عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چهار اپلیکیشن برای ویرایش حرفه‌ای عکس‌های نوروزی

ما در آی‌تی‌رسان طی ایام عید همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

فرقی ندارد ایام عید نوروز باشد یا تعطیلات و اعیاد دیگر، گرفتن عکس‌های تکی یا دورهمی از هم‌نشینی‌ها، مهمانی‌ها و گردش‌هایی که در ایام تعطیلات می‌رویم، اتفاق ثابتی در این ایام سال است. اما عکس‌ها همواره به مقداری که ما می‌خواهیم عالی نیستند. گاهی نور به مقدار کافی وجود ندارد، گاهی کیفیت دوربین گوشی پایین است، گاهی‌ هم سوژه تصویر آنطور که باید، زیبا و جذاب نیست.

البته شبکه‌های اجتماعی هم نقش زیادی در این موضوع دارند و به دلیل آنکه همه تصاویری بی‌نقص از خود منتشر می‌کنند، ما نیز به دنبال آن هستیم تا عکسی زیبا و جذاب از خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

در حال حاضر برنامه‌های متعددی برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندروید و iOS وجود دارد. هر کدام از این برنامه‌ها، امکانات خاص و متفاوتی را ارائه می‌دهند اما برخی از اپلیکیشن‌ها به دلیل جامع بودن و تعداد امکانات و ویژگی‌ها به عنوان یکی از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید یا iOS شناخته می‌شوند. در این مطلب سه برنامه ویرایش یا دوربین حرفه‌ای برای تصویربرداری را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

برنامه ویرایش عکس Snapseed

از آن‌جایی که گوگل در همه چیز اول است، برنامه ویرایش عکس آن نیز به عنوان بهترین برنامه در این حوزه شاخته می‌شود. Snapseed با اختلاف بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید و iOS محسوب می‌شود. در این برنامه که توسط گوگل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده، با طیف گسترده‌ای از امکانات، ویژگی‌ها و شاخصه‌های جذاب و با اهمیت در زمینه ادیت تصویر طرف هستید و می‌توانید به بهترین شکل، یک عکس معمولی را به یک پرتره یا تصویر جذاب و فریبنده تبدیل کنید.

نزدیک به 30 ابزار مختلف در زمینه ترمیم، بهبود رنگ، ساختار تصویر، HDR و… در این برنامه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برنامه Snapseed همچنین از تصاویر خام RAW نیز پشتیبانی می‌کند و از این نظر نیاز عکاسان به ویرایش تصویر حرفه‌ای را تا حدودی برطرف می‌سازد.

برنامه Snapseed بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و کاربران امتیاز 4.5 را به آن داده‌اند.

برنامه ویرایش عکس VSCO

برنامه VSCO را می‌توان رقیب اصلی Snapseed در سیستم عامل اندروید نامید. این برنامه محبوب یک برنامه ویرایش عکس حرفه‌ ای برای اندروید و iOS است که مجموعه‌ از ابزارهای کاربردی مانند تنظیم رنگ، نور، دما، فیلترهای جذاب، فونت‌های متفاوت نوشتن متن و ده‌ها ابزار و قابلیت دیگر را شامل می‌شود که می‌تواند جلوه‌ای تازه به تصاویر شما ببخشد. با این برنامه حتی می‌توانید ویدیوهای خود را نیز ادیت کنید.

اپلیکیشن VSCO نیز به دانلود بیش از 100 میلیون نفر در گوگل‌پلی رسیده و با سیستم عامل اندروید نسخه 5 به بالا سازگار است. این برنامه برای کاربران عمومی تلفن‌های همراه که تجربه زیادی در ادیت و ویرایش ندارند، عالی است.

 

دوربین Candy Camera

کندی کمرا یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین برای گرفتن فیلم و تصویر، به‌ویژه عکس سلفی است. این برنامه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و علاوه بر یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، یک ویرایشگر عکس و فیلم نیز محسوب می‌شود. با کندی کمرا می‌توانید تعداد زیادی از فیلترهای آماده را هنگام گرفتن عکس و فیلم بر روی دوربین خود اعمال کنید، همچنین گزینه‌های مختلفی مانند تنظیم نور، کنتراست و سفیدی تصویر نیز با این اپلیکیشن در دسترس هستند.

کندی کمرا یک ویرایشگر حرفه‌ای تصویر هم هست و با آن می‌توانید نقاط مختلف پوست خود را صاف کنید، پوستتان را روشن‌تر کنید، صورتتان و بدنتان را به شکل حرفه‌ای را لاغرتر کنید و حتی فرم دهید.

کندی کمرا تنظیمات بسیار زیادی دارد که برای افرادی که تصاویر زیادی از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند کاملا کاربردی است. با این برنامه می‌توانید به صورت پیشرفته‌ عکس‌های خود را ادیت و به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای عکس PicsArt

اپلیکیشن PicsArt را حتما می‌شناسید؛ کاربران زیادی از مدت‌ها پیش از این برنامه برای ادیت عکس استفاده می‌کردند و همچنان میزان دانلود روزانه آن بالاست. اپلیکیشن PicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در اندروید محسوب می‌شود و علاوه بر ارائه ویژگی‌های متعدد برای شخصی‌سازی، هرگونه امکاناتی را برای ویرایش عکس با موبایل فراهم می‌کند.

برخی از ویژگی‌های مهم این برنامه شامل حالت Brush برای ایجاد افکت کوچک در قسمتی خاص و استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود افکت‌ها هستند. علاوه بر آن، کاربران می‌توانند تصاویر دابل اکسپوژری را به کمک لایه‌ها بسازند.

 

 

4 در مورد “عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چهار اپلیکیشن برای ویرایش حرفه‌ای عکس‌های نوروزی”

  1. نرم افزار snapseed رو میخوام دانلود کنم مینویسه در کشور شما قابل دسترسی نیست…
    از کجا دانلودش کنم؟

    1. سعید صانعی

      همه مارکت‌های اندرویدی داخلی این نرم افزار رو دارند، همچنین در گوگل هم میتونید سرچ کنید، از سایت‌های دانلود فارسی فراوانی میشه این اپلیکیشن رو دانلود کرد.

  2. میشه بجای اینا از فتوشاپ انلاین استفاده کرد. بدون هزینه و بدون دانلود با کلیه امکانات فتوشاپ. سرچ کنید فتوشاپ انلاین

  3. کندی‌کمرا از همشون بهتره البته باید نسخه مود شده با حذف تبلیغاتو بگیرید وگرنه از بس صفحه میره واس تبلیغات الکی کلافه میشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH