گوشی برای بازی

معرفی بهترین گوشی‌های گیمینگ در رنج‌های مختلف

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی برای بازی در رنج قیمت مختلف پرداختیم تا با خرید گوشی گیمینگ همه بتوانند در گوشی بازی کنند و لذت ببرند.

گوشی ‌های گیمینگ به نوعی خاص هستند، قیمت‌شان سر به فلک کشیده و در ایران هم به همین راحتی پیدا نمی‌شوند! به همین دلیل ما در جدیدترین مقاله خود به سراغ چند گوشی برای بازی رفته‌ایم که در دسته تلفن‌های گیمینگ قرار نمی‌گیرند اما قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی آن‌ها (در رده قیمتی خودشان) در حد یک تلفن مخصوص بازی است. سعی کردیم در هر رده قیمتی و حتی مدل‌های ارزان قیمت نیز بهترین گوشی‌ها برای بازی کردن را معرفی کنیم تا همه افراد با هر بودجه‌ای بتوانند به خواسته خودشان برسند.

در این مقاله تنها گوشی‌ها بر اساس مناسب گیمینگ بودن سنجیده و انتخاب شده‌اند، در مقاله گوشی چی بخریم ؟ تمام فاکتورهایی که هنگام خرید گوشی باید به آن دقت کنید، توضیح داده شده و بهترین گوشی‌های هر بخش معرفی شده است.

در گذشته بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون تومان، بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان، بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان ، بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان ، بهترین گوشی سامسونگ و بهترین گوشی های شیائومی را به شما معرفی کردیم.

پیش از هر چیز ابتدا از شما می‌خواهیم تا نگاهی به مقاله ما در رابطه با راهنمای کامل خرید گوشی‌های گیمینگ بیندازید و بدانید که چه چیزی در مشخصات یک گوشی برای گیمرها از اولویت بالایی برخوردار است.اگر به‌دنبال خرید بهترین گوشی‌ گیمینگ با بودجه مشخصی هستید، در این مطلب قدرتمندترین و سرسخت‌ترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار ایران برای تجربه ساعت‌ها بازی‌کردن را به شما معرفی می‌کنیم.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت سخت‌افزار‌های به‌کار رفته در گوشی‌های هوشمند و بهبودهای نرم‌افزاری متعدد بیش از هر زمان دیگری شاهد قدرت‌نمایی گوشی‌های گیمینگ از شرکت‌های مختلف هستیم. بسیاری از گوشی‌های گیمینگ حاضر در بازار توانایی رقابت با کنسول‌های بازی جیبی و قابل‌حمل همانند نینتندو سوییچ را دارند. از‌ این‌رو در انتخاب گوشی‌های گیمینگ قدرتمند گزینه‌های بسیار زیادی پیش‌رو شما قرار دارد، اما نکته مهم این است که باتوجه به‌هزینه‌ای که برای خرید گوشی گیمینگ خواهید پرداخت، بهترین گزینه ممکن از تمامی جنبه‌ها را انتخاب کنید.

وقتی که صحبت از بازی‌کردن با گوشی می‌شود، از جمله اولین امکانات ضروری یک گوشی گیمینگ، یک صفحه‌نمایش بزرگ با کیفیت بسیار بالا و نرخ‌نوسازی زیاد است تا از لحاظ بصری بهترین تجربه ممکن را برای کاربران به ارمغان بیاورد. مورد مهم دیگر، باتری گوشی است؛ بی‌شک اجرای بازی‌ از فعالیت‌های سنگین با پردازش فراوان به حساب می‌آید، این بدین معناست که گوشی گیمینگ مدنظر شما باید از یک باتری حجیم به‌همراه قابلیت شارژ سریع بهره‌مند باشد. امکانات جانبی دیگری مانند برخورداری از قابلیت‌های نرم‌افزاری مختص بازی، بلندگوهای استریو و برخورداری از سیستم خنک‌کننده کارآمد در تجربه بازی شما تاثیر درخور توجه‌ای خواهد داشت.

در زمان خرید گوشی گیمینگ، علاوه‌بر نکاتی که بالاتر گفته شد مهم‌ترین بخش، بررسی مشخصات سخت‌افزاری گوشی است. در قلب مشخصات سخت‌افزاری گوشی، تراشه اصلی آن قرار دارد که همراه‌با پردازنده گرافیکی بار پردازش‌های سنگین بازی‌ها را بر دوش دارند. به‌طور خلاصه اصلی‌ترین مواردی که در این بخش باید به‌آنها توجه کنید برخورداری از پردازنده اصلی و گرافیکی قدرتمند، باتری پرظرفیت، حافظه کافی رم، نمایشگر بزرگ با نرخ‌نوسازی بالا، ویژگی‌های نرم‌افزاری به‌روز مانند رابط‌کاربری و گیم‌لانچر مناسب و خنک‌کننده پاسخگو برای حفظ عملکرد پردازشی هستند که تمامی این موارد را همراه با توضیحات بسیار کامل‌تری در مقاله راهنمای کامل خرید گوشی گیمینگ شرح داده‌ایم.

در این مقاله، بهترین گوشی‌های گیمینگ در رده‌های قیمتی مختلف را به‌ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌قیمت‌ترین مدل لیست کرده‌ایم و توضیحات کاملی از هر گزینه در اختیار شما قرار می‌دهیم. باتوجه به نوسانات لحظه‌ای و ناپایداری در قیمت گوشی‌ها، در این فهرست قیمت گوشی‌ها را درج نکرده‌ایم اما تمام پیشنهادات پیش‌رو بهترین‌ها درمقایسه با مدل‌های هم‌قیمت به شمار می‌آیند.

پیش از ادامه مقاله پیشنهاد میکنم نگاهی به لیست قیمت گوشی سامسونگ بیندازید.

پیش از ادامه مقاله پیشنهاد میکنم نگاهی به لیست قیمت گوشی شیائومی بیندازید.

گوشی پوکو X5 پرو

نمی‌توان به سراغ مدل‌های گیمینگ رفت ولی حرفی از سری پوکو X یا حتی پوکو F به میان نیاورد. با توجه به کیفیت بالا و محبوبیت سری پوکو X3 انتخاب جانشین برای آن کمی دشوار است. سال گذشته X4 پرو 5G تا حد زیادی توانست قدم در جای مدل پوکو X3 پرو بگذارد اما این مدل آن چیزی نبود که طرفداران پوکو انتظار داشتند. اما امسال به نظر می‌رسد که پوکو X5 پرو می‌تواند نام سری پوکو X را دوباره زنده کند.

این مدل ویژگی اصلی سری پوکو X را در خود جای داده است. قدرت سخت افزاری بالا و بازدهی مناسب، اولین انتظار مردم از سری پوکو X است و این مدل با تراشه اسنپدراگون 778G همین وظیفه را بر دوش دارد.

باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی انرژی لازم برای بازی در مدت زمان طولانی را به شما می‌دهد، اما اگر شارژ شما تمام شد، با شارژر 67 واتی به سرعت می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب پوکو X5 پرو نمایشگر 6.6 اینچی امولد دالبی ویژن با توانایی نمایش یک میلیارد رنگ و رفرش‌ریت 120 هرتز است که به طور کلی تجربه گیمینگ شما را دگرگون می‌کند.

این مدل با بدنه پلاستیکی ساخته شده و ضد آب نیست که البته با توجه به قیمتش می‌تواند توجیه پذیر باشد، اما روکش گوریلا گلس 5 بر روی نمایشگر تا حد زیادی از خط و خش روی آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات پوکو X5 پرو:

  • نمایشگر 6.6 اینچی امولد و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 778G
  •  رم 6 و 8 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 108+8+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 67 واتیپ

بهترین گوشی گیمینگ با قیمت مناسب: پوکو F4 GT

سری پوکو F به قدرت بالا و ویژگی‌های لازم برای کار سخت‌افزاری سنگین مانند اجرای بازی‌های مختلف شناخته می‌شوند. پوکو F4 GT از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد که در مقایسه با پوکو X5 پرو درتمامی زمینه‌های عملکردی در حین بازی مانند سرعت کلاک بیشتر و مصرف کمتر باتری بهتر عمل می‌کند.

از دیگر امکانات جالب این گوشی گیمینگ سیستم خنک‌کننده مایع آن است که به پایداری عملکرد پردازنده زیر بار سنگین کمک شایانی می‌کند و پس از گذشت مدتی از بازی نگران داغ‌شدن بیش‌از حد دستگاه و افت نرخ‌فریم نمی‌شوید.

گوشی برای بازی

گوشی پوکو F4 GT قابلیت‌های جذاب متعددی دارد، تریگرهای گیمینگ، نمایشگر امولد با قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ و برخورداری از نرخ‌نوسازی 120 هرتز و به‌همراه داشتن بلندگوهای استریو از جمله این امکانات هستند. ظرفیت باتری 4700 میلی‌‌آمپر ساعت است ولی با شارژر فوق‌سریع 120 واتی می‌توانید گوشی را در کمتر از نیم ساعت کامل شارژ کنید. همچنین شارژر به شکلی طراحی شده که کمترین بیرون زدگی را داشته باشد تا در هنگام بازی هم بتوانید گوشی خود را شارژ کنید.

طراحی زیبای این مدل، بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی هرچند استحکام بالایی به این مدل می‌دهند ولی پوکو F4 GT ضد آب نیست.

مشخصات پوکو F4 GT:

  • نمایشگر 6.6 اینچی امولد و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1
  •  رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 64+8+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 120 واتی

این مطلب را نیز بخوانید: گوشی تا 12 میلیون تومان چی بگیریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی A73

قطعا گلکسی A73 از آن مدل‌هایی نیست که در دست بگیرید و بگویید: چه گوشی گیمینگ جذابی! زیرا این مدل برای استفاده عادی روزانه ساخته شده، ولی سخت‌افزار قدرتمند آن اجازه می‌دهد تا به عنوان یک گوشی گیمینگ بتوانیم از آن استفاده کنیم. گلکسی A73 در رده خود از قدرتمندترین گوشی‌های بازار است. مشخصات این گوشی تا حد زیادی به پوکو f5  پرو شباهت دارد و می‌توان گفت نمونه سامسونگ همان گوشی محسوب می‌شود. این مدل با تراشه اسنپدراگون 778G و در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت رم به بازار آمده است. با این تراشه می‌توان تمام بازی‌های مشهور و سنگین را با کیفیت بالا اجرا کرد.

در عین حال نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی سوپرامولد پلاس با رفرش‌ریت 120 هرتز دومین ویژگی است که ما را برای استفاده گیمینگ گلکسی A73 متقاعد می‌کند. این مدل طراحی بسیار خوب و سبکی دارد و راحت می‌توانید با آن بازی کنید. بدنه گوشی بالارده سامسونگ از پلاستیک ساخته شده ولی ضد آب است. این مدل همچنین به باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که هرچند شارژر درون جعبه نیست ولی از سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A73 از آن مدل‌هایی است که هم برای استفاده روزمره و هم استفاده گیمینگ مناسب است و با خرید آن می‌توانید تمام نیازهای خود از یک تلفن همراه را رفع کنید.

مشخصات گلکسی A73:

  • نمایشگر 6.7 اینچی سوپرامولد پلاس و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 778G
  •  رم 6 و 8 گیگابایت
  • دوربین اصلی چهارگانه 108+12+5+5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی

بهترین گوشی بالارده برای بازی: سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

خوشبختانه سامسونگ مدلی اقتصادی‌تر با کیفیت ساخت اندکی کم‌تر و نه‌چندان پر زرق‌وبرق اما با مشخصات سخت‌افزاری تقریبا برابر از خانواده کهکشانی گلکسی S21 برای طرفداران خود تولید کرده است.

این سری FE در بخش‌های مختلفی از خانواده خود ضعیف‌تر است اما در بخش‌های مهم برای یک گوشی برای بازی با برادرهای بزرگ خود یکسان عمل می‌کند. اولین ویژگی چشمگیر این گوشی اقتصادی محبوب نمایشگر 6.4 اینچی از نوع داینامیک امولد 2X آن با دقت‌رنگی بسیار بالاست که به‌زیبایی هرچه تمام، بازی‌های مختلف را تا نرخ‌فریم 120 هرتز برای شما به‌تصویر می‌کشد.

پردازنده به‌کار رفته در دستگاه، اسنپدراگون 888 است که درکنار پردازنده گرافیکی Adreno 660 به‌خوبی شاهد درخشش عملکردشان در بازی‌های موبایل هستیم. گلکسی S21 FE نه‌تنها یک تجربه گیمینگ بی‌نظیر را به کاربران ارائه می‌دهد، بلکه تمامی امکانات جذاب لازم یک گوشی هوشمند را درخود جای داده است.

گوشی برای بازی

شاید پلاستیکی بودن قاب پشتی گوشی به‌مذاق برخی کاربران خوش نیاید اما درعوض، دربخش سخت‌افزاری آن را جبران کرده است.

داشتن گواهی معتبر IP68 ضدآب بودن گوشی را تضمین می‌کند و دوربین سه‌گانه گلکسی S21 FE که کیفیت بسیار بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری دارد درکنار وجود حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، به ارزش‌خرید این محصول می‌افزایند. اگر بخواهیم معایب گوشی را بگوییم، عمر باتری نه‌چندان زیاد، نداشتن جک 3.5 میلی‌متری هدفون از جمله مواردی هستند که می‌توان به‌آنها اشاره کرد.

مشخصات گلکسی S21 FE:

  • نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک امولد 2X و 120 هرتز
  • پردازنده اگزینوس 2100
  •  رم 6 و 8 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 12+8+12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 4500  میلی‌آمپرساعتی

بهترین گوشی بالارده برای بازی: شیائومی 12T Pro

شیائومی سال میلادی گذشته، یکی از بهترین مدل‌های اقتصادی گیمینگ خود را همراه‌ با امکانات بی‌شمار و فوق‌العاده به بازار عرضه کرد. باوجود مشخصات درخشانی از گوشی نظیر صفحه‌نمایش امولد بزرگ 6.6 اینچی با نرخ‌نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن درکنار طراحی زیبای گوشی با بدنه شیشه‌ای و حفاظت از پنل جلویی با محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 5، وجود همچنین برچسب قیمتی برای گوشی شما را شگفت زده می‌کند.

شیائومی 12 تی پرو به‌لطف پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، امتیازات قابل‌توجه‌ از بنچمارک‌‌های معتبر دریافت کرده است و اصطلاحا زور کافی برای اجرای تمام بازی‌های سنگین را دارد.

گوشی برای بازی

افزون‌بر قدرت مثال‌زدنی تراشه اصلی دستگاه، برخورداری از گیم‌لانچر اختصاصی شیائومی، یعنی گیم‌توربو سبب شده تا گوشی هنگام بازی قادر به بهره‌گیری از تمام توان سخت‌افزاری دستگاه باشد. در این مدل نیز باتری از ظرفیت بالای 5000 میلی‌آمپرساعت برخوردار است که قابلیت شارژ 120 واتی دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی پشتیبانی از فناوری 5G است که البته شاید برای بسیاری از کاربران درون ایران فعلا اهمیت چندانی نداشته باشد. بنابرین با خرید این گوشی نه‌تنها از یک وسیله گیمینگ قدرتمند بهره‌مند می‌شوید، همچنین گوشی با بدنه‌ای شیشه‌ای صاحب می‌شوید که حس پریمیوم بودن را به کاربر القا می‌کند.

مشخصات شیائومی 12T پرو:

  • نمایشگر 6.6 اینچی امولد و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  •  رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 200+8+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 120 واتی

گوشی سامسونگ گلکسی S23

شاید گلکسی S23 اولترا قدرتمندترین مدل سامسونگ باشد و بتوان آن را به عنوان گزینه اول گیمینگ معرفی کرد، ولی با توجه به قیمت نجومی این مدل دربازار ایران، با صرف هزینه کمتر می‌توانید مدلی با کیفیت نزدیک به گلکسی S23 اولترا را خریداری کنید.

سری S23 سامسونگ درتقریبا همه بخش‌های کلیدی یک گوشی‌هوشمند بسیار عالی عمل کرده‌اند و در زمینه گیمینگ نیز سنگ‌تمام گذاشته‌اند. این مدل از نظر سخت‌افزاری از همان تراشه مدل اولترا استفاده می‌کند که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده و قدرتی بیشتر نسبت به دیگر پرچمداران اندرویدی دارد. درحقیقت تفاوت اصلی این‌ گوشی‌ها در دوربین‌ و کیفیت نمایشگر آنهاست، اما درسایر بخش‌ها به‌ویژه سخت افزار، مشخصات یکسان هستند.

بنابرین درهنگام اجرای بازی‌ها، نرخ‌فریم 60 را با پشتیبانی 120 هرتزی نمایشگر به‌راحتی می‌توان تجربه کرد. باتری گلکسی S23 درقیاس با دو نسخه دیگر کمی کم‌حجم‌تر است اما سرعت شارژ یکسانی دارند، هر سه مدل دارای حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر هستند و هر سه با داشتن استاندارد IP68 ضدآب هستند. نکته مهم برای طرفداران گیم، پایداری سخت افزار در هنگام انجام بازی است، خوشبختانه عملکرد گوشی در طول زمان بازی به‌لطف سیستم خنک‌کننده پایدار بوده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

درست است‌ که سری S23 بهترین پرچم‌داران سامسونگ تابه‌امروز به‌شمار می‌آید ولی شاید باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ 25 واتی جزو نقاط ضعف این مدل باشند.

مشخصات گلکسی S23:

  • نمایشگر 6.1 اینچی داینامیک امولد 2X و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه گلکسی
  •  رم 8 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 50+10+12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی
  •  اندروید 13
  • باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی

گوشی موتورولا ادج 30 پرو

موتورلا درسال‌های اخیر با عرضه گوشی‌های قدرتمند و دارای امکانات بی‌شمار رقابتی جدی را با شرکت‌های بزرگ مثل سامسونگ، شیائومی و اپل به‌راه انداخته که پرچم‌داران این شرکت آمریکایی درخط مقدم آن قرار دارند.

موتورولا ادج 30 پرو هم در همین دسته قرار می‌گیرد، گوشی که دست کمی از دیگر پرچمداران مشهور بازار ندارد ولی به دلیل نام آشنا بودن در میان خریداران، قیمت آن بسیار مناسب است و با توجه به قدرت بالایی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران بازی باشد.

درهمین ابتدای کار به سراغ سخت‌افزار و عملکرد گوشی می‌رویم؛ تراشه اصلی به‌کار برده شده در موتورولا ادج 30 پرو اسنپدراگون 8 نسل 1 از شرکت کوالکام است که نیازی به‌تعریف عملکرد قوی آن در اجرای بازی‌ها نیست. پردازنده گرافیکی همراه‌ با اسنپدراگون، Adreno 730 است که در زمینه رندر و بهره‌وری از انرژی بهبود‌های درخورتوجهی داشته است.

گذشته از عملکرد فوق‌العاده گوشی در بخش سخت‌افزار، موتورولا طراحی بسیار زیبایی برای این پرچم‌دار خود درنظر گرفته و از لحاظ کیفیت بدنه نیز با‌ به‌کارگیری محافظ شیشه‌ای در جلو و عقب گوشی ، به ظاهر جذاب آن افزوده است.

گوشی برای بازی

گوشی که برای بازی نیاز دارید باید یک نمایشگر فوق‌العاده داشته باشد، موتورولا در ادج 30 پرو با داشتن نمایشگر با کیفیت اولد 144 هرتزی با قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ و پشتیبانی از +HDR10 سنگ تمام گذاشته و یکی از بهترین نمایشگرها در میان مدل‌های معرفی شده در این مقاله را دارد.

باتری این گوشی 4800 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که شاید زودتر از دیگر مدل‌ها شارژش تمام شود، اما با شارژر 68 واتی تنها در مدت یک ربع می‌توانید 50 درصد گوشی را شارژ کنید، این یعنی هر موقع به شارژ لازم داشتید می‌توانید به سرعت گوشی را شارژ کنید.

اندروید 12 قابل آپدیت شدن به اندروید 13، دوربین‌های با کیفیت و اسپیکر استریو با بلندی صدای مناسب از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

مشخصات ادج 30 پرو:

  • نمایشگر 6.7 اینچی اولد و 144 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1
  •  رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 50+50+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی
  •  اندروید 12
  • باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 67 واتی

بهترین گوشی آیفون برای بازی: آیفون 13 پرو مکس

از آنجایی که سری آیفون 14 در ایران رجیستری نمی‌شود، می‌توانیم، آیفون 13 پرو مکس را به عنوان قدرتمندترین نماینده آیفون در این فهرست نام ببریم. آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان مدلی شناخته می‌شود که بیشتر امکانات و ویژگی‌های برتر گوشی‌های هوشمند را درخود جای داده است.

سری آیفون برای تجربه گیمینگ سابقه خوبی دارد و هماهنگی بی‌نظیر بین سخت‌افزار و نرم‌افزار باعث می‌شود تجربه خوبی را از بازی کردن با یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌‌های هوشمند اپل داشته باشید. کیفیت بالای محصولات اپل همواره زبان‌زد خاص‌وعام بوده و آیفون 13 پرو مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست، پنل پشتی و جلویی تماما با شیشه محافظتی پوشیده شده‌اند و جنس بدنه از استیل ضد زنگ است.

معرفی بهترین گوشی‌های گیمینگ در رنج‌های مختلف

وظیفه عملیات‌های پردازشی بازی‌ها برعهده پردازنده خارق‌العاده اختصاصی اپل، یعنی A15 Bionic است که توانایی اجرای همه بازی‌های روز موبایل با بالاترین تنظیمات‌گرافیکی و نرخ‌فریم پایدار را دراختیار دارد.

یکی از پیشرفت‌های حائز اهمیت برای گیمرهای موبایل در آیفون 13 پرو مکس درمقایسه با نسل قبلی خود یعنی آیفون 12، نرخ‌نوسازی 120 هرتز نمایشگر است که در سری آیفون 12 این مقدار 60 هرتز بود.

باتری 4352 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ کمتر نسبت‌به رقبا، وزن نسبتا زیاد، نبود درگاه USB-C و بریدگی زیاد نمایشگر از آن دسته مواردی هستند که شاید باعث شوند شما در خرید این مدل شک کنید، ولی قدرت بالای پردازشی آیفون 13 پرو مکس اصل مهمی است که نباید فراموش کرد.

مشخصات آیفون 13 پرو مکس:

  • نمایشگر 6.7 اینچی سوپر رتینا اولد XDR و 120 هرتز
  • پردازنده A15 بایونیک
  •  رم 6 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 12+12+12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی
  •  آی‌او‌اس 15
  • باتری 4352 میلی‌آمپرساعتی

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی بهترین گوشی‌های 5G بازار

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی: گلکسی S23 اولترا

اگر یک هیولا برای اجرای هر نوع بازی می‌خواهید، می‌توانید به سراغ پرچمدار جدید سامسونگ بیایید. این مدل هر چند طراحی خاص گیمینگ ندارد ولی آنقدر قدرت دارد که از پس اجرای هر نوع بازی بر می‌آید. همانطور که در بخش معرفی گلکسی S23 گفتیم، سامسونگ در این مدل از تراشه خاص اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه گلکسی بهره می‌برد که اورکلاک شده و قدرت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌هایی که این تراشه را دارند، تولید می‌کند.

پرچمدار سامسونگ با سریع‌ترین حافظه فلش موجود در بازار عرضه شده که با وجود تراشه قدرتمند و رم در دو نسخه 8 یا 12 گیگابایتی، به راحتی هر بازی را اجرا می‌کند.

البته این گوشی آنقدر قابلیت دارد که در مواقعی که قصد بازی ندارید، می‌توانید از قابلیت‌‌های دیگر آن استفاده کنید، قلم S Pen یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود که در هیچ گوشی دیگری به جز مدل‌های پرچمدار سامسونگ نمونه آن را ندارید. همچنین دوربین 200 مگاپیکسلی این مدل یکی از بهترین دوربین‌هایی است که در بازار فعلی می‌توانید پیدا کنید.

نمایشگر6.8 اینچی داینامیک امولد 2X به همراه تراکم 500 پیکسل در هر اینچ و رفرش‌‌ریت 120 هرتز، از مواردی است که تا تجربه نکنید، متوجه نخواهید شد تا چه مقدار می‌تواند بر روی تجربه گیمینگ شما تاثیر بگذارد، موارد دیگر مانند اندروید 13، باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی سرعت شارژ تا 45 وات هم از نکات قابل توجه این مدل هستند.

مشخصات گلکسی S23 اولترا:

  • نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک امولد 2X و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه گلکسی
  •  رم 8 و 12 گیگابایت
  • دوربین اصلی چهارگانه 200+12+10+10 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی
  •  اندروید 13
  • باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی

بهترین گوشی برای بازی: زد‌تی‌ای نوبیا رد مجیک 8 پرو

اگر به دنبال بهترین تجربه گیمینگ بر روی گوشی‌‌ها هستید، رد مجیک 8 پرو یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این گوشی فقط برای بازی ساخته شده و به طور کلی یک طراحی گیمینگ دارد. البته چنین مدل‌های خاصی به سختی در بازار ایران پیدا می‌شود ولی چند فروشگاه هستند که این مدل را به فروش می‌رسانند و اگر خیلی طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، می‌توانید در بازار به دنبال آن‌ها بروید.

وجود یکی قدرتمندترین تراشه‌های بازار یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 در یک گوشی گیمینگ بسیار واجب است. اما این گوشی توانسته این کار را به یک لول دیگر نیز ببرد، نه تنها از تراشه نام برده شده استفاده می‌کند بلکه با اورکلاک کردن، نسبت به دیگر گوشی‌هایی که از این تراشه استفاده می‌کنند عملکردی بهتر را ارائه می‌کند.

در کنار این تراشه از 8 تا 16 گیگابایت رم نیز قرار داده شده که بسته به مدل مورد نیاز می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. با استفاده از اسپیکرهای استریو، این گوشی صدایی بی‌نقص را هنگام بازی کردن در اختیار شما می‌گذارد که با جرات می‌توان گفت اسپیکرهای این گوشی جزو بهترین‌ها در بازار ایران است.

گوشی برای بازی

صفحه نمایش گوشی 6.8 اینچی از نوع امولد با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی است که با توجه به کیفیتی که دارد برای انجام بازی فوق‌العاده است، ضمن آنکه نباید از ویژگی نرخ تاچ 520 هرتزی نمایشگر غافل شد.

در مدل سال قبل رد مجیک از باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپرساعتی استفاده شده بود که این ظرفیت ارتقا پیدا کرده و به 6000 میلی‌آمپر رسیده که برای استفاده گیمینگ مناسب است. البته هنگامی که شارژ گوشی شما به پایان رسید می‌توانید با شارژر 65 واتی در عرض کمتر از یک ساعت گوشی خود را شارژ کنید. نسخه چینی از شارژ سریع 80 واتی و نسخه جهانی از شارژ سریع 65 واتی استفاده می‌کنند.

نوبیا رد مجیک 8 پرو در تست‌های بنچ‌مارک یکی از بالاترین امتیازات را به دست آورده و از مدل‌هایی مانند گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرومکس بسیار قدرتمندتر است.

فریم آلومینیومی، تریگرهای گیمینگ و سیستم کولینگ داخلی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی گیمینگ هستند.

مشخصات نوبیا رد مجیک 8 پرو:

  • نمایشگر 6.8 اینچی  امولد و 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2
  •  رم 8 و 12 و 16 گیگابایت
  • دوربین اصلی سه‌گانه 50+8+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  •  اندروید 13
  • باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 67 واتی

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در رابطه با خرید گوشی گیمینگ می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

546 در مورد “معرفی بهترین گوشی‌های گیمینگ در رنج‌های مختلف”

  1. سلام من تا۲۰میلیون میخوام گوشی بگیرم وگرافیک فریم ریت کالاف مهمه میشه بهترین گوشی تا ۲۰میلیون بگید و اینکه شیائومی باشه یا پوکو

  2. سلام برای کلش اف کلنز یک گوشی ارزان هم کافیه ولی موقع ضبط فیلم از این بازی بدون لگ چه گوشی پیشنهاد میدین؟ ممنون

  3. سلام لطفا دیوایس با رنج قیمت پایین که برا پابجی ۶۰ fps یا همون فریم رو اجرا میکنه چند مورد پیشنهاد کنین

        1. سعید صانعی

          با این هزینه نمیشه گوشی خوبی برای بازی خرید، مگر اینکه دست دوم بگیرید

  4. سلام وقت بخیر
    من چن روز پیش گوشی POCO GT
    256 با رم 8 رو بعد از کلی تحقیق و پرسجو خریدم ولی موقع خرید فروشنده گفت این مدل گوشی مشکلات داره
    حتی چن مورد مرجوعی داشته که گوشی خود به خود خاموش شده و دیگه روشن نشده
    ضمن این که این فروشنده از پردازنده این گوشی خیلی ایراد گرفت و گفت خیلی ضعیفه
    تهش گفت این گوشی نهایت یک یا دو سال عمر میکنه
    حقیقتش خیلی ترسیدم چون من خیلی تلاش کردم تا پول این گوشیو جور کنم
    میشه لطف کنید و یه توضیح بهم بدید که چقدر حرف های این آقای فروشنده صحت داره؟؟؟
    ممنون از شما و سایت خوبتون

    1. اشکان ادیبی

      با سلام، این که اون فروشنده چرا اون حرفارو زده واقعا مشخص نیست شاید می‌خواستن یه گوشی دیگه بهتون بفروشن، ولی حرفاشون تقریبا اصلا درست نیست. این گوشی کیفیت بالایی دارد و می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

  5. من گوشی نوت یازده با حافظه ۱۲۸ گیگ و رام۴ و اسنپدراگون ۶۸۰ دارم میتونم کالاف را بدونه لگ اجرا کنم

    1. سعید صانعی

      برای اینکه جواب دقیق رو دریافت کنید، صبر کنید تا نقد و بررسی این گوشی در سایت منتشر بشه ولی بعید میدونم در حالت اولترا به خوبی اجرا بشه

  6. سلام وقت بخیر
    میشه لطف کنید و بگید بین پوکو GT و Note 11 کدوم مناسب تره؟
    واس انجام کارهای روزانه میخوام

    1. اشکان ادیبی

      با سلام، بین دو گزینه‌ای که فرمودید پوکو با برتری‌های متعدد ارزش هزینه اضافه‌تر را دارد. اما توصیه می‌شود گوشی با صفحه نمایش LCD خریداری نکنید چرا که تفاوت کیفیت بسیار زیادی دارد. هر دو گوشی که فرمودید LCD بوده که گوشی پوکو F3 جایگزین مناسبی است.

  7. سلام دوست عزیز
    خدا قوت بابت بابت سایت خوبتون
    یه سوال از خدمت شریفتون داشتم
    من بین گوشی های poco GT و Note 10s موندم
    اینو بگم که واس کارهای عادی روزانه از گوشی استفاده میکنم
    و اگرم فرصت کردم بازی کنم
    اونم بازی های خیلی سبک
    ممنون میشم جوابمو بدید

    1. اشکان ادیبی

      با سلام، بین این دو گزینه‌ای که فرمودید، پوکو گوشی به مراتب بهتری است که می‌توان گفت ارزش اختلاف هزینه را دارد اما گوشی نوت 10اس هم گوشی خوبی هست و از پس کارایی که فرمودید بر می‌آید. با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

  8. سلام میشه با گوشی سامسونگ a32 کلش اف کلنز بازی‌کردن حافظه ۱۲۸ گیگابایت ضرر به گوشی نمیرسه

    1. روح الله رفیع نیا

      سلام وقت بخیر
      میشه لطف کنید و راهنماییم کنید که از بین این گوشی ها کدومو بخرم؟
      X3 pro و X3 GT و Redmi Note 10 pro
      اینو بگم که اصلا اهل گیم بازی کردن نیستم
      فقط کارهای عادی مثل واتساب و تلگرام نهایتش عکس گرفتن
      میخام یه گوشی بگیرم که تا چند سال دستم باشه و به این زودی ها قدیمی نشه
      گوشی که فعلا دستمه سامسونگ J5 مدل 2015
      که خب دیگه قدیمی شده و باتریش گیر نمیاد …….

      1. سعید صانعی

        سلام، با توجه به نیاز شما به نظرم بهتره گوشی سامسونگ بگیرید و من مدل گلکسی a52 رو بهتون پیشنهاد می‌کنم

        1. تا بازه ی قیمتی ۱۰ میلیون گوشی میخوام که فرتنایت و بدون لگ بیاره آیا گوشی هست؟؟

  9. سلام من قبلا راجب گوشی گلکسی m12 بهتون پیام دادم میخواستم آخرین سوال هم رو بپرسم اینه که اون بازی های که گفتم(فری فایر. کانتر۲. ماینکرافت و شادوفایت۲) با بازی کردنشون به گوشی آسیب نمیزنن و عمر گوشی پایین نمیارن؟(البته زیاد نمی خوام به گوشی فشار بیارم و ازش کار بکشم)

    1. سعید صانعی

      سلام، در حالت عادی بازی کردن باعث کاهش عمر گوشی نمیشه، فقط نباید خیلی به گوشی فشار بیارید، یعنی به شکلی بازی کنید که گوشی داغ نکنه، بازی کردن به صورت مداوم، یا بازی کردن در هنگام شارژ، باعث داغ شدن گوشی میشه

  10. یعنی وقتی پردازش و…… گوشی های شیائومی افت میکنه یعنی لگ زیاد میزنه و ارزش خرید نداره؟؟؟؟

    1. سعید صانعی

      بستگی داره شما چند سال بخواهید از گوشی استفاده کنید، به طور کلی عمر مفید برای گوشی 3 سال هست، یعنی شما بعد از 3 سال بهتره گوشیتون رو عوض کنید، چون خود به خود بازدهیش میاد پایین، حالا بر اساس بررسی‌ها این عمر مفید برای گوشی‌های شیائومی دو سال هست، که البته به خیلی از شرایط مانند نحوه استفاده شما از گوشی بستگی داره، قطعا اگر کمتر به گوشی فشار بیارید، عمر مفیدش طولانی‌تره و اگه بیشتر بهش فشار بیارید، عمرش کمتر میشه و
      افت پردازشی هم به شکلی نیست که گوشی کلی لگ داشته باشه و دیگه نشه ازش استفاده کرد، ولی قدرت سخت افزاری به هر شکل یک یا دو لول افت میکنه

      1. سعید صانعی

        عمل خواصی لازم نیست، اگر گوشی و سیمکارت از 4.5G+ پشتیبانی کنند، خود گوشی به این سرعت میرسه

        1. من الان گوشیم پوکو ام ۳ بعد سیکارتمو تازه فور جی کردم سیمکارت جدید گرفتم ولی فور جی نشون میده

        2. سعید صانعی

          اولین نکته این هست که نقشه پوشش 4.5G همراه اول یا ایرانسل (بسته به سیمکارتی که دارید) رو بررسی کنید شاید کلا 4.5G در منطقه شما راه‌اندازی نشده باشه، نکته دوم این هست که در تنظیمات گوشی، بخش SIM CARDS & MOBILE NETWORK گزینه Dual 4G رو غیرفعال کنید. بعد سیمکارت مورد نظرتون رو از همین بخش انتخاب کنید و گزینه 4.5g رو براش فعال کنید، به این شکل سیمکارت مورد نظرتون 4.5G میشه و میتونید فقط با اون سیمکارت به 4.5g وصل بشید

  11. سلام پمپ m3 برای کالاف خوبه ؟؟؟
    بعد که میگن عمر مفید گوشی های شیائومی کمتره یعنی چی یعنی اینکه اون گوشی رو باید بندازیم سطل آشغال یعنی سرعت پردازش برای گیم میاد پایین؟؟؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، بله گوشی پوکو m3 برای بازی کالاف خوبه، من نقد و بررسی این گوشی رو نوشتم میتونید از این لینک بخونید
      مورد دوم هم صحیحه، عمر مفید گوشی‌های شیائومی پایین‌تره و تقریبا بعد از دو سال با کاهش بازدهی پردازنده، باتری و حتی دوربین مواجه می‌شید، البته همه این موارد بستگی داره که شما چطوری با گوشی کار کنید، اگر خیلی از گوشی کار بکشید بعد از دوسال این افت رو احساس خواهید کرد اما گوشی‌های سامسونگ تا سه سال به خوبی و بدون افت کار میکنند

  12. سلام ببخشید من پوکو ام ۳ ۱۲۷رام ۴دارن برای کالاف مشکلی پیش میاد لگ میزنه؟؟هنگ میکنه؟؟؟
    یه سوال دیگه هم دارم گوشی داداشم a12ناچو هست و a12ناچو برای کالاف خوبه لگ نمیزنه یا هنگ نمیکنه؟؟

  13. سلام خسته نباشید شما چه گوشی رو برای بازی کلاف واستفاده زیاد روزانه از بین a22وa32وmi10Litکدوم پیشنهاد میکنید؟!

    1. اشکان ادیبی

      با سلام
      mi 10 lite گزینه بهتری است اما اگر تفاوت هزینه زیاد بود، گزینه بعدی a32 بهتر است.

  14. سلام برای بازی هایی مانند کلش اف کلنز و فری فایر و فیفا ۲۱ و دریم لیگ ۲۰۲۲ و پی اس و غیره و برای گیمینگ چه گوشی رو پیشنهاد میکنید؟

    من نظرم خیلی رو ی شیایومی poco x3 pro هستش به نظرتون خوبه؟

    1. سعید صانعی

      بله در بازهر 6 تا 7 میلیون تومان، پوکو ایکس 3 پرو بهترین مدل برای بازی هست و حتی بازی‌های سنگین‌تر رو هم اجرا میکنه
      نقد و بررسی کامل این گوشی رو از این لینک مطالعه کنید

  15. سلام ادمین عزیز خسته نباشی
    ببخشید چه گوشی ای واسه بازی مثل کلش و یکی دوتا بازی فوتبال که حجم خیلی کمی دارند و برنامه های روزمره که استفاده میکنیم مانند واتساپ و تلگرام و اینستاگرام با قیمت 5تا6میلیون پیشنهاد میدهید؟؟

      1. سلام یسوال داشتم کلش آف کلنز بازی سنگینی برای گوشی هایی مثل نوت ده پرو به حساب میاد یا نه و در ادامه کم کردن پنج درصد وقتی از گوشی تو طول روز استفاده نمیکنی و تازه خریدی طبیعیه

        1. سعید صانعی

          سلام، کلش آف کلنز برای ردمی نوت 10 پرو اصلا بازی سنگینی نیست
          شما احتمالا برنامه‌های باز در پس زمینه زیاد دارید، اونها رو ببندید درست میشه، یا اگر اتصال به اینترنت برقراره باز هم ممکنه شارژ کم بشه

        2. سلام اگه پوکو ام ۳ فور جی پلاس داره کیشه بگید کجا باید بریم فور جی پلاس کنیم

  16. سلام گوشی من a22 5g هستش میخواستم ببینم ماینکرافت به گوشی آسیب می‌رسونه میشه جوابمو بدید
    ممنون میشم جواب بدید

    1. سعید صانعی

      سلام، بازی کلش به قدرت گرافیکی خیلی بالایی نیاز نداره، با هر دو گوشی میتونید اجرا کنید

  17. امیر محمد درخشنده

    بهترین گوشی حال حاظر دنیا که تو هیچ کاری به هیچ وجه اصلا اصلا اصلا لگ و باگ و هنگ تو کارش نباشه و پر سرعت ترین گوشی دنیا باشه چیه؟ محدودیت قیمت ندارم فقط بعد از چندین سال گوشی کوچکترین لگ و باگ و هنگی نداشته باشه

  18. امیر محمد درخشنده

    بهترین گوشی حال حاضر دنیا که به هیچ وجه اصلا اصلا اصلا لگ وباگ و هنگ تو کارش نباشه و فوق العاده پر سرعت باشه و بعد از چند سال هم کوچترین لگ و باگ و هنگی نداشته باشه چیه؟ محدودیت قیمت هم ندارم فقط میخوام لگ و باگ و هنگ تو کارش نباشه

  19. سلام ببخشید من دیشب با پوکو ایکس ۳ داشتم پی اس بازی میکردم رو کرافیک پایین س بار از بازی پرید بیرون. علتش چی میتونه باشه؟ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، مدل پوکو ایکس 3 از مدل هایی نیست که مشکل کرش کردن داشته باشه، مطمئنید بازی که داشتید انجام میدادید موردی نداشته؟

      1. بازی انلاین بود و فکر نمیکنم ک مشکلی داشته باشه اما در حین بازی از قسمت گزینه سرعت بازی ک قسمت بلاسمت چپ گوشی هست چند بار حافظه رو پاک میکردم

  20. سلام ببخشید تو تایپ کامنت قبلی،وقتی پی اس بازی میکنم تو گرافیک بالا گوشی داغ می‌کنه آیا طبیعیه؟,گوشی پوکو ایکس ۳ بعد شنیدم که ابدیتش گوشی رو اینطوری کرده درسته؟ ممنونم.

    1. سعید صانعی

      سلام، داغ کردن گوشی بعد از یک ربع تا 20 دقیقه بازی با گرافیک بالا طبیعیه، البته خیلی داغ نمیکنه
      مشکل از سمت اپدیت نیست

      1. ببخشید،یسوال دیگه گوشی آ۷۱ بهتره برای بازی یا پوکو۳ وایا آ۷۱ هم باگرافیک بالا داغ میکنه؟

        1. سعید صانعی

          برای بازی در این رنج پوکو x3 پرو از همه مدل ها بهتره، ولی اگر نتونستید بخرید مدل پوکو x3 پردازنده قدرتمندتری داره، بله a71 هم کمی داغ میکنه

  21. سلام من کند روزه که دوکو ایکس ۳ خریدم و باغاش پی ای میزنم با گرافیک بالا گوشی داغ می‌کنه آیا طبیعیه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شخصا با این مدل کار نکردم اما بر اساس اطلاعاتی که در اینترنت وجود داره، 60 فریم بالاتر نمیره

  22. سلام خسته نباشید:
    A22 5g 128 6
    M22 128 4
    Redmi note 10lite 128 6
    Redmi note 9s 128 6
    Redmi note 9 pro 128 6
    Poco x3 NFC 128 6
    Poco x3 pro 128 6
    ادمین های عزیز یا کسانی که این گوشیها رو دارید کدوم باسه کال آف مناسب لگ نزنه هنگ نکنه احیانا آپدیت اومد باسه گوشی قطعش نسوزه از بازی بیرون نپره قیمت گوشیها رو هم نمیدونم محدود قیمتم شش و نیم میلیون هست.

    1. سعید صانعی

      سلام، پوکو X3 پرو بهترین سخت افزار برای بازی کالاف رو داره
      نقد و بررسی این گوشی رو از این لینک بخونید در خصوص اجرای بازی کالا توضیح دادیم

      1. خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتان.فقط یه سوال مونده این گوشی آپدیت بیاد آپدیت کنم احیانا مشکلی پیش نیاد مثل پوکو ام ۳ نسوزه

        1. سعید صانعی

          ببینید در مورد اپدیت نمیشه نظر قطعی داد، معمولا اپدیت‌ها باعث میشن که یکسری باگ‌های ریز در عملکرد گوشی به وجود بیاد، به خاطر بهتره گوشیتون رو اپدیت نکنید

  23. سلام گوشی هواوی y7p واسه گیم خوبه یا
    گوشی a32
    بنده گیم پلی فری فایر و پابجی میرم
    میخوام بدونم کدوم قوی تر و بهتره و لگ نداره

  24. سلام گوشی پوکو ام ۳ ۱۲۸/۶ گیگ خوبه برای کالاف دیوتی؟
    خوبه یا نه راستی بازی هایxbox روی موبایل میاد؟

    1. سعید صانعی

      سلام، بله با کیفیت متوسط اجرا میکنه، نقد و بررسی این گوشی رو از این لینک میتونید بخونید
      بازی‌های ایکس باکس با برنامه Xbox beta رو گوشی قابل اجرا هستند

  25. سلام خسته نباشید بنده گوشی پوکو ام ۳ داشتم که متاسفانه به دیار باقی رفت خاموش شد دیگه روشن نمیشه ادمین عزیز گوشی سامسونگ تا چهار و نیم کال آف بدون مشکل اجرا کنه.

  26. سلام ببخشید پوکو m3 ۶۴ گیگابایت برای اجرای پابجی موبایل مناسبه ؟
    لگ نمیزنه ؟ یا داغ نمیکنه ؟؟

  27. سلام ببخشید من برادر کوچکم عاشقه جی تی ای 5 هست اگ میشه اسم یه گوشی که مناسب این بازی هست رو بگین ممنون…

        1. سعید صانعی

          ببینید اولا جی‌تی‌ای 5 برای موبایل عرضه نشده و این نسخه‌ای که هست غیر رسمیه
          دوما واقعا در حد 3 تومن گوشی گیمینگ نداریم، دیگه ارزان‌ترین چیزی که میتونم پیشنهاد کنم ردمی نوت 8 نسخه 2021 و ردمی نوت 9 هستند

          1
          1
        2. گیمینگ نمیخواد فقط گوشی که بتونه بدن لگ اجراش کنه جی تی آی 5 رو فقط همین؟

        3. سعید صانعی

          خوب همچنین گوشی در رده گیمینگ قرار می‌گیرد، چون بازی جی‌تی‌ای 5 خیلی سبک نیست، ردمی نوت ۸ نسخه ۲۰۲۱ و ردمی نوت ۹ همن شاید با کمی لگ این بازی رو اجرا کنند

  28. سلام ببخشید گوشی وای ۶ پریم بازی پابجی رو اجرا میکنه حتی اگه رو پایین ترین کیفیت هم اجرا کنخ مشکلی نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH