رندرهای پرچمدار قدرتمند نوکیا با دوربین 108 مگاپیکسلی و طراحی شبیه به آیفون منتشر شد!

ممکن است نوکیا در حال حاضر سازنده گوشی‌های برتر بازار نباشد. با این حال، برندی است که تقریباً در سراسر جهان شناخته شده و مشهور است. دیر زمانی نمی‌گذرد از روزهایی که نوکیا در صدر تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان قرار داشت. این شرکت فنلاندی در موقعیتی قرار گرفته بود که رسیدن به آن تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید.

این روند پس از تغییر رویکرد بازار جهانی به سوی دنیای گوشی‌های هوشمند کاملا دگرگون شد؛ نوکیا به سرعت برتری خود را از دست داد زیرا دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند مانند اپل، سامسونگ و برندهای نوظهور چینی قدرت را در دست گرفتند. با وجود اینکه این کمپانی فنلاندی پس از فراز و فرودهای گوناگون هنوز به حیات خود ادامه می‌دهد، این روزها کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که هنگام خرید یک گوشی جدید نوکیا را در نظر داشته باشد.

حالا به نظر می‌رسد تغییراتی در راه باشد؛ ممکن است به زودی دوباره در مورد خرید یک گوشی از برند نوکیا تجدید نظر کنید. BBK Group، شرکتی که برند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرد، مصمم است دوباره برند نوکیا را قدرت ببخشد.

اخیراً این شرکت لوگوی جدید نوکیا را معرفی کرده که گویای چیزهای زیادی است. همچنین رابط کاربری جدیدی را معرفی کرده است که در نهایت ممکن است تغییرات زیادی در طراحی‌ها و انیمیشن‌ها ایجاد کند.

این شرکت در حال ایجاد تغییرات متعددی است که می‌تواند به زنده کردن برند نوکیا کمک کند. تعدادی از منابع ادعا می‌کنند که نوکیا در حال آماده شدن کامل برای ورود قدرتمند به بازار و رقابت در بخش پرچمداران است.

نوکیا هم اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی پرچمدار عالی با طراحی بسیار جذاب و رابط کاربری تازه است. گفته می‌شود که این گوشی با برخی مشخصات عالی عرضه می‌شود که آن را در رقابت مستقیم با آیفون قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش‌ها،  پرچمدار آینده نوکیا «Nokia Magic Max» نام خواهد داشت. گفته می‌شود نوکیا مجیک مکس اولین گوشی نوکیا است که رابط کاربری Pure UI، جدیدترین رابط کاربری این شرکت را اجرا می‌کند. منابع دیگر ادعا می‌کنند که این رابط کاربری ممکن است به گوشی‌های هوشمند قبلی نوکیا نیاید، اما امیدواریم این طور نباشد.

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، نوکیا مجیک مکس دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و در عین حال آشنا خواهد بود. گفته می‌شود که در قسمت جلویی، نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه دارد. با این حال، چیدمان دوربین در پشت به نظر می‌رسد برگرفته از آیفون‌های کمپانی‌ اپل باشد.

این دستگاه همچنین با لبه‌های صاف عرضه می‌شود که آن هم از آیفون الهام گرفته شده است، البته لبه‌های پشتی نسبت به آیفون گرد به نظر می‌رسند. این طراحی به دلیل احساس راحتی لبه‌های گرد در کف دست، یک مزیت خواهد بود.

مشخصات مجیک مکس

تا این لحظه، برخی از مشخصات گوشی پرچمدار آینده نوکیا فاش شده است. در قسمت جلویی، نوکیا مجیک مکس به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده است. گفته می‌شود که صفحه نمایش این دستگاه حاشیه‌هایی بسیار متفاوت با آیفون دارد. همچنین دارای نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن 1080×2400 است. در بالای مرکز نمایشگر، دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی با طراحی پانچ هول وجود خواهد داشت.

در بخش عملکرد، نوکیا با استفاده از جدیدترین و کارآمدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2، برندهای دیگر را به چالش خواهد کشید. منابع همچنین می‌گویند که دستگاه دارای گزینه‌های حافظه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی خواهد بود.

از نظر ظرفیت ذخیره سازی، دو گزینه ذخیره سازی برای انتخاب وجود خواهد داشت. نوکیا مجیک مکس با حافظه 256 و 512 گیگابایتی ارایه خواهد شد. هر دو ظرفیت ذخیره‌سازی بر پایه سریع‌ترین فناوری ذخیره‌سازی که UFS 4.0 است، کار خواهد کرد.

در قاب پشتی، یک دوربین سه گانه به چشم می‌خورد. این دوربین دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی عمر طولانی باتری آن خواهد بود. اطلاعات افشا شده حاکی از آن است که گوشی پرچمدار آینده نوکیا دارای باتری 7500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود؛ همچنین به قابلیت شارژ سریع اشاره شده اما در این ارتباط عدد خاصی ذکر نشده است.

قیمت، رنگ و تاریخ عرضه نوکیا مجیک مکس

به گفته منابع این خبر، نوکیا این گوشی را با قیمت پایه باورنکردنی 400 دلار به فروش خواهد رساند. گفته می‌شود این دستگاه در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد؛ قرمز، مشکی، طلایی و سبز. نوکیا هنوز هیچ بیانیه رسمی ارائه نکرده است اما گزارش‌ها ادعا می‌کنند که نوکیا مجیک مکس در آگوست 2023 عرضه خواهد شد.

 

24 در مورد “رندرهای پرچمدار قدرتمند نوکیا با دوربین 108 مگاپیکسلی و طراحی شبیه به آیفون منتشر شد!”

  1. یه دفعه نوکیا خریدم واسه هفت جد و آبادم بس بود
    خدمات افتضاح
    پاسخگویی افتضاح
    گوشی افتضاح
    ادمین های کانال تلگرامی نوکیا ماشاالله بسیار بی ادب
    تنها چیزی که از گوشی نوکیا راضی بودم شارژ بسیار سریع اون بود والسلام
    باز خود دانید

    7
    0
  2. من الان 8سال هس از نوکیا 5استفاده میکنم و راضیم چون واقعا آنتن دهی و اتصال اینترنتش حرف نداره

  3. وای خدای من چقدر قشنگ و زیباست واقعا فوق العاده س
    محشره رویاییه دیونه س
    هرچی ازش تعریف کنم کمه
    با این قیمت به امید خدا من و همه مون از این میخریم
    واقعا از اپل قشنگ تره
    واقعا رویایی و دیونه س ( لوه سه لوه)

    2
    8
  4. امیرحسین رفیعی

    خیلی خوشحالم که داره این اتفاق میفته نوکیا خیلی وقت پیشا باید تجدید نظر می کرد و وارد بازار گوشی‌های هوشمند میشد چون خیلی افت کرد مایکروسافت هم که مشخصه هیچ تغییر خاصی ایجاد نکرد چون خودش هم تو تولید گوشی دستی بر آتش نداره ، امیدوارم این نوکیا با این تعاریف بتونه نظرمون رو عوض کنه به شخصه خودم اگر از قابلیت ها و کارایی ش مطمئن بشم حتما میخرم چون با این قیمت معقولانه بنظر میاد

    2
    13
  5. امیرعلی پهلوانی

    نوکیا هم راه افتاده از آیفون ۱۳ پرو و شیاومی می ۱۱ اولترا کپی گرفته این گوشی و عرضه کرده دمش گرم

    2
    17
  6. نوکیا همیشه در بجث پرچمدار ضعیف عمل میکنه و موقعی معرفی میکنه که چندتا گوشی بالاتر با برندهای دیگه تو بازار وجود دارن
    نوکیا در بخش سخت افزاری خیلی ضعیف هستش
    من نوکیا ۶ خریدم چند سال قبل خوب و عالی بود ولی وزن سنگین و از صفحه نمایش باید باز می‌شد گوشی تا فلت آسیب نرسه و دادسرای دیگه

    بهتره نوکیا در گوشی پرچمدار خودش تجدید نظر کنه و شکستی که روی گوشی نوکیا ۹ خورد دیگه نخوره

    12
    5
  7. نوکیا گوشیهای خوبی عرضه میکرد،من۷/۲اون داشتم گوشی خوبی بود اما این گوشی جدید قیمت بالایی داره حدود۱۸میلیون!

    1. منم یه نوکیا هوشمند برای مادرم خریدم با حافظه ۱۶ گ چون مادر زیاد به برنامه وحافظه احتیاج نداشت.
      ولی وقتی سیم کارت نصب کردم و رفتم سراغ حافظه دیدم ۱۱گ فقط برای اندروید استفاده کرده.!
      همش میگه حافظه پره بدون هیچ برنامه اضافی.
      خدایی اینا مهندس هستن گوشی میسازن. !!!!؟

      3
      6
  8. سلام .
    من نوکیا 8.3خریدم راضی هستم.،?

    ن سامسونگ خوبه ن شیامویی همش هنگ…
    خودتون بخرید قضاوت کنید.

    7
    10
    1. سعید صانعی

      سلام، در خبر اصلی و اطلاعاتی که منتشر شده، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است، تصویری که میبیند یک طرح مفهومی و احتمالی از این گوشی بوده و شاید اطلاعات و ظاهری که از گوشی نشون میده با واقعیت تفاوت داشته باشه، به هر شکل در خبر اصلی از دوربین 108 مگاپیکسلی صحبت شده

      11
    1. مجتبی مسکینی

      چون این نوکیا اون نوکیای سابق نیست! مدتی در انحصار مایکروسافت بود و الان هم چند سالی میشه که با همکاری اچ ام دی گوشی میسازه

      1
      12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH