قابلیت جدید واتس‌اپ

امکان ایجاد حساب برای کسب‌و‌کارها و جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف به واتس‌اپ اضافه شد

کاربران برنامه پیام‌رسانی عملکرد جستجوی تجاری بسیار بهبود یافته‌ای خواهند داشت.

کمپانی متا برای کاربران برزیل، اندونزی، مکزیک، کلمبیا و بریتانیا ویژگی‌های فهرست کسب‌ و کار جدیدی را به واتس‌اپ اضافه کرده است. هم اکنون کاربران در سرویس پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده می‌توانند کسب‌ و کارها را بر اساس دسته‌بندی جستجو کنند. به عنوان مثال، مسافرت یا امور بانکی، یا برای یافتن کسب و کارها، هر یک از آنها را با نام جستجو کنند. این عملکرد به طور بالقوه افراد را از پیدا کردن شماره تلفن در وب‌سایت‌ها یا جستجو در لیست مخاطبین خود نجات می‌دهد.

در برزیل، عملکرد جستجوی فهرست کسب و کار، مشاغل کوچک را نیز فهرست می‌کند، علاوه بر این در حال آزمایش پرداخت‌های امن درون چت در منطقه است.

برنامه بعدی برای Whatsapp چیست؟

این خبر در حالی منتشر می شود که متا ممکن است در تلاش باشد تا از ۱۷۵ میلیون نفری که می‌گوید هر روز از یک حساب تجاری واتس‌اپ استفاده می‌کنند، درآمد بیشتری دریافت کند، زیرا درآمد تبلیغاتی از کسب و کارهای اصلی فیس‌بوک و اینستاگرام کاهش یافته است. فیس‌بوک اولین کاهش تعداد کاربران خود را در فوریه 2022 اعلام کرد و در اکتبر 2022 در سه ماه جولای تا سپتامبر، گزارشی مبنی بر 4 درصد کاهش درآمد نسبت به سال قبل را منتشر کرد.

این غول فناوری آزمایش یک سرویس پرداخت را در برزیل در سال 2020 آغاز و برای دریافت تاییدیه از بانک مرکزی برزیل، در کنار شرکای لازم برای اجرای آن تلاش کرد.

در ماه آوریل، واتس‌اپ تاییدیه را دریافت کرد و تصمیم گرفت سرویس پرداخت خود را به 100 میلیون کاربر دیگر در بازار هند گسترش دهد؛ از میان بیش از 400 میلیون نفر در هند که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

ممکن است شاهد همگرایی نزدیکتر بین WhatsApp و دنیای تجارت باشیم.

در Dreamforce 2022، Salesforce ادعا کرد که راه جدیدی را برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ادغام واتس‌اپ با چندین برنامه Salesforce CRM به مشاغل ارائه می‌دهد.

Salesforce ادعا کرد که این ادغام “تجارب راحت، یکپارچه و شخصی‌شده‌تر بین افراد و مشاغل” ایجاد می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH