سرویس اپل فیتنس‌ پلاس در 15 کشور جدید منتشر شد

بر اساس اعلام کمپانی اپل، در اواخر سال جاری میلادی سرویس اپل فیتنس‌ پلاس در دسترس کاربران 15 کشور جدید قرار خواهد گرفت. این کشور‌ها عبارتند از؛ اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، مالزی، مکزیک، پرتغال، روسیه، عربستان، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی.

سرویس فیتنس‌پلاس کمپانی اپل که پیش‌تر به زبان انگلیسی در دسترس کاربران قرار داشته است، اینک با تصمیم مهم شرکت اپل با زیرنویس و به شش زبان مختلف در دسترس علاقه‌مندان این سرویس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که تا بدین لحظه هنوز مشخص نشده که زیرنویس‌های مذکور کدام زبان‌ها را تحت پوشش قرار خواهند داد.

افزون بر موارد یاد شده، روش تمرینی موسوم به پیلاتس نیز، که آخرین تمریناتی است که آموزش آن توسط دو مربی جدید با نام‌های Marimba Gold Watt و Darryl Whiting صورت می‌پذیرد، به سرویس فیتنس‌پلاس اپل افزوده شده است. همه‌ی تمرینات فوق، مدت زمان 10، 20 و یا نهایتا 30 دقیقه به طول انجامیده و سطوح مختلف مهارت را پوشش می‌دهند. تمرینات جدید برای روش تمرینی موسوم به Get Ready For Snow Season نیز با آموزش دارنده‌ی دو مدال طلای المپیک و قهرمان پنج دوره‌ی جام جهانی، Ted Ligety و همچنین یک مربی اسنوبورد با نام Anja Garcia به سرویس فیتنس‌پلاس اضافه شده است.

قابلیت انجام تمرینات گروهی نیز با پلتفرمی تحت عنوان SharePlay به 32 نفر این امکان را می‌دهد که به طور هم‌زمان تمرینات ورزشی را تماشا کرده و انجام دهند.

یک تمرین گروهی شامل حلقه‌های فعالیت و یک ویژگی موسوم به Burn Bar است که اطلاعات افراد گروه را از اپل واچ آنها دریافت می‌نماید تا شرکت‌کنندگان بتوانند پیشرفت یکدیگر را در هر لحظه مشاهده کنند.

اشتراک سرویس فیتنس‌ پلاس

اشتراک سرویس فیتنس‌پلاس 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال است. شایان ذکر است که این اشتراک شامل برنامه One Premier شرکت اپل نیز خواهد بود. اشتراک سه ماهه این قابلیت به صورت خودکار با خرید اپل واچ سری 3 یا مدل‌های جدید‌تر، برای کاربر فعال خواهد شد. لازم به ذکر است که کاربران اپل واچ قادر خواهند بود که از اشتراک رایگان یک ماهه سرویس فیتنس‌ پلاس نیز بهره مند گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH