تصویر زنده وان‌پلاس 10 یا وان‌پلاس 10R در فضای وب منتشر شد

کمپانی وان‌پلاس پیش‌تر و در ماه ژانویه از اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو برای بازار چین رونمایی کرد. با این‌حال مدل استاندارد این محصول هنوز معرفی نشده است. اگرچه اکنون تمامی کاربران منتظر انتشار اطلاعات رسمی در رابطه با وان‌پلاس 10 هستند؛ اما تصاویر اخیرا لو رفته در شبکه اجتماعی Weibo نشان‌دهنده دستگاهی است که احتمالا همان وان‌پلاس 10 خواهد بود.

این در حالیست که برخی افراد خبرچین بر این باورند که گجت مذکور احتمالا در نهایت تحت عنوان وان‌پلاس 10R روانه بازار خواهد شد. در تصویر مورد اشاره، پنل پشتی این هندست با رنگ‌آمیزی سبز نعنایی و مشکی به معرض نمایش گذاشته شده است. بعلاوه پنل پشتی مدل مشکی‌رنگ دارای طراحی بافت ماسه‌ای شکل است.

این هندست دارای یک حفره بزرگ برای ماژول دوربین اصلی خود است. بعلاوه با بررسی ماژول جزیره‌ای مستطیلی‌شکل در پشت گوشی می‌توان به وجود حداقل 3 سنسور کمکی در کنار دوربین اصلی پی برد.

جدیدترین شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 بوده و با 8 یا 12 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. نمایشگر 6.55 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، فناوری شارژ سریع 80 واتی SuperVOOC و رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 سایر ویژگی‌های احتمالی این هندست را تشکیل می‌دهند.

تصویر وان‌پلاس 10 یا 10R

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی وان‌پلاس طی ماه‌های آینده از گوشی‌های جدید سری 10 خود رونمایی خواهد کرد. اگرچه در حال حاضر زمان دقیق این رویداد هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH