معرفی 3 بازی عجیب با ایده‌‌هایی متفاوت برای اندروید و iOS

در بازار پرطرفدار و رقابتی بازی‌های موبایلی، عناوینی موفق هستند که علاوه بر جذابیت موضوعی، متفاوت و خاص باشند، بسیاری از سبک‌های بازی‌های متداول مانند بازی‌های پازلی و امتیازی، تکراری شده و مخاطبان به دنبال بازی‌های جدید می‌گردند، بازی که متفاوت باشد، آن‌ها را بخنداند یا ساختار شکنی کند. تجربه نشان داده که بازی‌های ساختار شکن در مدت کوتاهی به محبوبیت و شهرت می‌رسند و درآمد خوبی برای توسعه دهندگان خود به ارمغان می‌آورند.

تجربه یک حس جدید و متفاوت همواره خوشایند است، به همین دلیل می‌خواهیم شما را با چند بازی متفاوت با ایده‌های بسیار خاص و تا حدودی مریض آشنا کنیم که قطعا از آن‌ها لذت خواهید برد، بازی‌های معرفی شد در این مطلب بسیار متفاوت‌تر از آن‌چیزی هستند که تاکنون تجربه‌ کرده‌اید و حتما پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده، آن‌ها را امتحان کنید.

بنابراین با آی‌تی‌رسان و معرفی 3 بازی متفاوت و مریض برای اندروید و iOS همراه باشید:

بازی متفاوت Solar Smash

بازی Solar Smash کاملا با بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید تفاوت دارد، این بازی نه مرحله دارد و نه باید در آن چیزی را حل کنید، زمان هم مطرح نیست، شما هستید و یک سیاره زمین که باید آن را نابود کنید. البته به جز زمین، سیاره مریخ و به طور کل منظومه شمسی را نیز می‌توانید نابود کنید.

بازی متفاوت

برای نابود کردن زمین ابزارهایی در اختیار شما قرار داده می‌شود، این ابزار‌ها شامل انواع بمب‌ها و راکت‌ها، لیزرهای آتش‌زا، شهاب سنگ و برخی اتفاقات تخیلی مانند حمله آدم‌ فضایی‌ها، بلعیده شدن توسط یک سیاه‌چاله و هجوم موجودات فضایی عظیم‌الجثه می‌شود.

شما می‌توانید سیاره‌های مختلفی را انتخاب و نابود کنید اما با نابودی سیاره زمین آمار انسان‌های زنده و مرده در اختیار شما قرار می‌گیرد، یعنی در اطلاعاتی که پایین صفحه وجود دارد، متوجه می‌شود که تا آن لحظه چند نفر در کره زمین توسط شما کشته شده‌اند و چند نفر هنوز زنده‌اند!

بازی Solar Smash بیش از 10 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.5 را از کاربران دریافت کرده است.

بازی متفاوت Crazy Doctor

در بازی دکتر دیوانه شما در یک مطب غیرعادی هستید که آدم‌های دیوانه‌ای به آن مراجعه می‌کنند و دکترهای خل‌وچلی هم در آن برای درمان دیگران حضور دارند که شما یکی از آن‌ها هستید. در این بازی شما به عنوان دکتر باید بیمارانی که به مطب مراجعه می‌کنند را درمان کنید. اما بیماران مشکلات غیرعادی دارند و کار درمان به عجیب‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود.

بازی متفاوت

از ابتدا کار شما درمان چند زخم است اما در ادامه بازی به جاهای عجیبی می‌رسد و باید استخوان ماهی را از لای دندان بیماران بیرون بکشید و قفسه سینه یا قلب آن‌ها را به غیر معمول‌ترین روش ممکن درمان کنید.

بازی Crazy Doctor بیش از 10 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.1 را از کاربران دریافت کرده است.

بازی متفاوت

بازی متفاوت

بازی متفاوت Stickman Dismounting

بازی Stickman Dismounting از آن دست بازی‌هایی است که هنگام اعصاب‌خوردی می‌توانید بازی کنید. در این بازی یک Stickman وجود دارد که شما باید به بی‌رحمانه‌ترین روش‌ها به او آسیب وارد کنید، هرچه آسیب وارد شده به او بدتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد و می‌توانید ابزارهای بیشتری برای آسیب وارد کردن به Stickman خریداری کنید.

بازی متفاوت

گیم‌پلی بازی Stickman Dismounting ساده است، شما باید با چند گزینه مختلف مانند سرعت، پرش و… شخصیت بازی را با سمت دردناک‌ترین اتفاق‌ها هدایت کنید، در هر مرحله محیطی جدید با قابلیت‌های جدید باز می‌شود تا شما با گزینه‌ها و وسایل نقلیه مختلف به او آسیب برسانید. با رساندن آسیب به Stickman امتیاز می‌گیرید و هرچه امتیاز بیشتر بگیریذ، پول بیشتری برای باز کردن مراحل، گزینه‌ها و وسایل نقلیه جدید دریافت خواهید کرد.

بازی Stickman Dismounting بیش از 10 میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.3 را از کاربران دریافت کرده است.

بازی متفاوت

بازی متفاوت

2 در مورد “معرفی 3 بازی عجیب با ایده‌‌هایی متفاوت برای اندروید و iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH