گوشی چی بخرم؟ راهنمای جامع خرید گوشی با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف

گوشی چی بخرم ؟ این شاید یکی از سوالاتی باشد که در طول زندگی حداقل چند مرتبه با آن مواجه می‌شوید. تا چند سال پیش اهمیت تلفن همراه در زندگی مردم آنقدر بالا نبود که خرید گوشی موبایل به یک چالش تبدیل شود. تلفن همراه برای برقراری تماس و ارسال پیامک ساخته شده بود و هر فرد با یک 1100 می‌توانست این دو نیاز خود را بر طرف کند.

اما حالا قضیه متفاوت است، در حال حاضر ارتباطات، کسب درآمد، آموزش، رشد و توسعه فردی و اجتماعی، فرهنگ، اوقات فراغت و دیگر جنبه‌های زندگی به تلفن همراه وابسته است. از طرفی مدل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و به همین دلیل کاربران برای خرید مناسب‌ترین گوشی موبایل برای خود با یک چالش مواجه هستند.

به همین دلیل سوال مهم گوشی چی بخرم ؟ در ذهن کاربر ایجاد می‌شود. تنوع ساختاری، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و کاربردهای مختلف یک تلفن همراه باعث شده تا برخی از مدل‌ها برای گروهی از کاربران مناسب باشد، از طرفی برخی مدل‌ها برای همان دسته از افراد نامناسب باشند.

زمانی که شما بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی خود را به وسیله تلفن همراه برطرف می‌کنید، باید بهترین گوشی با توجه به نیاز‌ها و کارایی مورد نیاز و البته بودجه مورد نظر تهیه کنید. طبیعتا بسیاری از کاربران علم و تجربه انتخاب بهترین گوشی موبایل را ندارند. بنابراین زمانی که به دنبال خرید گوشی هستند و با سوال گوشی چی بخرم ؟ مواجه می‌شوند باید به سراغ کارشناسان این حوزه بیایند.

ما در آی‌تی‌رسان مقالات مشاوره‌ای متعددی برای خرید گوشی منتشر کرده‌ایم که به تمامی ابعاد و بخش‌های آن از نظر طراحی، ساخت، قدرت سخت افزاری و نرم‌افزاری، بازه قیمتی و حتی کاربردهای گوشی نیز دقت شده و تلاش کردیم تا گوشی مورد نیاز برای هر فرد با هر نوع نیاز، بودجه و کارایی را معرفی کنیم.

خرید گوشی بر اساس اندازه و ابعاد

گوشی کوچک چی بخریم؟

گوشی باریک و سبک چی بخریم؟

گوشی بزرگ چی بخریم؟

گوشی ضد آب چی بخریم؟

خرید گوشی بر اساس مشخصات و کارایی 

گوشی گیمینگ چی بخریم؟

گوشی برای عکاسی چی بخریم؟

گوشی برای گرفتن عکس سلفی چی بخریم؟

گوشی با شارژدهی بالا چی بخریم؟

گوشی ساده چی بخریم؟

گوشی 5G چی بخریم؟

خرید گوشی بر اساس برند

گوشی شیائومی چی بخریم؟

گوشی سامسونگ چی بخریم؟

گوشی هواوی چی بخریم؟

گوشی آنر چی بخریم؟

گوشی نوکیا چی بخریم؟

آیا گوشی ایرانی بخرم؟

خرید گوشی بر اساس رده کیفی

گوشی میان رده چی بخریم؟

گوشی بالا رده چی بخریم؟

گوشی پرچمدار چی بخریم؟

گوشی گران قیمت چی بخریم؟

خرید گوشی بر اساس کاربردهای متفاوت

گوشی برای خانم‌ها چی بخریم؟

گوشی برای والدین چی بخریم؟

گوشی برای رانندگان تاکسی اینترنتی چی بخریم؟

گوشی خاص و متفاوت چی بخریم؟

گوشی چی نخریم؟

خرید گوشی در بازه‌های قیمتی مختلف

گوشی ارزان قیمت چی بخریم؟

گوشی تا 5 میلیون تومان چی بخریم؟

گوشی تا 7 میلیون چی بخریم؟

گوشی تا 8 میلیون چی بخریم؟

گوشی تا 10 میلیون چی بخریم؟

گوشی تا 12 میلیون چی بخریم؟

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی موبایل هستید و نمی‌دانید که باید به سراغ کدام برند یا مدل بروید و سوال معروف گوشی چی بخرم در ذهن شما به وجود آمده، در این مقاله لینک مقاله مشاوره خرید گوشی‌هایی که برای شما مناسب هستند را پیدا و آن را با دقت مطالعه کنید.

خرید گوشی از نظر ابعاد، وزن و ساختار

گوشی کوچک چی بخرم ؟

شاید خیلی به اندازه گوشی توجه نکنید اما اندازه گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید تلفن همراه است. افرادی که دست کوچک و ظریفی دارند باید مدل‌هایی را خریداری کنند که اندازه آن‌ها کوچک و اصطلاحا کامپکت است زیرا کار کردن با گوشی بزرگ آن‌هم در موقعیت‌ها و شرایط مختلف می‌تواند دشوار باشد.

یکی از مزایای یک گوشی کوچک و جمع و جور قابلیت حمل آسان آن است به نحوی که بتوان آن را به راحتی در جیب یا کیف قرار داد. در حالی که تا همین چند سال پیش خرید یک گوشی با اندازه کوچک به معنای یک صفحه نمایش کوچک و گاه بی‌کیفیت بود، اما طی یکی دو سال اخیر حرکت شرکت‌ها به سمت حذف حاشیه‌ها با راهکارهایی مانند دوربین سلفی پاپ‌آپ یا قرار دادن دوربین سلفی و سنسورها در حفره‌هایی مانند ناچ قطره‌ای باعث شده تا حاشیه باریکی دور نمایشگرها باقی بماند و این اتفاق به کوچک‌تر شدن گوشی‌های هوشمند کمک کرده است.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با ابعاد کوچک هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی کوچک چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی باریک و سبک چی بخرم ؟

تلفن همراه وسیله‌ای است که هر روز و در هر ساعت به آن نیاز دارید و می‌‌خواهید آن را در دست گرفته و کار کنید. افرادی که تاکنون گوشی سنگین، در ابعاد بزرگ و با ضخامت بالا خریداری کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که کار کردن با یک گوشی بزرگ و سنگین تا چه مقدار می‌تواند دشوار باشد.

گوشی خوش دست می‌خواهید؟ باید در میان سبک ترین گوشی‌ها، باریک ترین گوشی‌ها و یا کوچک‌ترین تلفن‌های همراه بگردید و یک گوشی خوش دست پیدا کنید، قطعا لقب خوش دست برازنده گوشی‌های بزرگ و ضخیم نیست؛ زیرا خوش دست ترین گوشی ها آن‌هایی هستند که وزن سبکی دارند، ضخامت آن‌ها باریک است و طبیعتا وزن کمی نیز دارند.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی خوش دست هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی باریک و سبک چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی بزرگ چی بخرم ؟

در مقابل افرادی که به دنبال گوشی کوچک یا سبک هستند، بسیاری از کاربران به خرید گوشی در ابعاد بزرگ علاقه دارند. اندازه گوشی موبایل در وهله اول به اندازه نمایشگر آن بستگی دارد، گوشی‌های امروزی حاشیه بسیار باریکی دارند و اندازه صفحه نمایش آنها تعیین می‌کند که گوشی اندازه کوچکی پیدا می‌کند یا خیر.

صفحه نمایش بزرگ طبیعتا تصاویر را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و برای کارهای مالتی مدیا بسیار بهتر است؛ از طرفی افرادی که به بازی‌های موبایلی نیز علاقه دارند از گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ بیشتر لذت می‌برند، زیرا اجزای بازی در نمایشگر بزرگ بهتر دیده می‌شود. گوشی بزرگ مزایای زیادی دارد و به طور کلی وبگردی، بازی، دیدن فیلم و کارهای مالتی تسکینگ با صفحه نمایش بزرگ، جذاب‌تر است ولی این موضوع باعث می‌شود برای خرید یک گوشی، ابعاد آن نیز اهمیت پیدا کند.

بزرگ ترین گوشی

نکته مهم آن است که گوشی‌هایی که نمایشگر بزرگی دارند، صرفا وزن زیادی ندارند، مدل‌هایی در بازار است که با وجود نمایشگر بزرگ از ضخامت کم و وزن مناسبی بهره می‌برند.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با نمایشگر بزرگ هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی بزرگ چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی ضد آب چی بخرم ؟

اگر اهل هیجان و مسافرت و آب‌تنی هستید، یا می‌خواهید زیر آب عکس و فیلم‌های خاص و متفاوت بگیرید یا این که کلا دوست دارید گوشی‌تان ضد آب باشد تا اگر در آب افتاد یا خیس شد، اتفاقی برای آن نیوفتد، باید به سراغ گوشی‌های ضد آب بروید. گوشی‌های ضد آب استاندارد‌های مختلفی دارند که مشخص می‌کند هر گوشی تا چند دقیقه و در چه عمقی می‌تواند دوام بیاورد. ما در مقاله‌ای که در خصوص خرید گوشی‌های ضد آب نوشته شده، به طور کامل در خصوص این موارد توضیح داده‌ایم.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی ضد آب هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی ضد آب چی بخرم را مطالعه کنید.

خرید گوشی از نظر مشخصات و کارایی

گوشی گیمینگ چی بخرم ؟

گوشی‌هایی که در سال‌های اخیر تولید شده به مقداری قدرت سخت افزاری دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک کنسول قابل حمل استفاده کرد. بازی‌های موبایلی نیز به شدت پیشرفت کرده‌اند و حالا به یکی از بزرگ‌ترین پرسودترین بیزینس‌ها در حوزه تفریح و سرگرمی تبدیل شده‌اند.

گوشی چی بخرم

برخی از گوشی‌های بازار با توجه به سخت افزاری که دارند برای بازی کردن مناسب هستند، اما برخی دیگر از گوشی‌ها به طور اختصاصی برای بازی ساخته شده‌اند و ویژگی‌های خاص گیمینگ دارند. ما در مقاله معرفی گوشی‌های گیمینگ تمام مدل‌هایی که برای بازی مناسب هستند یا اختصاصا برای بازی ساخته شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با سخت افزار مناسب بازی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی گیمینگ چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی برای عکاسی چی بخرم ؟

با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی و کسب‌و‌کارهای نوپا مانند بلاگری یا یوتیوبری، اهمیت کیفیت دوربین در تلفن‌های همراه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد. در حال حاضر اکثر خریداران تلفن همراه به دنبال مدلی هستند که کیفیت دوربین بالایی داشته باشد و دوربین به یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها برای خرید گوشی موبایل تبدیل شده است.

برای خرید گوشی که بهترین تصاویر را می‌گیرد صرفا نباید به مگاپیکسل دوربین آن توجه کنید، شاخصه‌‌های دیگری نیز وجود دارد که به شکل جدی بر روی کیفیت دوربین تاثیرگذار هستند، طبیعتا بسیاری از خریداران با این شاخصه‌ها آشنایی ندارند و برای خرید گوشی باکیفیت دوربین بالا با چالش مواجه می‌شوند. به این ترتیب بهتر است به مقاله‌ای که ما در همین خصوص نوشته‌ایم مراجعه کنید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با کیفیت دوربین بالا هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی مناسب عکاسی چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی برای گرفتن عکس سلفی چی بخرم ؟

مواردی که در خصوص دوربین گوشی گفته شد در خصوص دوربین سلفی هم مصداق دارد. گرفتن عکس سلفی برای ضبط لحظه‌ها یا ارسال پیام ویدیویی و ارتباطات ویدیوی و تصویری بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران هنگام خرید گوشی به کیفیت دوربین سلفی نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با دوربین سلفی با کیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی برای گرفتن سلفی چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی با شارژدهی بالا چی بخرم ؟

یک گوشی تا زمانی که شارژ داشته باشد کار می‌کند، گوشی بدون شارژ هیچ کارایی ندارد. استفاده مدام از اینترنت، دانلود، بازی، دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند باتری گوشی به سرعت خالی شود و اگر دسترسی به برق نداشته باشیم، دیگر هیچ استفاده‌ای از گوشی نمی‌توان کرد.

به همین دلیل شارژدهی بالای گوشی یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی است که اگر یک تلفن همراه آن را داشته باشد قطعا به یک مدل محبوب در بازار تبدیل می‌شود. اگر استفاده شما از گوشی زیاد است حتما باید به دنبال یک مدل با شارژدهی بالا باشید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با ظرفیت باتری بالا و شارژدهی مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی با شارژدهی بالا چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی ساده چی بخرم؟

بسیاری از افراد هستند که علاقه‌ای به گوشی هوشمند یا حرفه‌ای ندارند، صرفا می‌خواهند یک گوشی ساده برای برقراری تماس و ارسال پپیامک داشته باشند. گوشی ساده هم قیمت ارزانی دارد و هم کار راه‌انداز است. این دسته از گوشی‌ها میان افراد کهن‌سال و افرادی که خیلی میانه‌ای با دنیای تکنولوژی ندارند، بسیار محبوب است.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی ساده و دکمه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی ساده چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی 5Gچی بخرم؟

گوشی‌های 5G را می‌توان عضو جدیدی از بازار موبایل دانست که از حدود 4 سال پیش در مدل‌های پرچمدار و حالا در مدل‌های میان‌رده دیده می‌شوند. گوشی‌های 5G از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی می‌کنند، اما این که آیا ارزش خرید دارند یا خیر و یا اینکه باید کدام مدل‌های 5G را خریداری کنیم، همگی در مقاله مربوط به این گوشی‌ها توضح داده شده است.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با پشتیبانی از فناوری 5G هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله معرفی بهترین گوشی 5G را مطالعه کنید.

خرید گوشی از لحاظ برند

گوشی شیائومی چی بخرم ؟

اگر از طرفداران برند شیائومی هستید و به گوشی‌های اقتصادی و با کیفیت این برند علاقه دارید، احتمالا برای خرید گوشی بعدی خود به سراغ مدل‌های شیائومی خواهید رفت. گوشی‌های شیائومی قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های سامسونگ دارند و بعضا از لحاظ سخت‌افزاری هم قدرتمندتر از مدل‌های رقیب هستند. به همین دلایل انتخاب بسیاری از کاربران برای خرید گوشی، مدل‌های برند شیائومی است.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی از برند شیائومی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی شیائومی چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی بخرم

گوشی سامسونگ چی بخرم ؟

سامسونگ برند اول بازار ایران و جهان است، اگر شما از جمله افرادی هستید که فقط از بهترین برند خرید می‌کنید، بنابراین برای خرید گوشی اندرویدی به سراغ سامسونگ خواهید رفت. میان‌رده‌ها و پرچمداران سامسونگ از بهترین‌گوشی‌های بازار هستند و اکثر مردم ایران هم برای خرید گوشی به سراغ مدل‌های سامسونگ می‌روند. در کیفیت بالای محصولات سامسونگ هیچ‌شکی نیست، اما مهم‌ترین عواملی که باید به‌آنها توجه داشته باشید، بودجه و سطح نیازهایتان است تا از میان انبوهی از مدل‌های مختلف سامسونگ، بهترین مورد را با درنظر داشتن خواسته‌ها و کارکرد آن انتخاب کنید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی از برند سامسونگ هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی سامسونگ چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی هواوی چی بخرم ؟

هرچند نبود سرویس‌های گوگل بر روی گوشی‌های هواوی باعث شد تا فروش جهانی این شرکت افت کند اما هواوی هنوز هم طرفداران خود را دارد. بسیاری از خریداران از کیفیت ساخت گوشی‌های هواوی راضی هستند و برای خرید گوشی، هواوی بودن آن را در اولویت قرار داده‌اند.

هواوی هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و مدل‌های مختلف این شرکت در بازار ایران با امکانات جذاب و قیمت مناسبی عرضه می‌شوند که طرفداران زیادی دارد. این شرکت همواره توجه ویژه‌ای به بازارهای مختلف داشته که باعث می‌شود در رده‌های قیمتی متفاوت شاهد مدل‌های جذابی از این برند باشیم.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی از برند هواوی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی هواوی چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی بخرم

گوشی آنر چی بخرم ؟

مدل‌های آنر به تازگی از شر تحریم‌های آمریکا رهایی پیدا کرده‌اند و با سرویس‌های گوگل عرضه می‌شوند. حدود 3 یا چهار سال پیش برند آنر گوشی‌های موفقی در بازار ایران داشت و خریداران از خرید مدل‌های آنر رضایت دارند. حالا شاهد شروع مجدد آنر در بازار ایران هستیم، گوشی‌هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و از سرویس‌های گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند. قیمت محصولات آنر نیز مناسب است و اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی هستید می‌توانید محصولات آنر را نیز مد نظر داشته باشید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی از برند آنر هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی آنر چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی نوکیا چی بخرم ؟

افرادی که به دنبال خرید از برند نوکیا هستند، همان دسته افرادی هستند که اصالت برای آن‌ها حرف اول را می‌زند. سال‌هاست که نوکیا از سال‌های طلایی خود فاصله گرفته اما همچنان مدل‌های با کیفیتی به بازار ارائه می‌کند که می‌تواند به انتخاب خریداران تبدیل شود. در حال حاضر انواع گوشی ساده نوکیا بیشتر از مدل‌های هوشمند این شرکت خریدار دارند اما این شرکت مدل اندروید هم زیاد دارد.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی از برند نوکیا هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی نوکیا چی بخرم را مطالعه کنید.

آیا گوشی ایرانی بخرم؟

یکی از سوالات مهمی که در ذهن بسیاری از افرادی که به دنبال خرید تلفن همراه هستند، نقش بسته آن است که آیا گوشی ایرانی بخرم؟ آیا گوشی ایرانی کیفیت لازم را دارد؟ می‌توان گوشی ایرانی را با گوشی‌های دیگر برندهای خارجی مقایسه کرد؟ ما در مقاله‌ای که در خصوص گوشی‌های ایرانی نوشته‌ایم به طور کامل به تمامی این سوالات پاسخ داده و شما را برای خرید گوشی ایرانی راهنمایی کرده‌ایم.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی ساخت داخل هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی ایرانی بخریم یا خیر را مطالعه کنید.

خرید گوشی از لحاظ رده کیفی

گوشی میان رده چی بخرم ؟

گوشی‌های میان رده یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار ایران و جهان هستند. گوشی‌های میان رده قیمت بسیار مناسبی دارند و از طرفی به سخت افزاری مجهز شده‌‌اند که برای انجام تمام کارهای روزانه و نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. با گوشی‌های میان‌رده می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید، بازی کنید، قدرت سخت افزاری مناسبی داشته باشید و امکاناتی مانند ضد آب بودن، شارژ سریع و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در مدل‌های میان‌رده پیدا می‌شود.ند که برای انجام تمام کارهای روزانه، کارهای نیمه حرفه‌ای و گاها حرفه‌ای مناسب است.

بنابراین به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی میان‌رده هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی میان رده چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی بالا رده چی بخرم ؟

اگر به دنبال گوشی‌هایی با کیفیت بهتر از مدل‌های میان رده هستید باید به سراغ بالارده‌ها بیایید. بالارده‌ها یا قاتلین پرچمدار مدل‌هایی هستند که از نظر کیفیت و قدرت سخت افزاری شباهت زیادی به پرچمداران دارند ولی قیمت آن‌ها نصف مدل‌های پرچمدار است. افرادی که به صورت حرفه‌ای با گوشی کار می‌کنند و نیاز به یک مدل همه‌چیز تمام دارند و از طرفی نمی‌توانند به اندازه یک پرچمدار هزینه کنند، باید به سراغ مدل‌های بالارده بیایند.

بنابراین به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی بالارده هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی بالارده چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی پرچمدار چی بخرم ؟

گوشی های پرچمدار با وجود قیمت بالای خود همیشه طرفداران خاص خود را دارند. یک گوشی پرچمدار نشان دهنده نهایت قدرت فنی، تکنولوژی و طراحی شرکت سازنده خود است. برای اینکه بتوان یک گوشی را پرچمدار نامید نیاز به بهترین سخت افزار، به‌روزترین سیستم نرم‌افزاری، بهترین قابلیت‌ها و بالاترین قیمت است.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید بهترین گوشی‌های بازار هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی پرچمدار چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی گران قیمت چی بخرم ؟

قیمت برای بسیاری از افراد جزو اولویت نیست، ممکن است شما محدودیت مالی نداشته باشید و بخواهید گران‌ترین گوشی بازار که معمولا با کیفیت‌ترین و قدرتمندترین بازار هم هست را خریداری کنید. برای خرید گوشی گران قیمت باید به سراغ مدل‌هایی بروید که قیمت دلاری بالایی دارند و از سخت افزار قدرتمند یا قابلیت‌هایی مانند نمایشگر تاشو یا بدنه‌ای از جنس طلا بهره‌می‌برند.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گران‌ترین گوشی‌های بازار هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی گران قیمت چی بخرم را مطالعه کنید.

خرید گوشی بر اساس کاربردهای متفاوت

گوشی برای خانم‌ها چی بخرم ؟

ممکن است شما خانم باشید یا بخواهید برای یک خانم گوشی بخرید. باید بدانید که کارایی و استفاده خانم‌ها و آقایان از گوشی متفاوت است. برخی از ویژگی‌های گوشی برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد، همچنین بهتر است هنگام خرید برای خانم‌ها به اندازه و وزن گوشی نیز توجه شود. به هر شکل گوشی‌هایی در بازار هستند که بیشتر از دیگر مدل‌ها برای خانم‌ها مناسب هستند و ما در یک مقاله به معرفی این مدل‌ها پرداخته‌ایم.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی مناسب خانم‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی مناسب برای خانم ها چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی بخرم

گوشی برای والدین چی بخرم ؟

استفاده پدرها و مادرها از تلفن همراه با روشی که ما از گوشی استفاده می‌کنیم متفاوت است. والدین نیازهایی دارند که باید برای خرید گوشی مناسب آن‌ها به این موارد توجه کرد.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی مناسب والدین هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی برای والدین چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی برای رانندگان تاکسی اینترنتی چی بخرم ؟

فعالیت در تاکسی‌های اینترنتی به یک شغل ثابت یا نیمه وقت برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. اما حضور در تاکسی‌های اینترنت علاوه بر گواهینامه و یک خودرو، به یک تلفن همراه نیاز دارد که مدام باید روشن باشد و با اتصال به اینترنت سفرهای جدید را دریافت کند. به همین دلیل بسیاری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی یک گوشی اختصاصی برای کار در تاکسی‌ها خریداری می‌کنند.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی برای کار در تاکسی‌های اینترنتی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی برای اسنپ و تپسی چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی خاص و متفاوت چی بخرم ؟

اگر از گوشی‌های لمسی که همگی شبیه به یکدیگر هستند و ویژگی‌هایی مشابه به یکدیگر دارند خسته شده‌اید و به دنبال یک مدل خاص با طراحی یا قابلیت‌های ویژه هستید، ما این مدل‌ها را به شما معرفی کردیم. البته گوشی‌های خاص کمتر در بازار ایران پیدا می‌شوند ولی باز هم از مدل‌هایی هستند که وقتی دیگران در دست شما ببیند قطعا متعجب و شگفت‌زده خواهند شد.

به این ترتیب اگر به دنبال خرید گوشی متفاوت و خاص هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی خاص چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی نخرم ؟

بله درست است! برخی از گوشی‌ها ارزش خرید ندارند و نباید آن‌ها را بخرید. برخی از گوشی‌های بازار یا به علت قدیمی شدن یا به علت آن که در آن رده قیمتی گوشی‌های بسیار بهتری وجود دارند، ارزش خرید ندارند.

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که گوشی‌هایی نباید بخرید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی چی نخرم را مطالعه کنید.

خرید گوشی در بازه‌های قیمتی مختلف

گوشی ارزان قیمت چی بخرم ؟

با افزایش قیمت ارز و هزینه‌ها در ایران، طبیعتا قیمت گوشی تلفن همراه به یک عامل تعیین کننده برای خرید آن تبدیل شده است. گوشی‌های ارزان قیمت می‌توانند از پس اجرای برنامه‌های روزانه بر بیایند و اگر قرار نیست که به شکل حرفه‌ای از گوشی استفاده کنید، لازم نیست هزینه زیادی هم برای آن صرف کنید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با قیمت اقتصادی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی ارزان قیمت چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی تا 5 میلیون تومان چی بخرم ؟

اگر به دنبال مدل خیلی ارزان نیستید یعنی تا حدود 4 و 5 میلیون تومان می‌توانید برای خرید گوشی هزینه کنید. در این رنج می‌توان تعدادی از بهترین میان‌رده‌های بازار را خریداری کرد، یعنی شرایط به گونه‌ای نیست که در رنج هزینه 4 تا 5 میلیون تومان، گوشی خوبی در بازار نباشد اما مدل‌های این رده همه‌چیز تمام نیستند.

البته باید بدانید مدل‌های این رده از نظر کیفیت ساخت و طراحی در رده معمولی هستند، اکثر گوشی‌ها با بدنه پلاستیکی ساخته شده‌اند و کیفیت نمایشگر، سخت‌افزار و دوربین آن‌ها قابل قبول است و شارژدهی مناسبی هم دارند.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با بودجه حدود 4 و 5 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی تا 5 میلیون چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی بخرم

گوشی تا 7 میلیون چی بخرم ؟

گوشی هایی که تا 7 میلیون تومان قیمت دارند، از بهترین مدل‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شوند، این گوشی‌ها شامل مدل‌هایی هستند که از نظر کیفیت بدنه نسبت به مدل‌های اقتصادی ویژگی‌های بهتری دارند، معمولا در این رده صفحه نمایش ضعیف دیده نمی‌شود و اکثر مدل‌ها از نمایشگرهای امولد استفاده می‌کنند. همچنین از نظر سخت‌افزار، دوربین و نرم‌افزار معمولا بهترین قدرت و بازدهی در میان مدل‌های میان‌رده در گوشی‌هایی با قیمت 7 میلیون تومان دیده می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با بودجه حدود 6 تا 7 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی تا 7 میلیون چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی تا 8 میلیون چی بخرم ؟

گوشی‌هایی که تا 8 میلیون تومان قیمت دارند جزو بهترین میان‌رده‌های بازار هستند، گوشی‌هایی که از نظر قدرت سخت افزاری، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت، در بازار میان‌رده حرف اول را می‌زنند و اگر بخواهید مدل بهتری بگیرید باید به سراغ مدل‌های بالارده و سپس پرچمدار بروید.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با بودجه حدود 7 تا 8 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی تا 8 میلیون چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی چی بخرم

گوشی تا 10 میلیون چی بخرم ؟

در مقاله معرفی بهترین گوشی های تا 10 میلیون تومان ما بالارده‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که تا حدودی قاتل پرچمدار محسوب می‌شوند. گوشی‌های تا 10 میلیون تومان یا همان مدل‌های تا 7 و 8 میلیون هستند که با رم و حافظه بالا می‌توانید با قیمت حدود 10 میلیون تومان خریداری کنید یا آن که مدل‌های جدیدی هستند که با قیمت 10 میلیون تومان و کیفیت بسیار بالا قابل خریداری هستند.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با بودجه حدود 10 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی تا 10 میلیون چی بخرم را مطالعه کنید.

گوشی تا 12 میلیون چی بخرم ؟

می‌توانم به شما گارانتی دهم که با بودجه حدود 12 میلیون تومان می‌توانید یک گوشی بسیار با کیفیت خریداری کنید و از تمامی مشخصات آن مانند نمایشگر، سخت افزار، دوربین، باتری و غیره رضایت کامل داشته باشید. در این رده دیگر مدل بد نداریم اما با این وجود باز هم برخی از مدل‌ها ارزش خرید بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند که در مقاله اختصاصی خرید گوشی تا 12 میلیون تومان آن‌ها را معرفی کردیم.

بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با بودجه حدود 12 میلیون تومان هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله گوشی تا 12 میلیون چی بخرم را مطالعه کنید.

 

 

2 در مورد “گوشی چی بخرم؟ راهنمای جامع خرید گوشی با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH