شرکت ال‌جی عرضه آی‌فون‌های اپل در فروشگاه‌های خود را از ماه آگوست آغاز خواهد کرد

بر اساس یک گزارش جدید، کمپانی‌های اپل و ال‌جی در زمینه فروش اسمارت‌فون‌ها توسط زنجیره فروشگاهی کمپانی کره‌ای از ماه آگوست به بعد به توافق دست یافتند. در این راستا گوشی‌های آی‌فون اپل به‌زودی از طریق فروشگاه‌های منتخب LG Best Shop در کره‌جنوبی جهت خریداری قابل دسترس خواهند بود.

گزارشات مخابره شده در ماه ژوئن نشان دادند که شرکت ال‌جی برای عرضه گوشی‌های آی‌فون از طریق مجاری فروش تحت مالکیت خود مشغول مذاکره با غول کوپرتینویی است. در حالی‌که این مذاکرات ظاهرا در اوایل ماه جولای متوقف شده بود؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که طرفین به توافقی دوجانبه دست یافته‌اند.

به گزارش وبسایت Korea Herald و بر اساس مفاد توافق اخیر، LG Best Shop فروش آی‌فون، اپل واچ و آی‌پدهای اپل را از طریق 400 مرکز در سراسر کره‌جنوبی آغاز خواهد کرد.

فروش گوشی‌های آی‌فون به‌عنوان جایگزینی برای اسمارت‌فون‌های اختصاصی ال‌جی در نظر گرفته شده است؛ چرا که ال‌جی به‌دلیل زیان‌دهی مالی مداوم کسب‌وکار موبایلی خود از بازار جهانی اسمارت‌فون کناره‌گیری کرده است. 

کامپیوترهای مک و لپ‌تاپ‌های مک‌بوک در فروشگاه‌های ال‌جی به فروش نخواهند رفت؛ زیرا این محصولات با کامپیوترهای دسکتاپ و دستگاه‌های نوت‌بوک ال‌جی تداخل خواهند داشت. اعتراضات خرده فروشی‌های کوچک و متوسط در خصوص مسائل رقابتی ظاهرا موجب تعلیق موقت مذاکرات شد. ال‌جی در راستای تلاش خود برای مقابله با این موضوع با انجمن ملی توزیع ارتباطات سیار مذاکره خواهد کرد؛ زیرا خروج ال‌جی از کسب‌وکار اسمارت‌فون ماهیت توافقات برد-برد پیشین را تغییر خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد که ال‌جی به‌زودی فروش آی‌فون در فروشگاه‌های منتخب خود را رسما آغاز خواهد کرد. اما کمپانی کره‌ای هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH