معرفی سه بازی دو نفره آفلاین برتر برای اندروید و iOS

در این مقاله با سه بازی دو نفره آفلاین که می‌توانید همراه با دوستانتان انجام دهید، آشنا می‌شوید.


این روزها همه سر در گوشی‌هایشان، مشغول انجام بازی‌های داستانی، اکشن یا بتل‌رویال هستند، انگار دیگر یادمان رفته که می‌توانید دو نفری در کنار هم نیز به انجام بازی مشغول شوید.

اوضاع این روزها دقیق برعکس اتفاقاتی است که 15-20 سال پیش کودکان تجربه می‌کردند، در آن زمان همواره بازی‌های دونفره برای پلی‌استیشن خریداری می‌کردیم تا در کنار دوستانمان بتوانیم بازی کنیم. اما حالا همه به بازی‌های تکی یا بازی‌های آنلاین چند نفره می‌توان با افرادی از چندین هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر بازی کرد علاقه پیدا کرده‌اند.

متاسفانه دیگر بازی‌های دو نفره‌ای که در کنار دوستان خود می‌توانید انجام دهید رواج ندارد، البته هنوز عناوینی در این دست هستند که می‌توانید در کنار دوستان خود آن‌ها را بازی کنید.

در این مطلب می‌خواهیم بازی‌های موبایلی دو نفره آفلاین به شما معرفی کنیم. در این بازی‌ها حضور دو نفر در کنار هم اجباریست و شما باید به صورت آفلاین بر روی یک گوشی موبایل، بازی دو نفره را انجام دهید.

حالا که فصل امتحانات به پایان رسیده، زمان مناسبی است تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، با دوستان جمع شوید و چند بازی دونفره را انجام دهید.

به این منظور  می‌خواهیم سه بازی موبایلی دو نفره آفلاین را به شما معرفی کنیم، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

بازی دو نفره آفلاین

بازی Dots and Boxes

بازی نقطه خط را به یاد دارید؟ حال آماده‌اید نسخه موبایلی آن را بازی کنید؟ بازی Dots and Boxes همان بازی نقطه خط معروف خودمان است، در این بازی دو نفره آفلاین تعدادی نقطه در صفحه وجود دارند و دو بازیکن باید به ترتیب این نقطه‌ها را با خط به یکدیگر متصل کنند. در این بازی هر بازیکن که بتواند خط آخر یک مربع را در میان نقطه‌ها بکشد آن مربع را صاحب می‌شود، در نهایت نیز هر که مربع بیشتری را داشته باشد برنده است.

این بازی ساده اما فکری و هیجان انگیز بیش از یک میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.0 را به دست آورده است.

بازی 2Player Pastime 

این بازی سبکی متفاوتی دارد و از گرافیک و جلوه‌های بصری بهتری نیز بهره می‌برد. در عنوان 2 Player Pastimes تعداد زیادی بازی کوچک دو نفره وجود دارد که می‌توانید به صورت آفلاین بازی کنید. اکثر این بازی‌ها به صورت فکری و پازل طراحی ‌شده‌اند که علاوه بر سرعت عمل شما، ذهنتان را نیز درگیر می‌کنند. البته در این بازی، گیم‌های اکشن نیز وجود دارد همه بازی‌ها صرفا فکری نیستند.

بازی دو نفره آفلاین

در این بازی می‌توانید هم به صورت تکی و هم دو نفره بازی‌ها را انجام دهید. از بازی‌های این عنوان می‌توان به دوئل، جنگ ماشینی، سیلی، هاکی، پینبال و پازل رنگی اشاره کرد. این بازی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4 را به دست آورده است.

 بازی King of Opera

پادشاه اپرا کیست؟ باید این بازی را انجام دهید تا متوجه شوید. بازی پادشاه اپرا یک گیم‌پلی ساده اما اعتیاد آور را دارد و به صورت تکی تا 4 نفره قابل اجراست. در این بازی کاراکتر شما و دیگر بازیکن‌ها در سن اجرای اپرا قرار می‌گیرند و مشغول خواندن می‌شوند. این کاراکترها می‌چرخند، به این ترتیب زمانی که رو به روی کاراکتر رقیب خود قرار گرفتید می‌توانید با ضربه زدن، او را از استیج به پایین پرت کنید.

البته بازیکنان مجدد به استیج بازمی‌گردند اما هر که بتوانید مدت زمان بیشتری بدون آنکه کسی او را به پایین پرت کند، مشغول آواز خواندن شود و توجه مردم را به خود جلب کند، امتیاز بیشتری دریافت می‌کند.

وظیفه شما در این بازی دو نفره آفلاین این است که خود بخوانید و جلوی آواز خواندن دیگران را بگیرید. این بازی بیش از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.5 را به دست آورده است.

 

3 در مورد “معرفی سه بازی دو نفره آفلاین برتر برای اندروید و iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH