ارز کت کوین

مقایسه ارز کت کوین با شیبا اینو و دوج‌کوین

میم‌کوین کت کوین یکی از رمزارزهای جدید بازار ارز دیجیتال به شمار می‌رود که بر خلاف شیبا اینو و دوج‌کوین که تم آن‌ها به شکل سگ است، این میم‌کوین با تم گربه فعالیت خود را شروع کرد. پروژه کت کوین در حوزه‌های مختلف گیمینگ، متاورس و ان.اف.تی فعالیت خود را انجام می‌دهد و محصولات غیرمتمرکز مختلفی راه‌اندازی کرده از جمله کیف پول ارز دیجیتال catecoin که شما می‌توانید با دانلود و نصب آن، دارایی دیجیتال خود را در این کیف پول ذخیره کنید.

همان‌طور که گفتیم ارز catecoin محصولات غیرمتمرکز مختلفی راه‌اندازی کرده و در حوزه‌های بازی و ان.اف.تی هم فعالیت می‌کند. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم LunarCrush، پروژه کت کوین اخیرا به دومین پروژه برتر ان.اف.تی از لحاظ فعالیت اجتماعی تبدیل شده و بعد از ارز فلوکی قرار گرفته شد.

این موضوع نشان می‌دهد که میزان علاقه به ارز کت کوین در حال رشد است و این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی روی قیمت آن بگذارد.

هر پروژه ارز دیجیتالی که راه‌اندازی می‌شود، باید مزایایی داشته باشد که سرمایه‌گذاران را از این طریق بتواند به خود جذب کند؛ مزایایی که رمزارزهای دیگر در سطح خود، آن‌ها را نداشته باشند تا از این طریق به آینده آن پروژه بتوانیم امید داشته باشیم.

حال ارز CATE چه مزایایی دارد که میم‌کوین‌های محبوب دیگر مثل شیبا اینو و دوج‌کوین ندارند؟ چرا باید روی این رمزارز سرمایه‌گذاری کنیم؟

مقایسه کت کوین، شیبا اینو و دوج‌کوین

دو میم‌کوین شیبا اینو و دوج‌کوین را می‌توان بزرگ‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال از لحاظ ارزش بازار یا مارکت کپ (Maarket Cap) در نظر گرفت. علاقه به این دو ارز زیاد است، اما کت کوین هم ویژگی‌هایی دارد که این دو ندارند و این ویژگی‌ها را می‌توان نقاط قوت پروژه کت کوین در نظر گرفت. این سه میم‌کوین را در جدولی به صورت زیر می‌توانیم مقایسه کنیم.

کت کوین شیبا اینو دوج کوین
عرضه 100 تریلیون یک کوادریلیون نامحدود
استیک 15 درصد به صورت سالانه ندارد ندارد
دریافت پاداش با هولد کردن 2 درصد به ازای هر تراکنش ندارد ندارد
کاربرد بازی catecoin، پلتفرم دیفای شیباریوم ندارد

نحوه خرید ارز کت کوین

ارز CATE توکنی است که شاید نتوان هر جایی آن را پیدا کرد. پلتفرم معاملاتی ارزیف یکی از معدود پلتفرم‌هایی است که این میم‌کوین را ارایه داده و شما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن ارزیف، به مقدار دلخواه رمزارز کت کوین خریداری کرده و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH