تصاویر و مشخصات کامل تبلت ردمی پد منتشر شد

رویداد عرضه آینده شیائومی در بازارهای جهانی طی روز 4 اکتبر (12 مهر ماه) برگزار خواهد شد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها کمپانی شیائومی طی این رویداد از نخستین تبلت ردمی در کنار اسمارت‌فون‌های شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو رونمایی خواهد کرد. اکنون پیش از معرفی رسمی تبلت ردمی پد، وبسایت Winfuture.de فهرستی از ویژگی‌ها به‌همراه تصاویر این گجت را منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی ردمی پد

تبلت ردمی پد به‌همراه یک پنل 10.61 اینچی LCD با رزولوشن 2000×1200 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی روانه بازار می‌شود. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 400 نیتی، نرخ کنتراست 1500:1 و عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کند. از جنبه سخت‌افزار داخلی نیز توان پردازشی ردمی پد از طریق تراشه هلیو G99 تامین خواهد شد. این تراشه در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 فعالیت خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این تبلت از طریق یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تامین می‌شود.

ردمی پد مجهز به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی دستگاه از میدان دید 105 درجه‌ای برخوردار است. این دوربین مجهز به مشخصه FocusFrame خواهد بود؛ قابلیتی که با ارائه میدان دید وسیع‌تر امکان قرارگیری تعداد بیش‌تری از افراد در یک فریم را فراهم می‌کند.

سیستم‌عامل اندروید 12، ورژن تبلتی رابط کاربری MIUI و اسپیکرهای چهارگانه با گواهینامه دالبی اتموس سایر ویژگی‌های ردمی پد را تشکیل می‌دهند. ضخامت بدنه این تبلت برابر با 7 میلی‌متر بوده و وزن آن حدودا برابر با 445 گرم است.

تصاویر تبلت ردمی پد

قیمت‌گذاری احتمالی ردمی پد

در ادامه این گزارش خاطرنشان شده که ردمی پد با قیمت‌گذاری حدودا 250 یورویی روانه بازار خواهد شد. این تبلت با 3 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری (Graphite Gray)، نقره‌ای (Moonlight Silver) و سبز (Mint Green) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی چینی برای عرضه ورژن 5G این تبلت نیز برنامه‌ای دارد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH