پیش‌بینی قیمت توکن بینامون (BMON)

توکن‌ها؛ به دلیل ساده‌تر و کم هزینه‌تر بودن خلقشان، این روزها برای توسعه دهندگان و سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال گزینه بسیار جذابی به شمار می‌روند.

از سوی مقابل، شبکه هوشمند بایننس، در مقابل شبکه اتریوم قرار گرفته است و با کارمزدی بسیار پایین بهترین بستر برای راه اندازی توکن‌های مختلف بوده و این فضا را ایجاد کرده است که توسعه دهندگان به آرامی شبکه اتریوم را برای فعالیت کنار گذشته و به سراغ این شبکه هوشمند چینی بروند. نمونه‌های جدیدی چون فگ، کیشو، شیبا و یا بیبی دوج مثال‌های خوبی در این زمینه هستند.

توکن بینامون با نام اختصاری BMON یک کارکتر معروف بازی‌های ارزش افزوده بوده که به تازگی به عنوان یک متاورس کامل از دنیای هیولاهای دیجیتال پا به عرصه دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته است.

با توجه به اینکه توکن بینامون تنها 300 میلیون واحد خواهد داشت؛ یکی از بهترین گزینه‌های ورود و سرمایه گذاری برای اهالی این بازار محسوب شده است و همین مورد باعث گردیده تا در همین مدت کم از عرضه بینامون قیمت آن به شدت رشد کرده و به سرعت مورد قبول برخی از صرافی‌های بین‌المللی قرار گیرد. بینامون BMON هم اکنون با ارزش بازار نزدیک به 12 میلیون دلار توانسته است وارد بازار توکن‌های میلیون دلاری شود.

پیش بینی قیمت BMON

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها، قیمت و پیش‌بینی قیمت هر ارز دیجیتال است. در بازارهای مالی، رشد یا نزول قیمت هر توکن یا کوین به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. بنیاد هر کوین یا شرکت توسعه دهنده آن، در کنار بررسی تکنیکال به پیش بینی قیمت BMON کمک می‌کند.

وبسایت دیجیتال کوین پرایس معمولا یکی از بهترین منابع برای رویت پیش بینی قیمت کوین‌ها و دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌رود. خب ببینیم که این وبسایت برای توکن بینامون چه نگاه و پیش‌بینی بلند مدتی داشته است.

  • پایان سال 2022: با توجه به اینکه توکن بینامون یک توکن تازه وارد است، معمولا پیش‌بینی قیمتی سال اول، کاری سخت بوده و یا اصولا خیلی منطقی نیست. اما با توجه به افت و خیز در این مدت قیمت حدودی بینامون در پایان سال 2022 میلادی چیزی برابر 0.4475304432 دلار خواهد بود.
  • پایان سال 2025: با توجه به شرایط بازار در بلند مدت، قیمت این توکن در پایان سال 2025 چیزی حدود 0.8466881862 دلار است.
  • پایان سال 2026: حدود قیمت بینامون در سال 2026 را می‌توان 0.9851061278 دلار تخمین زد .
  • پایان سال 2028: با توجه به شرایط فعلی بازار، به نظر می‌رسد که قیمت این توکن در سال 2028 به 1.5 دلار برسد.

از کجا بینامون بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بینامون کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بینامون را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به بی‌مون هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “پیش‌بینی قیمت توکن بینامون (BMON)”

  1. خرید و فروش ارز دیجیتال چند وقته منبع درامد منه، واقعا عالیه
    سرمایه مو تو بورس نابود کردم کاش از اولم نمیرفتم سمت بورس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH