ارز کت کوین

ارز کت کوین چیست و چگونه آن را بخریم؟

بعد از راه‌اندازی میم‌کوین‌های مختلف با تم سگ از جمله دوج‌کوین و شیبا اینو، اکنون نوبت توکنی با تم گربه است که سعی دارد با برنامه‌ها و اهداف مختلفی که دارد، میم‌کوین‌ها را محبوب و پرکاربردتر بکند. ارز دیجیتال کت کوین یا catecoin با نماد CATE مدتی است که کار خود را آغاز کرده تا با برنامه‌هایی که دارد به این هدف برسد.

ارز catecoin اولین توکن مبتنی بر گربه در بازار ارز دیجیتال است که در ماه می 2021 راه‌اندازی شد. هدف پروژه این است که با توسعه و راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) مختلف، به رشد و توسعه هرچه بیشتر صنعت ارز دیجیتال کمک کند.

همچنین طبق گفته وب‌سایت رسمی این پروژه، به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند به دارندگان توکن CATE مزایایی ارایه دهد که میم‌کوین‌های دیگر ارایه نمی‌دهند. ارز CATE در واقع یک توکن ضد تورمی هم محسوب می‌شود؛ به طوری که با انجام هر تراکنش، مقداری از عرضه در گردش این توکن کاهش پیدا می‌کند. دارندگان این توکن همچنین می‌توانند این توکن را استیک کرده و کسب سود کنند.

حوزه کاری این پروژه را به طور کلی می‌توانیم به سه بخش تقسیم کنیم.

گیمینگ و ان.اف.تی

این پروژه یک بازی راه‌اندازی کرده است با نام Rise of Cats که شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی پروژه با دانلود و نصب آن شروع به بازی کرده و از بازی آن لذت ببرید. کاراکترهای این بازی گربه‌هایی هستند که به‌صورت ان.اف.تی می‌توانید آن‌ها را در بازار ان.اف.تی این پروژه خرید و فروش کنید. از این طریق هم می‌توانید بازی کنید و هم درآمد داشته باشید.

کیف پول catecoin

یکی دیگر از محصولات این پروژه کیف پول catecoin است که هر دو کاربران اندروید و IOS می‌توانند با دانلود و نصب آن اقدام به ذخیره ارز CATE و یا ارزهای دیجیتال دیگر بکنند و از این طریق کنترل کامل دارایی‌های دیجیتال خود را به دست آورند. ویژگی دیگر این کیف پول امکان ذخیره ان.اف.تی در آن است و شما می‌توانید توکن‌های غیرمثلی خود را در آن ذخیره کنید.

قابلیت سواپ توکن و همچنین کاوش در برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف هم در آن وجود دارد و شما با استفاده از این کیف پول می‌توانید به برنامه‌هایی از جمله Quickswap، 1inch، PancakeSwap، Uniswap و… دسترسی پیدا کنید.

ارز catecoin

برنامه غیرمتمرکز

این پروژه تا به حال برنامه‌های غیرمتمرکزی مثل Catepad و Catetools راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری کنند و یا پاداش دریافت کنند.

کتِ کوین را چگونه بخریم؟

برای خرید ارز کت کوین می‌توان از صرافی‌های خارجی مختلفی از جمله PancakeSwap، Gate.io، Hotbit و Bitrue تهیه کرد و از بین پلتفرم‌های داخلی، ارز کتِ کوین در پلتفرم معاملاتی ارزیف ارایه شده و شما می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن به‌راحتی خرید خود را انجام داده و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید.

پس اگر علاقه‌مند به کت گرل، شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH