پین کردن در اینستاگرام

آموزش پین‌ کردن پست در پروفایل اینستاگرام

آیا تا به حال شده بخواهید یکی از پست‌های قدیمی‌تان در اینستاگرام را همه ببینند؟ یا بخواهید ۲ یا ۳ پست همیشه در بالاترین ردیف پست‌های شما قرار بگیرند؟ در این مقاله شما را با ویژگی پین کردن در اینستاگرام آشنا می‌کنیم.

اینستاگرام همیشه در تلاش بوده با اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید، امکانات بیش‌تری برای کاربران خود فراهم کند و در رقابت با نرم‌افزارهای مشابه پیشی بگیرد. در همین راستا به تازگی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که تا ۳ پست را در پروفایل خود پین کنند. شما می‌توانید هر نوع پستی مثل عکس، ویدیو و یا Reels را در پروفایل خود پین کنید. این پست‌ها همیشه بالاترین پست‌های شما باقی خواهند ماند، حتی اگر پست جدیدی بعد از آن‌ها بگذارید.

  • کاربرد این قابلیت چیست؟

پین کردن پست در اینستاگرام می‌تواند برای صفحات شخصی و تجاری شما، استفاده‌های گوناگونی داشته باشد. احتمالا شما پستی در صفحه‌ شخصی خود دارید که بیش از سایر پست‌ها به آن علاقه داشته و دوست دارید دنبال‌‌کنند‌ه‌های جدید شما نیز آن را ببینند. یا در صفحه تجاری خود پستی جامع و کامل برای معرفی برند خود دارید که لازم است هرکسی به صفحه بیزینس شما مراجعه می‌کند، آن را کامل مشاهده کند.

شاید برخی بر این باور باشند که با پین‌کردن پست‌های قدیمی، پست‌های جدیدتر بازدید کم‌تری خواهند داشت و ممکن است توجه موردنظر را دریافت نکنند. این موضوع به دقت نظر شما در پین‌کردن مناسب‌ترین پست بستگی دارد. ممکن است پست پین‌شده شما از آخرین پست شما جذب‌کننده‌تر باشد و باعث ترغیب‌شدن مخاطبان به تماشای پست‌های بیشتر شود.

آموزش دانلود از اینستاگرام به روش‌های مختلف
  • آموزش پین کردن پست در اینستاگرام

در این آموزش نحوه انجام این کار را قدم‌به‌قدم بررسی می‌کنیم:

  • پست موردنظر خود را باز کنید.
  • همانند تصویر، سه‌نقطه بالا سمت راست را بزنید.
  • از منوی باز شده گزینه «Pin to your profile» را بزنید.

پین کردن در اینستاگرام

  • پست شما اکنون در پروفایل شما پین شده و به آخرین پست منتقل شده است.
  • در تصویر زیر می‌توانید صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان را قبل و بعد از پین‌شدن پست بالا ببیند. پست پین‌شده با آیکون پین و به عنوان آخرین پست نمایش داده شده است.

پین کردن در اینستاگرام

اگر شما ۳ پست پین‌شده داشته باشید و بخواهید پست دیگری پین کنید، اینستاگرام این پیام را به شما می‌دهد که بیش از ۳ پست را پین کرده‌اید و از شما تاییدیه می‌گیرد که پست موردنظر به جای قدیمی‌ترین پستی که قبلاً پین کرده‌اید، پین شود. یعنی چهارمین پست پین شده شما، به بالای همه پست‌ها خواهد رفت.

2 در مورد “آموزش پین‌ کردن پست در پروفایل اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH