تولد یک سالگی بزرگ‌ترین وبسایت وارد کننده آیفون

فروشگاه آنلاین هیراد مارکت یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی آیفون در کشور بوده که در عین فروش عمده، فروش تک را نیز امکان‌پذیر کرده است. شرکت همراه رایان سازان هیراد فروشگاه خود را در زمستان سال 1399 تأسیس کرده‌ که در این یک سال به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کردند. در ادامه به معرفی کامل‌تر این مجموعه خواهیم پرداخت تا با هیراد مارکت بیشتر آشنا خواهید شوید.

معرفی فروشگاه آنلاین هیراد مارکت

شرکت همراه رایان سازان هیراد از مجموعه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات دیجیتال است. در زمستان سال 1399 فروشگاه آنلاین این مجموعه به نام هیراد مارکت تأسیس شده و امروز شاهد تولد یک‌سالگی این برند نام آشنا هستیم. به دلیل واردکننده بودن این شرکت، فروش عمده و فروش تک توسط  این شرکت امکان‌پذیر بوده و در نتیجه بهترین قیمت را می‌توانید در هیراد مارکت بیابید.

این مجموعه جهت جلب اطمینان مشتریان گران‌قدر خود انواع مجوزهای موردنیاز اعم از اینماد را کسب کرده است. البته عضویت هیراد مارکت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، حضور فعال در بخش بازرگانی و واردات گوشی‌های تلفن همراه نیز از دیگر موارد اثبات‌کننده حرفه ای بودن این شرکت است.

فروشگاه آنلاین هیراد مارکت به خاطر مدیریت باتجربه خود همواره در مسیر پیشرفت است. همچنین این مجموعه در راستای واردات برندهای بیشتر مذاکراتی نیز انجام می‌دهند تا بهترین‌ها را برای هم‌وطنان خود عرضه کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق مدیریت هیراد مارکت مطمئناً شاهد حضور برندهای بیشتری به صورت تخصصی و بدون واسطه بر روی فروشگاه آنلاینشان خواهیم بود.

مزیت خرید از هیراد مارکت

فروشگاه آنلاین هیراد مارکت با ارائه مزایای مختلفی توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و خریدی آسان برای آنان فراهم کند. این مجموعه از مزایای بسیاری برخوردار بوده که در ادامه به معرفی چندین مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

پشتیبانی عالی

وجود پشتیبانان باتجربه و باحوصله یکی از مزایای خرید هیراد مارکت به شمار می‌روند. به عبارتی در صورت روبه‌رویی با هر سؤالی در خرید، کافیست با پشتیبانان مشورت کرده و(تا) خریدی عالی را تجربه نمایید. البته شایان ذکر است که این امکان پس از خرید نیز وجود داشته و در صورت بروز هر مشکلی این مجموعه به سرعت نسبت به حل آن اقدام خواهد کرد.

قیمت مناسب

با توجه به واردکننده بودن هیراد مارکت امکان خرید محصولات دیجیتال با قیمت مناسب امکان‌پذیر شده است. به عبارتی سود در نظر گرفته شده توسط این مجموعه نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین کمتر بوده و در نتیجه هزینه اضافه بابت خریدتان پرداخت نخواهید کرد.

خرید اقساطی

همان‌طور که گفتیم، قیمت محصولات این مجموعه بسیار مناسب است. کنار این موارد، هیراد مارکت برای خرید آسان‌تر امکان خرید اقساطی را نیز فراهم کرده است. برای استفاده از این قابلیت کافیست حکمت کارت داشته و اقساط محصولات مد نظرتان را طی 6 الی 24 ماه بپردازید. در صورتی که بخواهید از این امکان هیراد مارکت استفاده کنید، باید هنگام خرید حضور داشته باشید.

ارسال سریع و اکسپرس

یکی از مشکلات خرید اینترنتی کالا، انتظار برای رسیدن آن است. هیراد مارکت با درک این مسئله، روند بسته بندی و ارسال را بهینه کرده و محصول در کمترین زمان ممکن به دست خریدار خواهد رسید. لازم به ذکر است که مرسولات شهر تهران در همان روز سفارش ارسال خواهند شد و مرسولات شهرستان ظرف دو روز کاری به مقصد خواهند رسید.

تضمین رجیستری گوشی موبایل

از موارد بسیار مهم در خرید گوشی به صورت اینترنتی، اطمینان از رجیستری آن است. هیراد مارکت به این موضوع بسیار توجه داشته و در نتیجه تمامی گوشی‌هایی که به دستتان می‌رسد، رجیستری شده هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل در آنتن‌دهی، کافیست با پشتیبانان این موضوع را در میان بگذارید تا به سرعت نسبت به حل آن اقدام کنند.

خرید آسان

با توجه به طراحی سایت هیراد مارکت، امکان خرید بسیار ساده و آسان است. به عبارتی هنگام کار با وب‌سایت و گشت‌وگذار در بین محصولات سردرگم نشده و به راحتی می‌توانید محصول مدنظرتان را پیدا کنید. همچنین در صورتی که با پشتیبانی تلفنی راحت‌تر باشید، هیراد مارکت این قابلیت را نیز برایتان فراهم کرده و در نتیجه برای راهنمایی می‌توانید تماس تلفنی نیز داشته باشید.

هیراد مارکت، برترین واردکننده گوشی آیفون

هیراد مارکت از برترین واردکنندگان گوشی موبایل آیفون در کشور بوده و به همین سبب همواره جدیدترین مدل‌ها را پیش از سایر فروشگاه‌ها موجود می‌کند. در سال اخیر جدیدترین گوشی‌های آیفون سری 13 بوده که تمامی آن‌ها در انواع رنگ و حافظه بر روی وب‌سایت موجود میباشد و به راحتی می‌توانید تلفن همراه مدنظرتان را خریداری نمایید.

افزون بر تنوع بی‌نظیر آیفون در این مجموعه، برندهای دیگری اعم از شیائومی، سامسونگ، هواوی، آنر و غیره نیز موجود هستند؛ بنابراین هر محصول دیجیتالی و لوازم جانبی آن‌ها که مدنظرتان باشد، با بهترین قیمت و کیفیت در هیراد مارکت موجود بوده و به آسانی می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

جمع بندی

هیراد مارکت از بهترین واردکنندگان گوشی آیفون و سایر محصولات دیجیتالی اعم از ساعت هوشمند، تبلت، هندزفری و غیره است. این فروشگاه آنلاین در زمستان سال 1399 تأسیس شده و حال توانسته با توجه به مزایای فوق‌العاده خود جزو محبوب‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه فروش محصولات دیجیتال به شمار آید. برخی از نقاط قوت هیراد مارکت در قیاس با سایر مجموعه‌ها شامل قیمت بسیار مناسب، امکان خرید اقساطی، پشتیبانی همه جانبه، ارسال سریع و غیره است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH