نگاهی به نقشه راه توکن فگ (FEG Token)

فگ یا FEG یکی از توکن‌های محبوب بازار کریپتو کارنسی است که خیلی زود توانست علاقه‌مندان زیادی بین فعالان بازار ارز دیجیتال کسب کند. تیم توسعه فگ، این توکن را یک محصول DeFi می‌دانند که با هدف کاهش تورم و برای ایجاد موفقیت پا به این بازار گذاشته است.

ایده اصلی پشت پروژه فگ، ارایه یک شبکه تراکنش غیر متمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC-20 و زنجیره هوشمند بایننس یا BSC با استاندارد BEP-20 عمل می‌کند. این توکن با حجم 100 کوادریلیون وارد بازار شده است اما این توکن همانند اکثر توکن‌های فعال، در سایت رسمی خود نقشه راهی را ترسیم کرده است که نشان می‌دهد برنامه‌های فگ برای آینده‌اش چه خواهد بود.

نقشه راه فگ

نقشه راه ترسیم شده در سایت رسمی فگ شامل سه بخش گذشته، حال و آینده است.

در بخش گذشته، تمامی برنامه ریزی‌ها طبق برنامه انجام و به نتیجه رسیده است. در این بخش موارد ذیل دیده می‌شود:

طراحی و خلق توکن؛ لیست شدن در UNiswap، مشارکت با Try.Finance، مشارکت با Dogira، راه اندازی تیم و کمپین بازاریابی ، توسعه بیشتر اکو سیستم، لیست شدن FEGTRACK در گوگل پلی، راه اندازی FEGex بتا، لیست شدن Fegtrack در اپ استور، مشارکت با PASA، فروش NFT، راه اندازی فروشگاه FEGshop، راه اندازی استخرهای FEGtoken در GoldFarm، حسابرسی موفق توسط سالیدیت فایننس، لیست شدن در هات‌بیت (بدون برنامه ریزی قبلی) و چندین و چند اتفاق مثبت و خوب در مرحله اول راه اندازی

تیم توسعه فگ در حال حاضر چندین برنامه در حال کار و طراحی دارد. در قسمت دوم، یا وضعیت فعلی نیز، در نقشه راه ترسیم شده چند مورد وجود دارد:
راه اندازی جفت‌های معاملاتی FEGex
راه اندازی نسخه جدید FEGshop
راه اندازی FEGcharts
راه اندازی FEGcentral برای پیاده سازی FEGblog و FEGedu

درنهایت تیم توسعه و طراحی توکن فگ؛ چند برنامه دیگر نیز برای آینده و در نقشه راه خود اضافه کرده‌اند.
راه اندازی نسخه دوم FEGtrack
راه اندازی سیستم FEGex CEXDEX
طراحی مجدد رابط کاربری FEGex
بهبود مستمر و ادامه دار پروژه FEGex

 

آن‌طور که به نظر می‌رسد، توگن فگ از برنامه ریزی خوب و دقیقی در نقشه راه پیش رویش بهره برده و در زمان بسیار کمی که از عرضه این رمز ارز به بازار می‌گذرد، به خوبی توانسته است به اهداف کوتاه مدت خود دست پیدا کند.

از کجا فگ (FEG) بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های داخلی اقدام به خرید و فروش ارزها و توکن‌های مختلفی می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید فگ تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون فگ به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اولین پلتفرم همتا به همتا که توکن FEG را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی فگ نیز در آنجا بشوید. پس اگر به توکن فگ علاقه مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

پس اگر علاقه‌مند به سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “نگاهی به نقشه راه توکن فگ (FEG Token)”

  1. محسن پاکدل

    دوستان عزیز جهت خرید و هولد بیبی دوج و FEG و شیبا و…میتوانید از صرافی ایرانی دانش بنیان و امن
    و آسان ******** با لینک مستقیم زیر اقدام کنید:

    4
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH