ایرپاد پرو 2 اپل رسما معرفی شد

اپل دقایقی پیش در کنفرانس Far Out خود در کنار آیفون‌ها و اپل‌واچ‌های جدید، نسل جدید ایرپاد‌ پروی خود را معرفی کرد که در ادامه مروری بر آن خواهیم داشت.

به‌روزرسانی ایرپاد پرو اپل که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید اینجاست. دقایقی پیش، در رویداد “Far Out” خود، این شرکت نسل دوم ایربادهای محبوب نویز کنسلینگ را با تراشه جدید H2 معرفی کرد که قول داده است کیفیت صدا بهبود یافته و دو برابر حذف نویز را ارائه دهد.

هدست AirPods Pro جدید همچنین با یک کیف شارژ جدید ارائه می‌شود که پشتیبانی Find My و یک بلندگوی داخلی را ارائه می‌دهد تا بتوانید راحت‌تر آن‌ها را ردیابی کنید (و حلقه‌ای که در آن می‌توانید یک بند را وصل کنید تا راحت‌تر کیس آن را حمل کنید). علاوه بر شارژ کردن آن با کابل لایتنینگ یا شارژر Qi یا MagSafe، می‌توانید کیف را با شارژر اپل واچ نیز شارژ کنید. و اپل می‌گوید AirPods Pro باتری بهتری دارد: شش ساعت با یک بار شارژ.

قیمت هدست جدید 249 دلار خواهد بود و می‌توانید آن‌ را در 9 سپتامبر سفارش دهید که در 23 سپتامبر در دسترس خواهند بود. AirPods Pro به روز شده همچنین با سری توگوشی بسیار کوچک جدید ارائه می‌شود که می‌تواند برای برخی از گوش‌ها مناسب‌تر باشد.

AirPods Pro در این مرحله همراه شرکت‌هایی مانند سونی و بوز در حذف نویز بهترین عملکرد را داشته‌اند، اما حالت شفافیت آن‌ها حتی دو سال بعد در بهترین حالت کلاس خود باقی مانده است. و حالا با تراشه جدید تمامی این حالت‌ها و امکانات بهبود پیدا کرده‌اند.

ایرپادهای جدید همچنین دارای قابلیت اتصال با پهنای باند بالا و یک ویژگی کاملاً جدید به نام فضایی خواهند بود. این حالت قول می‌دهد سطح بیشتری از عمق را به تجربه صوتی کاربران بیاورد. همچنین می‌توان صدای فضایی را مطابق با اولویت کاربران شخصی‌سازی کرد.

نظر شما در مورد هدست جدید اپل چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH