۲ زار درآمد باید تبلیغات پخش کنن و ننگ بر ما

    8
    19
    1. بله با رویکرد منفی که مدیر اصلی فیلیمو و آپارات نسبت به بیت رهبری و توهینی که به امامان معصوم کرد تو توییترش کاملا مشخصه که سپاهی و آقازاده هستن!!!!!!خخخ… نمیدونم چرا هرچی بده از نظر بعضیا سپاهی یا اقازاده است.
      خدایی تا موقعی که اینقدر ساده هستیم و هرچیزی رو بهمون میگن باور می کنیم و بی تحقیق یه مطلبی رو تکرار میکنیم و شایعه میسازیم اینطور شرکت ها به خودشون اجازه میدن براحتی ازمون پول زور بگیرن.
      عوض این حرف های خاله زنکی بیایم مثل این مقاله خوب خود انتقادی کنیم دیگه هیچ کس بخودش اجازه نمیده از جیب ما بکنه و بذاره تو جیبش. فقط کافیه وقتی یجا کارش غلطه مثلا از فیلیمو اشتراک نخریم دیگه اگر دلشون بخواد برنامشون پابرجا باشه ایراداتشون رو رفع میکنن والا حالا بخواد سپاهی یا آقازاده باشه براش فایده ای نداره. مگر اینا رسپانسرشون باشن والال اگر بیننده نداشته باشن رسما ورشکست شدن.

      5
      9
  8. کاش فقط همینا بود بخدا
    دیگه دارن علنی دزدی هم میکنن
    امروز از حسابم پول کم شده بدون هیچ کاری از سمت من بعدشم پیام برام اومده ک اشتراک 3 ماه شما با قیمت 180 هزار تومان فعال شده
    رفتم یکم تحقیق کردم فهمیدم بدون هیچ اجازه ای با وصل شدن به درگاه حساب دارن الکی اشتراک تمدید میکنن این ینی چی واقعا؟

    3
    13
  9. ایلیا. سلام و درود. تقریبا همه ی ایرادات بعضا مکرر در آ رای پیشین دوستان آمده و من مطلب خاص دیگری اضافه نمی کنم جز اظهار تاسف برای این که اغلب آدم باسوادها و اصطلاحا فرهیختگان ما در همین جور جاها کار می کنند یا قلم می زنند و بنوعی شاید خود را لایه ی الیت جامعه می دانند آما موقع گرون فروشی دست ایران خودرو. و سایپا و خرپا و بقال و چقال و نخود بریز را از پشت می بندند. زنده یاد جمالزاده در کتاب دارالمجانین و خلقیات ما ایرانیها به برخی شئونات ما ملت اشاره کرده و چون همه ی ما در جامعه از مدرسه و دانشگاه و کارخانه و کارگاه و اداره و موسسه ، شرکت و فروشگاه و…. تا کوچه و بازار از رفتار و خلقیات هم ارث می بریم تقریبا خیلی از رفتارامون شبیه هم میشه با مقداری کم و زیاد . یعنی آدم با سواد ما هم دستش برسه و از دیدها مخفی باشه همون کاری را میکنه که خودش منتقدشه !! حالا شما برو از استانبول سیسمونی بخر و بگو خبر نداشتم حاج خانم چند روزه کجا رفته خوشا به غیرتت. بعدش بیا سر خطبه اهل صدق و صفا بشین و براش بارک الله و احسنکم الله بگو . گله ما را گله از گرگ نیست. این همه بیداد شبان می کند . بجای فیلم تکراری یا خیلی خیلی سانسورشده کتاب بخونید کتابای عزیز نسین رو من دوست دارم مخصوصا کتابه : مگه تو مملکت شما خر نیست ؟

  10. شهروند ایرانی

    اشتراک یکساله دارم ولی چ ارزشی داره اینترنت مصرف میکنه? خب خودم میتونسم دانلود کنم بعد رو فلش ببینم مشکل قطعی نت و کیفیتم نداشتم

    2
    28
  11. والا ما هم اشتراک شو خریدیم هم اینترنت مون قویه، ولی صدا از فیلم جلو تره-_- میدونی چقدر حال آدم گرفته میشه؟ اصلا هم عین خیالشون نیست هرچی ایمیل میدم هیچ جوابی نمیدن اشکالات رو هم رفع نمیکنن، قشنگ برده گیر آوردن

    2
    14
    1. این همه سایت خوب و رایگان هست پول میدی فیلم سانسور شده بی سر و ته ببینی!!!
      تو گوگل سرچ کن دانلود فیلم رایگان

      3
      16
  12. فقط واسه اینکه عادت به حروم خوری ندارم همش از این دو تا سایت اشتراک میخریدم تا اینکه دیدم در واقع اینا دارن حق ما رو میخورن. هر وقت دلشون میخواد به بهانه مناسبت ها سریال ها رو یه هفته دو هفته پخش نمیکنن و اشتراک ما سوخت میشه. جدیدا که دیگه هر سریالی میسازن کلا فقط پخش میکنن که بعدش متوقفش کنن و سانسور کنن ‌. یهو میبینی چهار هفته یه قسمت جدید نمیاد. بعدم یه چیزی که واقعا رفت رو مخم و دیگه هرگز و هرگز هیچ وقت اشتراک از این سایت ها نمیخرم این بود که برای سریال های ایرانی تصویر خانم ها رو تیره میکردن جوری که واقعا با سیاه و سفید شدن یه درجه فاصله داشتن. همش رنگ لب های بازیگرهای زن رو تغییر میدادند و تقریبا طرف صورتش خاکستری میشد. انگار مثلا زن ها حرومن یا نجسن. تا اون شاهکار آخر که کلا الناز حبیبی فقط صدا بود. سریال دراکولا و عاشقانه اینا تصویر خانما تیره بود. حتی یه بار شاهکاری کردن که یه تیکه شال با کامیپوتر به شال ساره بیات اضافه کردن. ضمن اینکه سریال ها بیشترشون واقعا چرت هستن مثل همین عاشقانه یا ملکه گدایان. واقعا حیف هزینه و وقت. خیلی زور داره این همه هزینه بدی بعد یه لینک هم بهت نمی‌ده که بتونی دانلودش کنی!

    1
    25
    1. واقعا افرین بهت که برای رعایت کردن کپی رایت اشتراک میخری ، ولی منم زده شدم از این فیلیمو ، دانلود تحت وبو از سریالای ایرانی برداشته ، حجم دانلود کرده برای کیفیت عالی ، تبلیغات پخش میکنه ، واقعا حیف پول و نت

  13. واقعا گل گفتین

    حیف پول که بدی به اینا

    فیلم رو دانلود می کنی تا ۹۹ درصد، میگه دانلود ناموفق دوباره از اول یعنی چند برابر اینترنت مصرف میشه به اسم نیم بها

    فیلم ها همه سانسور

    زیرنویس ها دزدی

    امکانات پخش صفر

    نظر سنحی ها فیک

    فقط نظرات مثبت رو می دارند

    2
    20
    1. کجایی بنده خدا
      مال من‌ از ۱۰۰ درصدم سبقت میگیره میره بالاتر 😂 همینجوری نتم خورده میشه
      مونده بودم داره چی دانلود میکنه

  14. محتواشون را که بدون اجازه صاحبش در ایران نمایش می دن و بعبارتی بدون مجوز پخش می کنن و باید خیلی ارزونتر از این حرفا باشه.

    16
  15. آقا مارو مثل خرید پراید با قیمت بالا مجبور میکنند اینم مثل اون هی رنگ و لعاب میدهند ولی پراید همون پرایده

    1
    10
  16. اقا زندگی توایرانه باید عادت کنین هرکی از یراه میخواد بتیغه یسری اپلیکیشن فوق العاده هم ک میان اونقد امتیاز منفی میدن ک از گوگل پلی پاک میشن اونم ازسر عقده ی همین پول پرستاست من حاضرم تموم عمرمو فیلم نبینم اما یقرون خرج این فیلیمو نکنم ک مفت نمی ارزه بابا ی فیلمو میبینی اونقد سانسوره نمیفهمی سروتهشو تهشم یارو میاد میگه اره این اپ فوق العادست من نمیدونم چی میزنن میان نظرسنجی بخدا خدا بداد سال دگ برسه ک اشتراک فیلیمو بشه 6رقمی????

    1
    12
  17. ما عادت داریم رایگان دانلود کنیم بعد از مسولین و بقیه ملت ایراد می گیریم دزدی دزدیه چه حق یه بازیگر و کارگردان باشه چه پول نفت ملت چه ضبط ماشین

    28
    6
  18. به نظرم به روال عادی برگرده بهتره .
    کاربران هماننده پله ای به درد نخور برای مافیای فیلیمو کار میکنن .******* فیلیمو و عواملش …
    با این رفتارهایی که فیلیمو داره یه توهین محسوب میشه واسه کاربران .جیب ملت هم دیگه به تهش رسیده … انشالله سرنگون بشه این فیلیموی دزد ایرانسل دزد .

    1
    15
  19. دوستان نخرید اینم یه متقلب دیگه که تایه کاری خارجیا کردن مغز پوکشون البته بعد از ده سال بکار افتاد تا از اونها تقلید کنه ویه چیز بی کیفیت رو بیاره تا جیب مردمو خالی کنه.لطفا نخرید تا این متقلبهای تقلید کار نابود بشن همشون در همه ی زمینه ها

    40
    1. 100 % موافقم لطفا دوستان اشتراک فیلیمو نخرید به نظر من فقط مردم میتونن فیلیمو رو نابود کنن و بهش بفهمونن که نباید اشتراکش رو گران کنه و فیلم ها رو سانسور کنه فقط با یک راه و اونم جز نخریدن اشتراک فیلیمو نیست

      1
      17
      1. ببخشید شما که میخواین فیلم های مستهجن ببینید خیلی راحت میتونید برید و کلی سایت هست که اونجا فیلم هاتونو ببینید
        حالا که فیلیمو برای افراد با فرهنگ فیلم رو سانسور میکنه به شما بر خورده ؟
        سر قیمتشم مشکل داری نخر همین

  20. تو هیچکدوم از نظرات نوشته نبود که عکس سومی که نوشته مرد عنکبوتی، مرد عنکبوتی نیست بلکه برای فیلم ددپول (deadpool) هست

    1
    32
  21. دوستانی که میگن حمایت کنین الان کجایین آدم 90 هزار تومن بده برای اشتراک که تهشم بشینه فیلمو با سانسور ببینه

    2
    48
  22. محمد‌صادق

    باید قبول کرد بستر فیلیمو خیلی کاربردی هست و نیاز نیست که کلی وایسی تا فیلم دان بشه بعد ببینی و همین ریل بودن اون کلی بکار میاد مشکل از اونجایی شورع میشه که بستر نت ارزان برای این پلتفرم نیست. یعنی چی؟ یعنی وقتی من کاربر اشتراک فیلیمو میخرم باید توی اون مدت اشتراکم تمام حجم نت من برای این پلتفرم رایگان باشه تازه فیلم های اکران آنلاین هم باید رایگان باشه و اساسا من پول یک مدت استفاده تمام و کمال از فیلمیو رو پرداخت کردم و باید به تمام معنی سرویس بگیریم.
    ولی چه کنیم که در کشور عزیزم باید پول همه هزینه های اولیه و آخریه یک زیر ساخت رو مردم عزیزترم پرداخت کنند و این سنت احمقانه هنوز هم ادامه داره.

    39
    12
    1. دوست عزیز اگر تمایل داشتید ویدیوهای سایت های دانلود فیلم رو بصورت ریل ببینید میتونید لینک دانلود رو داخل پلیرهایی مثل pot player یا km player قرار بدید تا به همون صورتی که میپسندید و تنها مزیت فیلیمو میدونید از دیدن فیلم ها بدون تغییر و بدون پرداخت هزینه اشتراک غیرمعقول و غیرواقعی بابت فیلم و سریالهای که دزدیده لذت ببرید

      1
      19
      1. اون روش با تلویزیون های: اندرویدی امکانش هست که شما از گوگل پلی تلویزیون، یک اپلیکیشن: ویدیوپلیر دانلود کنی و لینک فیلم را درونش قرار دهید ولی تلویزیون های الجی سامسونگ هایسنس که سیستم عاملشون اندروید نداره و داخل فروشگاه هم هیچ ویدیو پلیری برای دانلود وجود نداره فعلا امکانش نیست.

  23. بعد میگن چرا از تولید داخلی حمایت نمیکنید!! پس همون بهتر از سایت و کانال های رایگان دانلود و تماشا کنیم.

    3
    36
  24. کلا هر پلتفرم و بستری که بشه پول سنگین ازش درآورد تو این کشور چهارتا ***** و متصل به بالا دست گذاشتن روش و اجازه رشد به سرویس های مستقل م دیگه نمیدن.تهش دربیاری دیگه مثل روز روشن همشون به کدوم ارگان وصلن

    2
    26
  25. چند تا سریال ایرانی هست که تو فیلیمو هست اسم نمیارم ولی اگه کسی از جای دیگه دیده باشه متوجه میشه حتی فیلم ایرانی هم سانسور کردن ?

    2
    41
  26. حسین آقا میرزایی

    انصافا زمانه ای که یک کیلو مرغ 30 هزار تومنه. یک دلار 30 هزار تومنه. اول میگید چرا اینا کپی رایت رعایت نمی کنند. اون یکی میگه چرا مثل نت فلیکس اختصاصی نمی زنه. یکی میگه چرا اینا دوبله نیست. یکی دیگه میگه چرا ارشیو کامل ندارید. همه می خوان با پول یک کیلو تخم مرغ همه چیز داشته باشند. گردن تو که بزور نگرفتن بری اکانت بخری. عقل اوناهم کار میکنه که گرونی زیاد باعث کاهش مشتری میشه.
    بعد هم اونیکه مشتری تاینی موویز بوده، از همون اولشم مشتری نسخه سانسور شده فیلیمو نبوده که الان دلش بسوزه. بعد هم نت فلیکس به این مفتی نیست. همین الانشم خیلی ها در خارج دنبال عدم تمدید سرویس هاشون هستند. بعد تو ایران طرف پول فیلیمو مونده بعد ادعای نت فلیکس داره! بحق چیزای ندیده و نشنیده.

    75
    9
    1. دادا دمت گرم خیلی مثال خوبی زدی
      قیمت یه کیلو مرغ تو آمریکا تقریبا ۹ دلاره! و اشتراک نتفلیکس برای پلن استاندارد که کیفیت پخش فول اچ دی داره همین الان ۱۴ دلاره! یعنی تقریبا یکو نیم برابر یه کیلو مرغ! با همین نسبت بخوای نگاه بکنی الان فیلیمو قیمت یک ماه رو زده ۹۹ تومن یعنی ۳ برابر یه کیلو مرغ! حتی با تخفیف هم تقریبا میشه دو و نیم برابر یه کیلو مرغ! یعنی همینجوریش هم از نتفلیکس گرون تره! تازه آرشیو و کیفیت و سانسور و اینا رو در نظر بگیری فیلیمو پشم نتفلیکس هم نمیشه

      3
      68
    2. شما سند و مدرکی که میگی کاربران نتفلیکس نمیخوان دیگه تمدید کنن رو نشون بده؟
      خوبه اکثر فیلم و سریال هایی که سر و دست براش میشکنین و آب از دهنتون میوفته موقع دیدن تریلرش از همین نتفلیکس پخش میشه که هزینه خرید اشتراک ماهانه اش 75 هزار تومنه اونم با پنل اختصاصی!
      و غیره

      1
      23
    3. بعد هم نت فلیکس به این مفتی نیست. همین الانشم خیلی ها در خارج دنبال عدم تمدید سرویس هاشون هستند.
      چی میزنی ! نکنه از اونها هستی که بهت پول میدن در سطح شهر تبلیغشون بکنی
      ناراحت نباش پول تو قطع نمیشه

      4
      16
  27. باید چن ماه پیش گرون میکرد نه الان !
    الانم ولی دیر نیست !
    من اگر جاش بودم بیشتر میکرد تا از تولید کنندگان فیلم ها بیشتر حمایت کنه ?

    69
    3
    1. حمایت؟ چیزی میزنی بدون رعایت قوانین کبی رایت منتشر میکنه خود نتفلیکس و اچ بی او که شبکه ها اصلی نیستن هم اینطوری پخش نمیکنن و تازه همین سانسور کردن محتوا از صتا فحش برای هم کسی فیلم مسازه و هم کسی میبینه بدتره

  28. حسین آقامیرزایی

    دیگه مفت نمیرزه . من میرم از تورنت دانلود میکنم . دوبله های سانسوریشون هم مبارک خودشون !

    3
    54
  29. مافیای اینترنت و فیلم دست در دست کارگردانها و نویسنده ها و سلبریدیهای معلوم الحال در حال نابودی حداقل آزادیهای مردم هستن!!!
    یه فیلم و سریال و زیرنویس سانسور نمیشد که اینم داره اتفاق میافته

    2
    55
  30. خدا لعنتشون کنه
    من این تخفیفش رو نمیدونستم الان رفتم نماوا رو دیدم راس میگین
    مردم رو احمق فرض کرده با ۵۰ درصد تخفیف بازم از نماوا بدون تخفیف قیمتش بیشتره
    البته اینم بگم که مرده شور نماوا رو هم ببره
    کلا خدا ازشون نگذره مردم داشتن راحت استاده میکردن و یه سری جوون پول درمیاوردن همه سایتا رو بستن این چرت و پرتا رو تحویل مردم دادن

    3
    75

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH