شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت با سه نام مختلف عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود شیائومی در ماه آینده میلادی از پرچم‌داران جدید خود، یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو رونمایی کند؛ ولی ظاهراً مدل‌های دیگری نیز از این خانواده تولید می‌شوند: شیائومی 13 لایت و شیائومی 13 اولترا. به احتمال فراوان مدل اولترا سال آینده میلادی عرضه شود، ولی در عوض می‌توان انتظار داشت که مدل لایت در سال جاری روانه بازارها شود.

شیائومی 13 لایت در پایگاه داده IMEI با شماره کاتالوگ 2210129SG دیده شده است. جالب اینجاست که دیگر گوشی شرکت چینی، یعنی شیائومی 12 لایت 5G NE همین شماره را دارد. و جالب‌تر آن که، گفته می‌شود همین هندست با عنوان سیوی 2 (Civi 2) در چین عرضه می‌شود. به این صورت باید منتظر سه گوشی با مشخصاتی مشابه باشیم.

شیائومی 13 لایت

عرضه یک گوشی با نامی دیگر برای بازار کشورهای مختلف امری معمول در شرکت شیائومی است. با این اوصاف، باید گفت که سیوی 2 به صورت انحصاری برای کشور چین طراحی شده است، شیائومی 12 لایت 5G NE در بازار هند عرضه می‌شود و شیائومی 13 لایت برای عرضه در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است.

پس در اصل می‌توان گفت که مشخصات شیائومی 13 لایت تا حدود زیادی از پیش مشخص است. پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 از شرکت کوالکام قلب تپنده این گوشی است. چینی‌ها برای صفحه نمایش شیائومی 13 لایت از امولد 6.55 اینچی استفاده کرده‌اند که با وضوح تصویر فول اچ‌دی، نرخ فریم 120 هرتزی نیز دارد. دوربین این هندست از سه لنز 50، 20 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

به احتمال فراوان خریداران می‌توانند بین دو مدل از این گوشی دست به انتخاب بزنند؛ مدلی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و مدلی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 67 واتی از جمله دیگر مشخصات این دستگاه است.

گفته می‌شود نسخه لایت از پرچم‌داران شیائومی برخلاف سیوی 2، با MIUI 14 بر پایه اندروید 13 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH