تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی هواوی به 70 میلیون نفر رسید

کمپانی هواوی سیستم عامل اختصاصی تلفن همراه خود با نام هارمونی (Harmony) را به علاقه‌مندان در سر‌تا‌سر دنیا معرفی نمود. در ماه ژوئن سال جاری، مدیرعامل این شرکت وعده داد که حداقل تعداد 100 دستگاه از محصولات این کمپانی از نسخه‌ پایدار این سیستم عامل بهره‌مند خواهند شد. طبق اعلام رسانه‌های چینی، این امر که نقطه‌ عطفی برای این سیستم عامل و کمپانی هواوی محسوب می‌شود، در شرف تحقق یافتن است.

در روز جاری شرکت هواوی تایید نمود که تعداد 70 میلیون دستگاه تحت برند این شرکت به سیستم عامل هارمونی به‌روز شده‌اند. گزارشات حاکی از آن است که حدودا 100 دستگاه از محصولات این شرکت چینی واجد شرایط انتقال به این سیستم عامل هستند.

کاربران و علاقه‌مندان به سیستم عامل مذکور از ماه آوریل قادر خواهند بود که به سیستم عامل هارمونی مهاجرت کنند. البته طبق برنامه‌ریزی هواوی، اولین گروه از دستگاه‌های این شرکت از روز 2 ژوئن امسال می‌توانند این سیستم عامل را دریافت نمایند.

سیستم عامل هارمونی، که برای رسیدن به تعداد 70 میلیون کاربر، تنها به کمتر از سه ماه زمان نیاز داشته است، در گام اول در اختیار کاربران دستگاه‌های هواوی و آنر در کشور چین قرار گرفته و سپس این سیستم عامل در سر‌تا‌سر جهان در دسترس کاربران تعداد محدودی از دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که دستگاه‌های بیشتری از این کمپانی به سیستم عامل اختصاصی هواوی به‌روز شوند. گفته می‌شود که حتی گوشی‌های قدیمی هواوی سری میت 9 که در سال 2016 معرفی شدند نیز از دریافت این سیستم عامل محروم نخواهند ماند.

از سوی دیگر، کمپانی هواوی تمام تلاش خود را به کار گرفته است که کاربران خود را از تعویض دستگاه و مهاجرت به محصولات سایر سازندگان تلفن هوشمند منصرف نماید. از جمله اقدامات این شرکت در این زمینه، امکان ارتقا فیزیکی حافظه‌ ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند قدیمی این کمپانی با هزینه‌ای مناسب بوده است.

2 در مورد “تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی هواوی به 70 میلیون نفر رسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH