همستر کوین چیست و چگونه آن را بخریم؟!

وقتی در دنیای میم کوین‌ها گشتی می‌زنیم؛ به انواع و اقسام توکن‌ها برمی‌خوریم! توکن‌ها یا کوین‌های با نمکی که در نگاه اولیه شاید باور نکنیم که این توکن می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

البته که در این محیط و این فضا باید مطمئن قدم برداشت و سعی کرد با تحقیقاتی درست و دقیق به پیشینه و آینده رمز ارزها نگاهی دقیق داشت! در جامعه میم کوین؛ شاید همه مدل موجودی پیدا شود! یکی از این توکن‌های بانمک که بستر هوشمند بایننس یعنی BSC یا همان بایننس اسمارت چین میزبان آن است، همستر یا Hamster Coin نام دارد.

همستر کوین

همستر کوین همانند اکثر هم‌ردیفان خود، یک رمزارز غیرمتمرکز بوده که به گفته تیم توسعه دهنده‌اش، کاملا جامعه محور بوده و تحت تاثیر نوسانات منفی و غیر منطقی بازار قرار نمی‌گیرد! (البته همیشه فاصله حرف تا عمل بسیار زیاد است)

در واقع تیم همستر اعلام می‌کند که تمام تصمیمات مربوط به این توکن، توسط اعضای اصلی جامعه همستر گرفته می‌شود که خود نشان از غیر متمرکز بودن آن دارد. به گفته وب‌سایت رسمی همستر، 50 درصد از توکن‌های همستر قفل شده‌اند و به مرور سوزانده می‌شوند و 50 درصد دیگر به تدریج در صرافی متمرکز پنکیک سواپ برای خرید کاربران عرضه خواهد شد.

همستر کوین چون با استاندارد معتبر و معروف BEP20 در شبکه BSC ایجاد شده است؛ توسط اکثر کیف پول‌های بزرگ و معتبر مثل تراست ولت، سیف پل، متا مسک و … به راحتی پشتیبانی می‌شود.

تعداد واحدهای همستر

تعداد واحدهای همستر کوین 10.000.000.000.000.000 یا ده کادریلیون است که البته همان‌طور که بیان شد، 50 درصد یعنی نیمی از این واحدها قفل شده و به مرور سوزانده می‌شود. هم اکنون همستر در سه صرافی MEXC Global ،XT.COM و پنکیک سواپ عرضه و در حال فروش است.

همستر کوین با نام اختصاری HAM در بازار کریپتو حضور دارد. حجم معاملات این رمز ارز معمولا بیش از 2 میلیون دلار در طول روز بوده و حجم کل بازار آن عددی نزدیک به 300 میلیون دلار است.

سیستم توکنومیک

همستر کوین همانند اکثر توکن‌های شبکه هوشمند بایننس یا BSC از یک سیستم توکنومیک برخوردار است! در این سیستم، مالیاتی مجزا از فروشندگان توکن دریافت شده و طبق میزان مشخصی مجددا توزیع می‌شود.

بر اساس اعلان سایت رسمی همستر، سیستم توکنومیک آن به شرح ذیل است:

4 درصد از هر معامله به صورت عادلانه بین همه هولدرها تقسیم می‌شود.

4 درصد از هر معامله برای تقویت نقدینگی وارد استخر نقدینگی همستر کوین می‌شود.

4 درصد از هر معامله نیز برای امور مربوط به بازاریابی و توسعه همستر کوین وارد یک کیف پول مشخص می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که کاربران برای دریافت 4 درصد هدیه می‌بایست حتما حداقل 75000000000 توکن HAM را در کیف پول‌های رسمی نظیر سیف‌پل، تراست ولت و… داشته باشند.

از کجا همستر کوین بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری همستر کوین کار بسیار سختی است اما بازهم در بین بهترین صرافی‌های داخلی، صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید همستر را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به همستر کوین، فلوکی اینو، ریوشی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

1 در مورد “همستر کوین چیست و چگونه آن را بخریم؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH