قرارداد رسمی توکن فلوکی اینو با تیم فوتبال ناپولی ایتالیا!

سرعت رشد توکن‌ها یا میم کوین‌ها، بیشتر از آن چیزی است که خیلی از افراد تصور کرده و ندانسته به برخی از آن‌ها لقب شت کوین می‌دهند! باید پذیرفت که دنیای کریپتو روز به روز گسترده‌تر شده و ارزهای دیجیتال کم کم به بخشی مهمی از زندگی افراد تبدیل خواهند شد.

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده، طی چند روز گذشته، توکن معروف فلوکی اینو طی قراردادی رسمی، با تیم فوتبال حرفه‌ای اس‌اس ناپولی کشور ایتالیا همکاری خود را آغاز کرده است.

مهمترین مفاد قرارداد

طی بخشی از این قرارداد، بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه، لباس خود که مزین به لوگو و وب‌سایت فلوکی اینو هست را خواهند پوشید. همچنین لوگو و نام فلوکی اینو در تمام بازی‌های خانگی این تیم، بر روی صفحات LED کنار زمین تبلیغ خواهد شد.

تیم فوتبال ناپولی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های سری A کشور ایتالیا در سال 1926 تاسیس شده و هم اکنون به عنوان پنجمین تیم پردرآمد لیگ برتر سری A ایتالیا شناخته می‌شود. این باشگاه همچنین دارای یکی از بزرگترین پایگاه‌های هواداری در ایتالیاست.

باشگاه SS Napoli که به تازگی وارد بازار رمزارزها شده است، در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که با بلاک چین تعاملی چیلیز همکاری کرده تا توکن هواداری خود را نیز راه اندازی کرده و به هواداران پر شمارش عرضه کند.

به گزارش یو اس تودی، توکن فلوکی اینو پیش از این نیز و در ماه نوانبر، طی قراردادی با تیم کرالا بلسترز اف سی کشور هند، به عنوان یکی از پرطرفداران‌ترین تیم‌های این کشور بزرگ، همکاری خود را آغاز کرده است.

این رویدادها پس از آن صورت گرفت که شیبا اینو به دلیل بازاریابی موفق خود در کشور انگلستان، توانست موفقیت بالایی را در بازار کسب کند. آیا این تبلیغات می‌تواند در رشد قیمت فلوکی اینو تاثیر گذار باشد؟! نظر شما چیست؟!

از کجا فلوکی اینو بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری فلوکی اینو کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید فلوکی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به فلوکی اینو، ریوشی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

1 در مورد “قرارداد رسمی توکن فلوکی اینو با تیم فوتبال ناپولی ایتالیا!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH