توکن گیمینگ شیبا (Gaming Shiba) چیست و چگونه آن‌را بخریم!؟

شاید تا چند سال پیش بودن رمز ارزها و توکن‌ها در زندگی روزمره بشر امری محال بود ولی امروز دقیقا این موضوع برعکس شده است. با توجه به بحران کرونا و تمرکز بیشتر مردم بر روی اینترنت و سرمایه گذاری‌های مجازی، روز به روز شاهد گسترش و رشد این دنیای جذاب هستیم.

فناوری‌های مدرن و محیط معاصری که خالق اصلی آن فناوری اینترنت است، این روزها بدون رمز ارزها تقریبا غیر قابل تصور است. تاثیری که ارزهای دیجیتال در جهان گذاشته‌اند به حدی است که می‌توان آنها را به زودی مولد هر گونه توسعه و پیشرفتی دانست.

در این دنیای جذاب، گیمرها گروه بسیار بزرگی هستند که با پیشرفت هرچه بیشتر دنیای فناوری اطلاعات، از این دنیا بیشتر لذت می‌برند.

توکن گیمینگ شیبا

حتما دنیای توکن ها در ارزهای دیجیتال را می‌شناسید، ارزهای دیجیتالی که گاها با هزینه‌های بسیار پایینی توسط تیم‌های توسعه در سرتاسر جهان ساخته می‌شوند و برخی از آنها ناگهان ره صد ساله را یک شبه طی کرده و بسیار محبوب و مشهور می‌شوند.

توکن GamingShiba یکی از همین توکن‌هاست که پل ارتباطی بین گیمرها، پلتفرم‌های استریم، NFTها و نهایتا دنیای جدید و خاص متاورس است.

گیمینگ شیبا قرار است تا یک نقطه نهایی برای گیمرها و استریم کنندگان در سراسر جهان باشد. Gaming Shiba اولین توکنی است که نوعی نوآوری را در یک پلتفرم استریمینگ چند منظوره به دنیای دیجیتال معرفی می‌کند. این توکن به گیمرها این امکان را می‌دهد که به راحتی NFTها را بخرند یا بفروشند؛ بهترین عملکرد یا رکوردهای خود را به NFT تبدیل کرده و آنها را در بزرگترین بازار توکن های غیر مثلی به فروش برساند.

همانطور که قابل پیش بینی است، این توکن که برای توسعه هر چه بیشتر خود از نام شیبا نیز در نام‌گذاری‌اش استفاده کرده است، بر روی شبکه معروف، محبوب و معتبر BSC یا همان بایننس اسمارت چین طراحی و توسعه داده شده و با استاندارد BEP20 ارایه شده است.

تعداد واحدهای این توکن برابر 100.000.000.000.000.000 واحد خواهد بود. از این میزان تا کنون چیزی در حدود 58,908,310,922,097,144 در گردش است.

سورپرایز‌ها

تیم توکن گیمینگ شیبا به طور مداوم سعی در سورپرایز کردن کاربران دارد. آن‌ها سعی می‌کنند تا برای برندگان هر بازی، جایزه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته تا شور و هیجان خاصی همیشه در این پلتفرم وجود داشته باشد.

البته باید توجه داشته باشید همچون اکثر میم کوین‌های جدید بازار، گیمینگ شیبا هم دارای مالیات (تکس) بوده که این رقم برابر با ۱۳ درصد است. طبق اعلام سازنده گیمینگ شیبا، ۷ درصد از این مقدار صرف دادن هدیه به جامعه گیمینگ شیبا شده، ۵ درصد به‌صورت لیکوئیدیتی وارد پنکیک سواپ شده و ۱ درصد هم به هولدرها تعلق می‌گیرد.

از کجا GamingShiba بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری گیمینگ شیبا کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید گیمینگ شیبا را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

3 در مورد “توکن گیمینگ شیبا (Gaming Shiba) چیست و چگونه آن‌را بخریم!؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH