اسمارت‌واچ مقاوم اپل با طراحی بازبینی شده در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل ساعت هوشمند نسل بعدی خود موسوم به اپل واچ سری 8 را طی چند ماه آینده معرفی خواهد کرد. بعلاوه غول کوپرتینویی از یک اسمارت‌واچ مقاوم و رده بالا با نام اپل واچ پرو نیز رونمایی خواهد کرد. این مدل نخستین اسمارت‌واچ مقاوم برند آمریکایی محسوب می‌شود.

اکنون مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در آخرین گزارش تنظیم شده خود مدعی شده که مدل آینده اپل واچ پرو از الگوی طراحی بازبینی شده بهره گرفته و این اسمارت‌واچ از الگوی طراحی مربعی‌شکل مورد استفاده در مدل‌های نسل قبلی اپل واچ بهره‌برداری نخواهد کرد. مارک گورمن در آخرین شماره از خبرنامه Power On اعلام کرد که اپل واچ رده بالایی که اواخر سال 2022 عرضه می‌شود؛ مجهز به نمایشگری با اندازه بزرگ‌تر بوده و برای تمامی کاربران کناسب نخواهد بود. بنابراین تنها تعداد محدودی از کاربران هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهند کرد.

بر اساس شنیده‌ها نمایشگر این گجت در مقایسه با اپل واچ سری 7 حدودا 7 درصد بزرگ‌تر خواهد بود. در رابطه با قالب بازطراحی شده دیتگاه نیز مارک گورمن ادعا می‌کند که اپل واچ پرو دارای ظاهری نه دایروی‌شکل و نه مربعی‌شکل خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌واچ با طرحی عرضه می‌شود که آقای گورمن از آن تحت عنوان نمونه تکامل‌یافته الگوی مستطیلی‌شکل فعلی یاد می‌کند.

بر اساس گزارشات، اپل به منظور افزایش استقامت و دوام این مدل از نوعی فرمولاسیون تیتانیوم با دوام بالاتر برای قسمت بدنه بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که این اسمارت‌واچ در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های پیشرفته‌ مرتبط با سلامت و تناسب اندام دارای شارژدهی باتری طولانی‌تری باشد. این اسمارت‌واچ به لطف وجود حالت کم‌مصرف جدید (Low Power Mode) با یک نوبت شارژ کامل احتمالا برای مدت چند روز قابل استفاده خواهد بود.

رندر لو رفته از اپل واچ سری 8

بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل واچ سری 8، مدل جدید و مقاوم اپل واچ پرو و گوشی‌های سری آی‌فون 14 اپل همگی در اواخر سال 2022 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. این موضوع بدان معناست که تا موعد رونمایی از گجت‌های فوق کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است؛ بنابراین در این فاصله احتمالا شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون اسمارت‌واچ‌های آینده اپل خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH