سیستم مورد نیاز برای بازی Control

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Control روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

اگر نمی‌دانید مشخصات کامپیوتر و سیستم شما چیست، می‌توانید راه فهمیدن آن و همچنین روش مقایسه آن با سیستم مورد نیاز یک بازی و برنامه را در این مطلب مطالعه کنید.

عنوان Control یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Remedy Entertainment توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر شده است. این بازی در آگوست 2019 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S در فوریه 2021 منتشر شد.

بازی حول محور اداره کنترل فدرال (FBC)، یعنی یک آژانس دولتی مخفی ایالات متحده است که وظیفه دارد پدیده‌های فراطبیعی را بررسی کند. بازیکن به عنوان جسی فادن (با بازی کورتنی هوپ)، مدیر جدید دفتری به نام «قدیمی‌ترین خانه»، یعنی مقر ماوراء الطبیعه FBC را بررسی و از توانایی‌های قدرتمندی برای شکست دادن دشمن مرگبار و معروف به هیس استفاده می‌کند که به جهان ما حمله کرده و آن را خراب کرده است. بازیکن با یافتن اشیاء قدرت، اشیاء دنیوی مانند تلفن چرخشی یا فلاپی دیسک آغشته به انرژی‌هایی از بعد دیگر، توانایی‌هایی را به دست می آورد که در مرکز رویدادهای ماوراء الطبیعه بزرگ بوده‌اند و از آن زمان توسط FBC بازیابی شده‌اند.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V  را مطالعه کنید.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Far Cry 6 را مطالعه کنید.

کنترل، از منظر سوم شخص اجرا می شود. قدیمی‌ترین خانه، که خود یک شیء قدرت است، فضای داخلی بسیار بزرگ‌تر از نمای بیرونی خود دارد، یک قلمرو ماوراء طبیعه عظیم و دائماً در حال تغییر که قوانین فضازمان را به چالش می‌کشد. کنترل در قالب Metroidvania ساخته شده است، با یک نقشه جهانی بزرگ که برخلاف عناوین قبلی Remedy که عمدتاً خطی بودند، با روند غیرخطی قابل کاوش است. هنگامی که بازیکن ماموریت‌های داستانی اصلی را کامل می‌کند، با مناطقی به نام «Control Points» مواجه می‌شود که می‌توان پس از پاکسازی منطقه‌ای از دشمنان، قفل آن‌ها را باز کرده و سپس هم به عنوان نقاط ذخیره و هم برای سفر سریع در سرتاسر ساختمان به نقاط کنترل قفل قبلی استفاده کرد.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Horizon: Zero Dawn را مطالعه کنید.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Resident Evil 2 را مطالعه کنید.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی خواهیم داشت. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.

سیستم مورد نیاز Control

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Control

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-4690 / AMD FX-4350
پردازنده گرافیکی (GPU)
Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280x
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
55GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7, 64-bit

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Control

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600x
پردازنده گرافیکی (GPU)
Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580
حافظه رم (RAM)
16GB
فضای مورد نیاز
55GB
سیستم عامل (OS)
Windows 10

برای مشاهده مقالات سیستم مورد نیاز دیگر بازی‌ها به این صفحه بروید. شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Control روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

2 در مورد “سیستم مورد نیاز برای بازی Control”

  1. این بازی که چند سال پیش عرضه شد، چند مرتبه بازیش کردیم؛ ته دیگشم خوردیم! بعدِ این همه وقت الان مناسبتِ این مطلب چی بود؟؟؟

    1. اشکان ادیبی

      سلام دوست عزیز، اکثر بازیکنان بازی‌ها رو به محض عرضه شدن بازی نمی‌کنن بلکه به مرور زمان با عرضه آپدیت‌های مختلف مثل آپدیت نسل بعدی و غیره یا معرفی نسخه دوم، شروع به تجربه یک بازی می‌کنند.
      این مقاله برای دوستانی هست که هنوز کنترل بازی نکردن و می‌خوان تازه این بازی رو شروع کنن. ما در این مقالاتمون، ترکیبی از بازی‌های جدید و قدیم را به صورت همزمان پوشش می‌دیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH