چگونه در بازی ساکر استارز برنده باشیم؟

کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که نام بازی هیجان‌انگیز ساکر استارز را نشنیده باشد. یک بازی در سبک ورزشی اما به صورت مهره در یک زمین فانتزی فوتبال! در این بازی شما به رقابت با سایر افراد از سراسر دنیا پرداخته و باید خود را با سکه و اسکناسی که از بازی به دست می‌آورید، آپدیت و قوی‌تر نمایید. اما این بازی نیز مانند خیلی دیگر از بازی‌های موبایل، راه و روش‌های خاص خود را برای برنده شدن دارد.

شاید خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که اگر در این بازی هرچه بیشتر خرج کنند، سریع‌تر به اهداف خود رسیده و قویتر خواهند شد. اما حقیقت کار چنین نیست. همین افراد اگر سبک بازی کردن را بلد نباشند، حتی با وجود بهترین تیم؛ قطعاً از یک حریف کارکشته و قوی با یک تیم ضعیف شکست خواهند خورد. حالا باید چه کنیم که یک بازنده نبوده و لااقل تبدیل به یک حریف سرسخت برای رقبای خود باشیم؟ با آی‌تی‌رسان و آموزش چگونگی برنده شدن در ساکر استارز همراه باشید.

راه و روش برنده شدن در ساکر استارز

بازی ساکر استارز، از بازی‌هایی به شمار می‌رود که باید در آن صبوری و حوصله به خرج داد. اگر زود عصبی می‌شوید و حوصله ندارید، سمت این بازی نیایید خیلی بهتر است. در این بازی نحوه طرز فکر شما و روشی که در مقابل حریف خود به کار می‌برید، خیلی مهم است. این را هم بدانید که در مقابل همه حریفان نمی‌شود با یک روش جلو رفت.

برنده شدن در ساکر استارز

در این بازی شما باید روش تیمی و حرکت رقیب خود را درک کنید. به صورت کلی مبنا بر این است که رقبای شما یا عصبی هستند یا بسیار خونسرد! در ادامه به بررسی شخصیتی این افراد و راهی که شما باید برای برنده شدن در ساکر استارز پیش بگیرید، می‌پردازیم.

مقابله با افراد بی‌حوصله و عصبی در Soccer Stars

  • اگر مشاهده کردید که رقیب شما هربار با نهایت قدرت به توپ زده و دائم درحال پخش کردن مهره‌های شماست؛ شک نکنید که حوصله نداشته و این بهترین فرصت برای شماست که وی را کمی اذیت کنید. نکته مهمی که باید در برابر این افراد بدانید، این است که بردن توپ به گوشه‌ها و بستن آن با مهره‌های خودتان، واقعاً اینگونه افراد را کلافه کرده و حتی گاهی باعث زدن گل به خودشان می‌شود!
  • این افراد اکثراً تلاش می‌کنند تا تمرکز شما را بهم بزنند و دائم از استیکر به صورت پشت هم استفاده می‌کنند. جالب اینجاست که اگر شما خودتان علیه این افراد از این حرکت استفاده کنید، کاملاً بی‌‌تفاوت هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند. پس شما هم بی‌تفاوت باشید و به کار خود ادامه دهید.
  • در برابر این حریفان خیلی از زدن شوت‌های محکم استفاده نکنید، چرا که به خوبی از فضای خود موقع برگشت توپ، استفاده می‌کنند. پس سعی کنید آرام و خونسرد بازی کنید.
  • نکته مهم: این افراد اکثراً با تیم‌های قوی و ترکیب بسته‌تر مقابل شما بازی می‌کنند و سعی در بهم ریختن ترکیب مهره‌های شما و بعد، گل زدن دارند.

مقابله با افراد خونسرد در Soccer Stars

  • این دسته از افراد، برعکس افراد بی‌حوصله بسیار با آرامش بازی می‌کنند که همین موجب سررفتن حوصله شما و اتلاف وقت نیز می‌شود. گاهی آنقدر این موضوع به طول می‌انجامد که شما از بازی خارج می‌شوید و آن‌ها به راحتی برنده می‌شوند!
  • باید در برابر این گونه افراد، نهایت صبوری را به خرج دهید. این افراد به خوبی می‌دانند که چطور بازی را اداره کنند؛ معمولاً از روش شوت آهسته استفاده می‌کنند. خیلی به صورت بسته بازی کرده و اگر شما مهره‌های آن‌ها را نیز دور کنید، باز هم در کمال آرامش مهره خود را برگردانده و کار خود را می‌کنند. این دسته از کاربران معمولاً از کشاندن بازی به گوشه لذت می‌برند و آنقدر منتظر می‌مانند تا شما توپ را خارج کنید؛ یا خودشان وقتی خارج می‌کنند که وضعیت ترکیب تیمی شما مناسب نیست و آن‌ها فرصت دارند تا گل بزنند.
  • با این افراد نه مثل خودشان و نه عصبی بازی کنید. سعی در تحت فشار قراردادن این افراد و ارسال توپ به نقاط حساسی که کار را برای آن‌ها سخت خواهد کرد، داشته باشید. این افراد اگر تحت فشار باشند، روش خود را تغییر خواهند داد.
  • نکته مهم: سعی کنید تا با یک مهره خود، ترکیب بازی این افراد را بهم ریخته و مهره‌های خود را از نظر ترکیب، به صورت بسته‌تر هدایت کنید و توپ را به گوشه نبرید.

نحوه زدن شوت مناسب در ساکر استارز

یکی دیگر از دلایلی که در برد و باخت شما اثر دارد، نحوه شوت زدن شماست. در بازی Soccer Stars، بسیار مهم است که شما از چه زاویه و به چه شدت، به سمت دروازه حریف شوت خواهید زد. در ادامه نحوه شوت زدن را بررسی خواهیم کرد.

برنده شدن در ساکر استارز

  • برای زدن یک شوت مناسب، موقعیت مهره‌ها نسبت به توپ را ارزیابی کنید و بهترین گزینه را برای شوت به دروازه حریف انتخاب کنید.
  • سعی در بیرون آوردن توپ از گوشه‌ها کنید؛ چرا که ممکن است با جهت‌گیری توپ نسبت به ضربه شما، موقعیت مناسبی به حریف واگذار شود.
  • هنگامی که توپ در وسط قرار دارد و مهره حریف در جلوی شما ولی با فاصله کمی قرار دارد، سعی کنید به گوشه‌های توپ ضربه بزنید تا مطمئن شوید به مهره حریف برخوردی نمی‌کند.
  • به نمایشگر نقطه‌چینی که هنگام شوت زدن شما ظاهر می‌شود، توجه داشته باشید و زمان را از دست ندهید.
  • نکته اصلی این است که خیلی از اوقات نیازی نیست شما شوتی بزنید، بلکه با خراب کردن بازی حریف یا انجام دادن حرکت بدون توپ و آرام مهره‌های خود، می‌توانید نوبت خود را تمام کنید.

با چه ترکیبی بازی کنیم؟

در مورد اینکه با چه ترکیبی قرار است بازی کنید، بیشتر جنبه سلیقه‌ای دارد. اما دو نکته مهم در این وضعیت وجود دارد که باید آن را رعایت کنیم. پس ترکیب اول خود را خیلی مهم است که چطور چینش کنید.

  1. بسته به نوع حریف خود و شیوه بازی او ترکیب بچینید. برای عوض کردن ترکیب خود در حین بازی، روبروی گزینه سه خط موازی را اگر مشاهده کنید؛ علامت دایره ضربدر و فلش خواهید دید که با کلیک روی آن می‌توانید تغییرات خود را اعمال کنید (برخی از ترکیب‌ها را باید با سکه آزاد کنید).
  2. به بازی خودتان نگاه کنید و ببینید که با چه ترکیبی راحت‌تر هستید. بدانید که همیشه ترکیب بسته برای شما مناسب نیست و اگر توپ پشت مهره‌های شما قرار بگیرد، قطعاً کار سخت خواهد شد.

7 نکته راهبردی برای برنده شدن در ساکر استارز

  1. مهمترین نکته‌ای که باید بدانید این است که دروازه خود را به هیچ عنوان خالی نگذارید. این کار به حریف آزادی بیشتری برای گل زدن خواهد داد.
  2. از لول (Level) حریف خود نگران نشده و بازی خود را انجام دهید. ضمن اینکه شما چه ببرید یا ببازید، تجربه و لول شما افزایش خواهد یافت. فراموش نکنید لول حریف شما نشانه تجربه بالای وی نیست. مهم بازی شماست.
  3. در زمین‌هایی مثل مکزیک که 3 دقیقه زمان دارید (درصورت نتیجه مساوی، گل طلایی محسوب می‌شود)، تلاش کنید تا بعد از زدن یک گل، زمان را به نفع خودتان هدر دهید و اتلاف وقت کنید (دروازه‌ها در این زمین، کمی بزرگتر هستند).
  4. همیشه به زمانی که بازی به شما برای شروع نوبت خود می‌دهد، توجه داشته باشید. این 20 ثانیه واقعاً مهم بوده و تمرکز شما خیلی اهمیت دارد که بازی خود را چگونه جلو خواهید برد.
  5. برای اینکه در این بازی مهارت خود را بهتر کنید، پیشنهاد می‌شود در بخش تریک شات (Trickshot) تمرین کنید. برای ورود به تریک‌شات، وارد play special events شده و Trickshots & Penalties را انتخاب کنید.
  6. حتماً برای آزاد کردن تیم‌های بهتر تلاش کنید و مهره‌های خود را آپدیت و قوی نمایید.
  7. درگیر جنگ روانی با حریف نشوید بلکه وی را درگیر خود کنید.

6 در مورد “چگونه در بازی ساکر استارز برنده باشیم؟”

  1. من نظرم رو بعد از ۲۰ بار بازی کردن با روش هایی که شما گفتید می نویسم.
    خیلییی بهتر شده بازیم و تقریبا از بیست بازی پانزده تاش رو تقریبا برنده شدم
    ممنون از سایت عااالی شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH