اپل به زودی از آیپد پرو جدید با پردازنده M2 رونمایی خواهد کرد

انتظار می‌رود که در چند روز آینده اپل از دو دستگاه تبلت آیپد پرو جدید با پردازنده M2 رونمایی کند. براساس گزارش‌های منتشر شده، یکی از این تبلت‌ها 11 اینچی و دیگری 12.9 اینچی خواهد بود. هر دو دستگاه آپگریدهای جدیدی خواهند داشت و به احتمال فراوان از فناوری شارژ جدیدی بهره خواهند برد.

اپل برای رونمایی از آیپد پروهای جدید خود رویدادی برگزار نمی‌کند و پیش از 27 اکتبر که شرکت درآمدهای سه ماهه و سالانه خود را منتشر می‌کند، طی یک کنفرانس خبری در وبسایتش از این دو دستگاه جدید رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود از فناوری MagSafe در شارژ این آیپد پرو استفاده شده است و به احتمال فراوان شاهد حضور شارژ معکوس بی‌سیم هم باشیم تا دستگاه بتواند آیفون و ایرپاد کاربر خود را نیز شارژ کند. براساس شنیده‌ها باید منتظر iPadOS 16 هم باشیم؛ به‌روزرسانی این سیستم عامل معمولاً به همراه iOS منتشر می‌شد، اما این بار شاهد کمی تاخیر در انجام این کار هستیم.

در انتهای گزارشی که به عرضه آیپد پرو جدید پرداخته است، صحبتی هم از کمبود اپل واچ اولترا در بازار شده است و عامل این کمبود را تقاضای بالا برای بند ساعت عنوان کرده‌اند، نه خود ساعت. ظاهراً استقبال از بندهای ساعت هوشمند اپل زیاد بوده و در حال حاضر رنگ‌های زرد، آبی و نارنجی به سختی در بازار یافت می‌شوند.

همین مسئله عرضه واچ اولترا را با کمی تاخیر مواجه کرده و این ساعت‌ها در هفته اول نوامبر روانه بازارها می‌شوند. برخی دیگر از مدل‌ها حتی از این تاریخ هم دیرتر عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH