توکن مینی‌فوتبال (MINIFOOTBALL) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

دنیای توکن‌ها، دنیای ارزهای دیجیتال یا به طور کلی دنیای کریپتوکارنسی، فضایی عجیب و در عین حال بسیار جذاب است. با ورود میم کوین‌های بانمک و بامزه، این فضا برای جمعیت عظیمی از افرادی که در این بازار حضور دارند، روز به روز جالب‌تر شده است.

شبکه اسمارت بایننس چین که متعلق به صرافی معتبر و بین المللی بایننس است، تا کنون میزبان خیل عظیمی از توکن‌های تازه وارد بازار همچون بیبی دوج کوین، ددی دوج، سیف مون، بینامون، بیبی کیک و… بوده است.

توکن مینی فوتبال یا MiniFootall در تلاش است تا پیوندی را بین دوج کوین و فوتبالیست‌ها و هواداران آن برقرار کند. این توکن که از دسته میم‌کوین‌ها آمده است، با لوگوی سگ معروف شیبا اینو به همراه توپ فوتبالی در دهانش وارد این دنیا شده است.

یکی از جالب‌ترین اهداف و البته سخنان تیم توسعه دهنده این توکن تازه متولد شده، این است که خیل جمعیت هواداران فوتبال و از سوی مقابل طرفداران دوج کوین به حدی است که در صورت کنار هم بودن می‌توانند قدرت زیادی را کسب کرده و بازار را متحول کنند!

مینی فوتبال در سایت رسمی خود می‌گوید:

تیم توسعه دهنده ما، عاشق فوتبال و در عین حال عاشق دنیای کریپتو است. ما می‌توانیم در کنار هم موانع توسعه را از پیش رو برداشته و یک جامعه جهانی بزرگ را ایجاد کنیم.

توکن مینی فوتبال ترکیبی از این دو جهان جذاب یعنی فوتبال و کریپتو برای همین ایجاد شده است. ما امیدواریم که بتوانیم یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات تاریخ کریپتو را بنیان‌گذاری کنیم و به طرفداران با تجربه و افراد تازه وارد فرصت‌های جدید و منحصر به فردی را برای ورود به این بازار هدیه کنیم!

اما این توکن؛ همانند دیگر دوستان خود که بر روی شبکه BSC و با استاندارد معروف BEP20 قرار داده شده‌اند؛ درست مانند سیف مون، بیبی دوج، بیبی کیک و… برای فروش خود مالیات جداگانه‌ای را در نظر گرفته است. به طور کلی 13 درصد مالیات از فروشندگان این توکن توسط شبکه مینی فوتبال اخذ می‌شود.

از این 13 درصد:

1 درصد از هر تراکنش به طور اتوماتیک بین هولدرهای مینی فوتبال تقسیم می‌شود.

4 درصد به استخر نقدینگی صرافی غیر متمرکز و معروف پنکیک سواپ واریز می‌شود.

8 درصد از این مالیات نیز به کیف پول پاداش مینی فوتبال واریز می‌گردد.

در فاز بندی صورت گرفته در وب‌سایت مینی فوتبال، این توکن قصد دارد تا در فاز سوم خود؛ شروع به تبلیغات بسیار گسترده در دنیای فوتبال کند. همچنین مینی فوتبال مدعی است که تا کنون فوتبالیست‌های زیادی اقدام به ساپورت و حمایت از این توکن تازه وارد کرده‌اند.

از مهمترین فوتبالیست‌های نام برده می‌تواند به افراد زیر اشاره کرد:

  • مارسلو از تیم رئال مادرید اسپانیا

    آردا توران از تیم گالاتاسرای ترکیه

    ماریانو دیاز از تیم رئال مادرید اسپانیا

    آرتور ویدال از تیم اینترمیلان ایتالیا

قیمت توکن مینی فوتبال:

توکن مینی فوتبال؛ تازه متولد شده است و در همین مدت توانسته پامپ قیمتی خوبی داشته باشد. این توکن با نماد MINIFOOTBALL توانسته تنها در طی یک هفته اخیر بیش از هزار درصد رشد قیمتی را کسب کند و حجم معادلات روزانه آن به ۱۰ میلیون دلار نیز برسد.

تعداد واحدهای مینی فوتبال 100P یا 100,000,000,000,000,000 است! در پیش بینی سایت دیجیتال کوین پرایس، قیمت توکن مینی فوتبال برای پایان سال 2021، عدد 0.0000000007 دلار برآورد شده است. این سایت می‌گوید که قیمت این توکن در پایان سال 2025 برابر 0.0000000014 دلار خواهد بود.

 

البته توجه کنید که ورود به بازار کریپتو کارنسی، خصوصا خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌های تازه متولد شده، کار بسیار پر ریسکی است؛ پس حتما قبل از خرید؛ تحقیقات خود در این زمینه را به طور کامل انجام دهید.

آدرس اختصاصی یا آدرس قرارداد هوشمند در شبکه BSC مینی فوتبال:

0xd024ac1195762f6f13f8cfdf3cdd2c97b33b248b

از کجا مینی فوتبال بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری مینی فوتبال کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید مینی فوتبال را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به مینی فوتبال هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

6 در مورد “توکن مینی‌فوتبال (MINIFOOTBALL) چیست و چگونه آن را بخریم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH