اپل سرگرم تست آی‌فون SE پلاس با تراشه A15 Bionic است

شرکت اپل به عرضه دستگاه‌های سطح پایین علاقه چندانی ندارد و محصولات پایین‌رده این برند هر چند سال یکبار روانه بازار می‌شوند. بر اساس گزارشات منتشر شده توسط منابع بالادستی در زنجیره تامین، شرکت اپل ضمن توسعه آی‌فون نسل آینده خود به‌دنبال عرضه مدل‌های پایین‌رده جدید با هدف دستیابی به سهم بیش‌تر در بازار است. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل احتمالا عضو جدیدی را به سری آی‌فون SE اضافه خواهد کرد. بر این اساس اکنون غول کوپرتینویی سرگرم تست آی‌فون SE پلاس بوده و اندازه نمایشگر این هندست به حدودا 5 اینچ افزایش یافته است.

همچنین این منبع خبری ادعا می‌کند که آی‌فون SE پلاس با نمایشگر LCD عرضه خواهد شد. اگرچه اندازه نمایشگر این اسمارت‌فون در مقایسه با آی‌فون 8 کمی بزرگ‌تر است؛ اما دستگاه جدید از قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر پیرامون پیکره‌بندی سخت‌افزاری آی‌فون SE پلاس اطلاعات خاصی در دست نیست.

با این‌حال برخی منابع تائید نشده ادعا می‌کنند که اپل سرگرم تست تراشه A15 Bionic برای این هندست است. بعلاوه کمپانی مشغول تست تراشه پرچم‌دار سال گذشته خود موسوم به A14 Bionic است. ارزش نهایی این دستگاه در بازار، مدل تراشه مورد استفاده توسط اپل را تعیین خواهد کرد.

به گفته مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، نسل جدید آی‌فون SE به لحاظ ظاهری تغییر چندانی را تجربه نخواهد کرد. در واقع ارتقاء این هندست عمدتا در بخش مشخصات سخت‌افزاری آن مشهود خواهد بود. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که آی‌فون SE 3 به ارزان‌ترین آی‌فون 5G شرکت اپل تبدیل خواهد شد.

آی‌فون SE پلاس با اسمارت‌فون‌های اقتصادی برندهای چینی رقابت خواهد کرد

آی‌فون‌های معمولی اپل بسیار گران‌قیمت بوده و غالبا بیش از 1000 دلار قیمت دارند. با این‌حال کمپانی آمریکایی اسمارت‌فون‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری از جمله آی‌فون SE 2020 با قیمت‌گذاری 400 دلاری و آی‌فون XR با قیمت‌گذاری 500 دلاری را عرضه می‌کند. اگرچه اپل در بخش محصولات پرچم‌دار پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ اما این شرکت در بازار محصولات پایین‌رده تقریبا هیچ فعالیتی ندارد. به گفته منابع خبری، اپل قصد دارد تا اسمارت‌فون جدیدی را با برچسب قیمتی بسیار جذاب روانه بازار کند. این دستگاه آی‌فون SE پلاس نامگذاری شده و با تولیدات برندهایی نظیر شیائومی، اوپو و ویوو در بازارهای هندوستان و چین رقابت خواهد کرد.

مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر موسسه Tianfeng Securities بر این باور است که مدل جدید آی‌فون SE احتمالا با قیمت‌گذاری ارزان‌تری عرضه خواهد شد. به گفته وی این اسمارت‌فون با یک نمایشگر 5.5 یا 6.1 اینچی روانه بازار شده و کماکان از پنل LCD استفاده خواهد کرد. گمانه‌زنی‌های مطرح شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که این گجت از همان قاب مورد استفاده در آی‌فون XR یا آی‌فون 8 بهره خواهد برد. بر اساس گزارشات این هندست احتمالا با نام آی‌فون SE پلاس روانه بازار خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که اپل با هدف کاهش هزینه‌ها بار دیگر از دکمه تاچ آی‌دی استفاده خواهد کرد.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آی‌فون SE پلاس آینده اپل قادر به رقابت در بازار محصولات پایینرده خواهد بود یا خیر. با این‌حال اپل همواره از استراتژی مناسبی در بازار بهره گرفته و این‌بار نیز بایستی عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد.

3 در مورد “اپل سرگرم تست آی‌فون SE پلاس با تراشه A15 Bionic است”

  1. این موبایل همچین هم ارزون نیست اما در کمال تعجب اثری از نمایشگر اولد نمیبینم. ظاهرا اپل فقط میخواد بازار میان رده رو هم از دست نده وگرنه این گوشی داغون ترینه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH